Die alle... wat opruimt?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef Paul het volgende:
Het is toch of je moeder je verlaat
KLacht: die lieverd Elsa gaat uit big brother
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja,die polls kloppen tot nu toe nog altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef Paul het volgende:
Het is toch of je moeder je verlaat
KLacht: die lieverd Elsa gaat uit big brother
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Milena mag sowieso van mij gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry ik vond Elsa eerst super grappig overkomen en alles
maar zo praat ze met Jane mee, dan zeikt ze Jane af bij Sharice, zo vind ze het jammer om Jolien te nomineren, vervolgens nomineert ze Jolien toch gewoon weer
tis alleen jammer voor d'r dat ze op zo'n sterke nominatiebank zit, want ik had liever Sharice of Milena exit gezien deze week
Potverdorieeeeeeeeeeeee ik open dit expres niet in BB omdat ik weet dat jij dat niet wil en dan verhuisd een mod hem naar BBquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik had even het gevoel in ONZ te zitten @:Paul
Gaan we nu voor iedere bewoner die weggaat een topic openen, bewoners hebben een eigen topic
Dan heb je een verkeerd beeld. 1x die scheet per ongeluk, 1x die boer per ongeluk. En zeker geen hele dag in de zetel-ligger.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:29 schreef einzeinz het volgende:
2x gekeken en zie nu dat dat dat mens is die scheten en boeren laat en verder gewoon een hele dag in de zetel ligt!
Zo'n gemis zal het vast wel niet zijn.
Ik vond ze vadsig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |