Hier ook somfy volgens mij..quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Jordy-B het volgende:
Het is mij twee keer overkomen, maar dat was met draadloze bediening. Een keer doordat de kinderen ermee speelden en de motor daadwerkelijk overbelast werd (gelukkig heb ik ook een app die die foutmelding doorgaf).
Een andere keer geen reactie na openen, vergelijkbaar met jouw situatie. Stroom er even af en het werkte weer. Betreft somfy rolluik.
Dan zou er toch ergens geluid vandaan moeten komen nog en het zou raar zijn als hij ineens ontdooid is als de stroom er even vanaf is geweest..quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Was hij niet vastgevroren?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:13 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dan zou er toch ergens geluid vandaan moeten komen nog en het zou raar zijn als hij ineens ontdooid is als de stroom er even vanaf is geweest..
De schok van even uit en aan kan al voldoende zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:13 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dan zou er toch ergens geluid vandaan moeten komen nog en het zou raar zijn als hij ineens ontdooid is als de stroom er even vanaf is geweest..
Hier geen UPS. Hard trappen dus in noodgevallen, raam gaat inderdaad naar binnen open. Alleen de voordeur heeft geen rolluik, dus dat is de enige makkelijke nooduitgang.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Is bij die van mij nog nooit gebeurd. Bij m'n vorige huis weleens maar die waren zo oud dat ze steeds lastiger gingen lopen en de motor er uiteindelijk mee ophield (ook niet goed schoongemaakt).
Hebben jullie er ook een UPS tussen (noodaccu) gezet? Ik heb elektrische rolluiken in m'n slaapkamer maar stel er ontstaat brand + kortsluiting dan krijg je ze niet meer open. Als je raam naar binnen opent en je kan naar buiten schoppen dan kom je er nog wel doorheen, maar lijkt me niet bevorderlijk als je al in paniek bent bij brand.
Da zou ik snel zorgen dat je ook via de achterdeur vlot en zonder puzzelen er uit kan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:16 schreef babipangang het volgende:
[..]
Hier geen UPS. Hard trappen dus in noodgevallen, raam gaat inderdaad naar binnen open. Alleen de voordeur heeft geen rolluik, dus dat is de enige makkelijke nooduitgang.
Lijkt me gevaarlijk als jij snachts in je bedje ligt en er ontstaat brand op de benedenverdieping + meterkast.... die UPS die ik heb gehaald was helemaal niet zo duur dus lijkt me wel verstandig om te doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:16 schreef babipangang het volgende:
[..]
Hier geen UPS. Hard trappen dus in noodgevallen, raam gaat inderdaad naar binnen open. Alleen de voordeur heeft geen rolluik, dus dat is de enige makkelijke nooduitgang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |