SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat is best veelquote:
Hoezo, dat is gewoon voor alles en wat overblijft sparen we. Hij legt ook zoiets in.quote:
sorry, ik trouw nooit meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Gezocht: portemonnee om uit te zuigen
lijkt me heerlijk thoquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry. Ik weet het. Normaal wist ik alles maar nu met dat manmens niet meer.
Hallo ik wacht nog hèquote:
Mijne is leeg. Daar mag je wel uit zuigen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Gezocht: portemonnee om uit te zuigen
Nou. Niet altijd hoor.quote:
Hoe kan dit nou, jij woont toch nog thuis?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijne is leeg. Daar mag je wel uit zuigen.
Waar is Pienquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jakippies
![]()
en ze leggen weer eieren
Wat zit je me dan een hartaanval te bezorgen met je weg uit Zwolle en gescheiden verhalenquote:
Waren ze gestopt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jakippies
![]()
en ze leggen weer eieren
Altijd lijkt me onrealistisch maar dat het niet per se moet klinkt wel chill.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou. Niet altijd hoor.![]()
Maar ik kan toch niet op alles inloggen dus ik heb het maar losgelaten. We hebben ook zo’n belasting mannetje. Nou best…
De rest van m’n salaris staat op m’n eigen rekening en ik spaar zelf ook.
Al heel lang geleden dat ik mijn portemonnee bij me had.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou, jij woont toch nog thuis?
Klopt. Maar ook engquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waren ze gestopt?Doorwerken!!
[..]
Altijd lijkt me onrealistisch maar dat het niet per se moet klinkt wel chill.
scheiding met wokkin en de alimentaties en met Pien verhuist naar een klein landgoed buiten Zwollequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat zit je me dan een hartaanval te bezorgen met je weg uit Zwolle en gescheiden verhalen
Gelukkigquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
scheiding met wokkin en de alimentaties en met Pien verhuist naar een klein landgoed buiten Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |