wat doe je als je een meisje of jongetje (afhankelijk van geslacht en sexuele voorkeur) heel leuk vindt maar hij schuine streep zij is al bezet.
het is natuurlijk lekker makkelijk om te zeggen zet het uit je hoofd maar ze is wel erg leuk en op de een of andere manier heb ik niet het idee dat ik helemaal kansloos ben gek genoeg. ik ben er nog niet helemaal uit of ik wel genoeg reden heb om me "niet geheel kansloos" te voelen of dat ik gewoon arrogant ben maar ok
op zich heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft, ik bedoel mijn geweten zit me niet echt in de weg ofzo. want als ik haar echt echt leuk vindt en zij mij echt echt heel leuk dan moeten we natuurlijk bij elkaar zijn en dat is dan jammer voor die vriend. toch. ofzo.
het probleem is alleen hoe pak je zoiets in godsnaam aan ik bedoel ik kan dr niet fatsoenlijk uit vragen ofzo zoals je misschien normaal gesproken zou doen en het is echt moeilijk om uit te vissen hoe ze nu over me denkt.
ok. dus ik zit een beetje in een "lastig parket"
dus als iemand nog tips heeft of graag zn mening hierover wil geven dan wil ik t graag horen en ik laat het jullie weten als we uiteindelijk nog
alvast bedankt
Plus waarom zou je jezelf het willen aandoen, okay je hebt dan misschien een vriendin waar je nu stapel op bent, maar ja wat als de twijfel gaat toeslaan...
Mijn advies zou zijn, niet doen. Er zijn nog genoeg andere vissen in de zee die ongebonden zijn en daar zitten er ook tussen die minstens even leuk of zelfs leuker zijn.
quote:fout niet aan beginnen.. zelfde prob hier gehad nu heeft haar vriend een hekel aan mij
Op donderdag 20 februari 2003 22:46 schreef MikeF het volgende:
lang verhaal
Maar ik heb goede hoop ( voor mij) dat het wat wordt.
*hoopt*
Waarom dit hele verhaal stomme kutfries?
Dit om even een situatieschets te geven.
Het meisje zal toch voor haarzelf bepalen wat ze wil.
Als ik in haar positie zou staan, dan zou ik diep in mijn hart kijken en zien wat ik echt zou willen.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:52 schreef julesnijs het volgende:
Het lijkt hier verdomme wel de Tina of Break out.
quote:Als de Tina of de Break Out niet jouw ding is lees 'm dan gewoon niet
Op donderdag 20 februari 2003 22:52 schreef julesnijs het volgende:
Het lijkt hier verdomme wel de Tina of Break out.
nog even een beetje extra informatie: ik ken haar vriend niet, heb m nog nooit gezien, en ik heb geen idee hoe hun relatie is, ik heb het idee niet zo goed. haar gewoon vergeten is waarschijnlijk het verstandigst maar ik weet niet of ik dat kan... ik zeg wel de hele tijd "leuk" maar eigenlijk ben ik gewoon ontzettend verliefd. echt ontzettend-ontzettend. ik denk constant aan haar... dat ze bezet is doet ongelofelijk pijn. ik weet niet of ik wel zomaar op kan geven.
Serieus, niet aan beginnen. Stel jij zat in hetzelfde schuitje als haar vriend, dat zou je ook niet cool vinden op zijn zachtst gezegd.
Ik had het je laten voelen als het mijn vriendin was
quote:Mensen als jij moeten ze ophangen.
Op donderdag 20 februari 2003 22:46 schreef MikeF het volgende:
op zich heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft, ik bedoel mijn geweten zit me niet echt in de weg ofzo. want als ik haar echt echt leuk vindt en zij mij echt echt heel leuk dan moeten we natuurlijk bij elkaar zijn en dat is dan jammer voor die vriend. toch. ofzo.
quote:En weet ze dat je gek op haar bent?
Op donderdag 20 februari 2003 22:56 schreef MikeF het volgende:[..]
Als de Tina of de Break Out niet jouw ding is lees 'm dan gewoon niet
nog even een beetje extra informatie: ik ken haar vriend niet, heb m nog nooit gezien, en ik heb geen idee hoe hun relatie is, ik heb het idee niet zo goed. haar gewoon vergeten is waarschijnlijk het verstandigst maar ik weet niet of ik dat kan... ik zeg wel de hele tijd "leuk" maar eigenlijk ben ik gewoon ontzettend verliefd. echt ontzettend-ontzettend. ik denk constant aan haar... dat ze bezet is doet ongelofelijk pijn. ik weet niet of ik wel zomaar op kan geven.
quote:Hangt dit ook niet van de huidige relatie van dat meisje af?
Op donderdag 20 februari 2003 22:56 schreef r0bert het volgende:Serieus, niet aan beginnen. Stel jij zat in hetzelfde schuitje als haar vriend, dat zou je ook niet cool vinden op zijn zachtst gezegd.
Ik had het je laten voelen als het mijn vriendin was
quote:ehm, ok. het lijkt mij gewoon dat als we allebei verliefd op elkaar zijn dat ze dan niet bij haar vriend moet blijven, dat lijkt me in het belang van ons alledrie, eigenlijk. ik hoop niet dat je me nu gaat ophangen.
Op donderdag 20 februari 2003 22:57 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Mensen als jij moeten ze ophangen.
en nee ze weet geloof ik niet wat ik van haar vindt..
quote:Laat haar dan eerst weten wat je van haar vind, ( valentijn was hier ontzettend goed voor geweest trouwens..)
Op donderdag 20 februari 2003 22:59 schreef MikeF het volgende:[..]
quote:Er even van uitgaande dat dit geen miep is die een relatie heeft om erbij te horen. Als dat wel zo is dan zal ze de topicstarter wel de nodige hints geven schat ik zo.
Op donderdag 20 februari 2003 22:58 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Hangt dit ook niet van de huidige relatie van dat meisje af?
Ze kan wel een kutrelatie hebben die ze volhoudt omdat e niet alleen wil zijn.
Ik vind dit een van de dingen die je niet goed kunt praten
quote:Dus je zou mij op willen hangen?
Op donderdag 20 februari 2003 22:57 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Mensen als jij moeten ze ophangen.
Noem eens 3 goede redenen die op elk voorbeeld van toepassing zijn!
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:59 schreef MikeF het volgende:[..]
ehm, ok. het lijkt mij gewoon dat als we allebei verliefd op elkaar zijn dat ze dan niet bij haar vriend moet blijven, dat lijkt me in het belang van ons alledrie, eigenlijk. ik hoop niet dat je me nu gaat ophangen.
quote:Eikel, mensen met een relatie moet je met rust laten.
heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft
quote:Ik blijf van mening dat er altijd iets kan zijn waardoor je nie tuit een relatie durft te stappen en zo'n voorbeeld als de topicstarter geeft een goede stimulans kan zijn.
Op donderdag 20 februari 2003 23:02 schreef r0bert het volgende:[..]
Er even van uitgaande dat dit geen miep is die een relatie heeft om erbij te horen. Als dat wel zo is dan zal ze de topicstarter wel de nodige hints geven schat ik zo.
Ik vind dit een van de dingen die je niet goed kunt praten
quote:Ik mag toch hopen dat het merendeel van de mensen met een relatie een goede band met elkaar hebben. Met jouw redenatie kun je wel achter elk getrouwde vrouw aangaan want stel nou eens dat het een slecht huwelijk is
Op donderdag 20 februari 2003 23:04 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ik blijf van mening dat er altijd iets kan zijn waardoor je nie tuit een relatie durft te stappen en zo'n voorbeeld als de topicstarter geeft een goede stimulans kan zijn.
quote:Misschien heeft die vrouw jou wel liever dan haar eigen man.
Op donderdag 20 februari 2003 23:07 schreef r0bert het volgende:[..]
Ik mag toch hopen dat het merendeel van de mensen met een relatie een goede band met elkaar hebben. Met jouw redenatie kun je wel achter elk getrouwde vrouw aangaan want stel nou eens dat het een slecht huwelijk is
Ik hou ontzettend veel van mijn vriendin en zij van mij, als er een kerel tussen ons gaat zitten stoken omdat ie verliefd op haar is dan word ik witheet denk ik..
Kijk verder, er zijn zoveel meisjes waar je verliefd op kunt worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |