abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:46:09 #1
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8618465
dit is vast wel eens eerder besproken maar ik heb de hele pagina bekeken (!) en ik kon er geen topic over vinden dus maak ik er een.

wat doe je als je een meisje of jongetje (afhankelijk van geslacht en sexuele voorkeur) heel leuk vindt maar hij schuine streep zij is al bezet.

het is natuurlijk lekker makkelijk om te zeggen zet het uit je hoofd maar ze is wel erg leuk en op de een of andere manier heb ik niet het idee dat ik helemaal kansloos ben gek genoeg. ik ben er nog niet helemaal uit of ik wel genoeg reden heb om me "niet geheel kansloos" te voelen of dat ik gewoon arrogant ben maar ok

op zich heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft, ik bedoel mijn geweten zit me niet echt in de weg ofzo. want als ik haar echt echt leuk vindt en zij mij echt echt heel leuk dan moeten we natuurlijk bij elkaar zijn en dat is dan jammer voor die vriend. toch. ofzo.

het probleem is alleen hoe pak je zoiets in godsnaam aan ik bedoel ik kan dr niet fatsoenlijk uit vragen ofzo zoals je misschien normaal gesproken zou doen en het is echt moeilijk om uit te vissen hoe ze nu over me denkt.

ok. dus ik zit een beetje in een "lastig parket"

dus als iemand nog tips heeft of graag zn mening hierover wil geven dan wil ik t graag horen en ik laat het jullie weten als we uiteindelijk nog

alvast bedankt

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_8618530
Ik vind dat je twee verliefde mensen met rust moet laten...komt ruzie van!
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:50:21 #3
45267 Lord_Gannon
Het is weer feest :-)
pi_8618590
hmm inderdaad lastig, kijk wat het probleem is, is dat als je er in slaagt je je altijd zal moeten afvragen of ze niet ook hetzelfde zal doen bij jou...
Zulke relaties houden het volgens mij nooit zo lang uit.

Plus waarom zou je jezelf het willen aandoen, okay je hebt dan misschien een vriendin waar je nu stapel op bent, maar ja wat als de twijfel gaat toeslaan...

Mijn advies zou zijn, niet doen. Er zijn nog genoeg andere vissen in de zee die ongebonden zijn en daar zitten er ook tussen die minstens even leuk of zelfs leuker zijn.

there is no gain without sacrifice
pi_8618614
Met je poten van afblijven. Zou jij ook niet willen als ze jouw vriendin was.
pi_8618617
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:46 schreef MikeF het volgende:
lang verhaal
fout niet aan beginnen.. zelfde prob hier gehad nu heeft haar vriend een hekel aan mij
pi_8618646
Ik weet jammer genoeg precies wat je bedoeld alleen is het in mijn geval zo dat de gene die ik leuk vind regelmatig ineens langskomt om te praten
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:52:23 #7
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8618648
Als je dat truckje kunt .. dan wil ik het ook wel weten!!!
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:52:27 #8
45540 julesnijs
Ditismijnauto.nl
pi_8618650
Het lijkt hier verdomme wel de Tina of Break out.
Ditismijnauto.nl :: 206 :: CRX :: Del Sol :: Skyline
pi_8618675
Ik ben verliefd op een meisje die al een vriend heeft ( anoniem valentijns smsje naar haar gestuurd ) zij hoopte dus al dat ik em had gesturd en weet nu ook dat ik het ben.
Ze zit nu te twijfelen of ze het uitmaakt met haar huidige vriend of dat ze met hem doorgaat.
Tis een paar jaar geleden nooit iets geworden tussen ons omdat we beiden te verlegen waren

Maar ik heb goede hoop ( voor mij) dat het wat wordt.

*hoopt*

Waarom dit hele verhaal stomme kutfries?

Dit om even een situatieschets te geven.

Het meisje zal toch voor haarzelf bepalen wat ze wil.

Als ik in haar positie zou staan, dan zou ik diep in mijn hart kijken en zien wat ik echt zou willen.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8618750
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:52 schreef julesnijs het volgende:
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:56:27 #11
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8618756
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:52 schreef julesnijs het volgende:
Als de Tina of de Break Out niet jouw ding is lees 'm dan gewoon niet

nog even een beetje extra informatie: ik ken haar vriend niet, heb m nog nooit gezien, en ik heb geen idee hoe hun relatie is, ik heb het idee niet zo goed. haar gewoon vergeten is waarschijnlijk het verstandigst maar ik weet niet of ik dat kan... ik zeg wel de hele tijd "leuk" maar eigenlijk ben ik gewoon ontzettend verliefd. echt ontzettend-ontzettend. ik denk constant aan haar... dat ze bezet is doet ongelofelijk pijn. ik weet niet of ik wel zomaar op kan geven.

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_8618763

Serieus, niet aan beginnen. Stel jij zat in hetzelfde schuitje als haar vriend, dat zou je ook niet cool vinden op zijn zachtst gezegd.

Ik had het je laten voelen als het mijn vriendin was

Home is where my guitar is
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:57:21 #13
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8618791
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:46 schreef MikeF het volgende:
op zich heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft, ik bedoel mijn geweten zit me niet echt in de weg ofzo. want als ik haar echt echt leuk vindt en zij mij echt echt heel leuk dan moeten we natuurlijk bij elkaar zijn en dat is dan jammer voor die vriend. toch. ofzo.
Mensen als jij moeten ze ophangen.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8618798
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:56 schreef MikeF het volgende:

[..]

Als de Tina of de Break Out niet jouw ding is lees 'm dan gewoon niet

nog even een beetje extra informatie: ik ken haar vriend niet, heb m nog nooit gezien, en ik heb geen idee hoe hun relatie is, ik heb het idee niet zo goed. haar gewoon vergeten is waarschijnlijk het verstandigst maar ik weet niet of ik dat kan... ik zeg wel de hele tijd "leuk" maar eigenlijk ben ik gewoon ontzettend verliefd. echt ontzettend-ontzettend. ik denk constant aan haar... dat ze bezet is doet ongelofelijk pijn. ik weet niet of ik wel zomaar op kan geven.

En weet ze dat je gek op haar bent?
pi_8618825
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:56 schreef r0bert het volgende:

Serieus, niet aan beginnen. Stel jij zat in hetzelfde schuitje als haar vriend, dat zou je ook niet cool vinden op zijn zachtst gezegd.

Ik had het je laten voelen als het mijn vriendin was

Hangt dit ook niet van de huidige relatie van dat meisje af?
Ze kan wel een kutrelatie hebben die ze volhoudt omdat e niet alleen wil zijn.
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:59:31 #16
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8618848
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:57 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

ehm, ok. het lijkt mij gewoon dat als we allebei verliefd op elkaar zijn dat ze dan niet bij haar vriend moet blijven, dat lijkt me in het belang van ons alledrie, eigenlijk. ik hoop niet dat je me nu gaat ophangen.

en nee ze weet geloof ik niet wat ik van haar vindt..

pi_8618886
Never hurts to try...
Alleen reken nergens op, maar voor hetzelfde geld kun je hele goede vrienden worden.
En eveneens, misschien slaat er wel een vonk over, en vindt hij/zij wel iets in jou wat hij/zij in de ander op een bepaald moment als een gemis ervaart.
Maar goed, allemaal wishfull thinking, ga eerst maar lekker voor de vriendschap, leer je elkaar ook goed kennen (misschien knap je wel af op hem/haar).
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_8618931
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:59 schreef MikeF het volgende:

[..]

Laat haar dan eerst weten wat je van haar vind, ( valentijn was hier ontzettend goed voor geweest trouwens..)
als ze hie rnegatief op reageert, links laten liggen en doorgaan met je leven.
Als ze er positief op reageert, dan duidt het er mijnsinziens op dat er iets niet goed zit in haar relatie en dat ze het toch al uit wou maken met haar huidige vriend.
pi_8618934
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:58 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Hangt dit ook niet van de huidige relatie van dat meisje af?
Ze kan wel een kutrelatie hebben die ze volhoudt omdat e niet alleen wil zijn.

Er even van uitgaande dat dit geen miep is die een relatie heeft om erbij te horen. Als dat wel zo is dan zal ze de topicstarter wel de nodige hints geven schat ik zo.

Ik vind dit een van de dingen die je niet goed kunt praten

pi_8618957
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:57 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

Dus je zou mij op willen hangen?

Noem eens 3 goede redenen die op elk voorbeeld van toepassing zijn!

donderdag 20 februari 2003 @ 23:03:51 #21
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8618980
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:59 schreef MikeF het volgende:

[..]

ehm, ok. het lijkt mij gewoon dat als we allebei verliefd op elkaar zijn dat ze dan niet bij haar vriend moet blijven, dat lijkt me in het belang van ons alledrie, eigenlijk. ik hoop niet dat je me nu gaat ophangen.

quote:
heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft
Eikel, mensen met een relatie moet je met rust laten.
Als zij ooit genoeg van hem heeft gaat ze wel bij hem weg en dan kan jij je 'slag' slaan.
Tot die tijd moet jij er met je vieze tengels buiten blijven.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8618996
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:02 schreef r0bert het volgende:

[..]

Er even van uitgaande dat dit geen miep is die een relatie heeft om erbij te horen. Als dat wel zo is dan zal ze de topicstarter wel de nodige hints geven schat ik zo.

Ik vind dit een van de dingen die je niet goed kunt praten

Ik blijf van mening dat er altijd iets kan zijn waardoor je nie tuit een relatie durft te stappen en zo'n voorbeeld als de topicstarter geeft een goede stimulans kan zijn.
pi_8619072
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:04 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ik blijf van mening dat er altijd iets kan zijn waardoor je nie tuit een relatie durft te stappen en zo'n voorbeeld als de topicstarter geeft een goede stimulans kan zijn.

Ik mag toch hopen dat het merendeel van de mensen met een relatie een goede band met elkaar hebben. Met jouw redenatie kun je wel achter elk getrouwde vrouw aangaan want stel nou eens dat het een slecht huwelijk is
pi_8619175
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:07 schreef r0bert het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat het merendeel van de mensen met een relatie een goede band met elkaar hebben. Met jouw redenatie kun je wel achter elk getrouwde vrouw aangaan want stel nou eens dat het een slecht huwelijk is

Misschien heeft die vrouw jou wel liever dan haar eigen man.
?
pi_8619218
Leave her alone en ga niet zitten stoken..

Ik hou ontzettend veel van mijn vriendin en zij van mij, als er een kerel tussen ons gaat zitten stoken omdat ie verliefd op haar is dan word ik witheet denk ik..

Kijk verder, er zijn zoveel meisjes waar je verliefd op kunt worden...

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')