abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2026 @ 12:57:24 #126
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221274554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Nou en? waarom zou je je daarom druk maken, wat vrouwen verder vinden?

Als je balletjes al een beetje ingedaald zijn, zorg je er gewoon zelf voor dat JIJ bepaald of die vrouwen je interessant gaan vinden of niet... niet dat slappe passieve het van hen te laten afhangen, en die hang naar jezelf te beklagen.

maar ik vrees dat de huidige generatie mannetje zelf liever op hun zolderkamertjes zit te wachten erop wanneer hun leven eindelijk kan beginnen en tot iemand hen verteld wat ze moeten doen... slappe slachtofferkaart-trekkertjes.

als ik een vrouw was, zou ik er ook hopeloos (of lesbisch) van worden; wat een zooitje losers
Zo dan, iemand voelt zich een tikje gekrenkt. Ik zal je uit je droom helpen, ik ben zelf ook niet geïnteresseerd.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221274639
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zo dan, iemand voelt zich een tikje gekrenkt. Ik zal je uit je droom helpen, ik ben zelf ook niet geïnteresseerd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook een uitermate teleurstellend begin van jullie toch al zo prille relatie zou vinden.
  woensdag 8 juli 2026 @ 13:31:04 #128
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221274844
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook een uitermate teleurstellend begin van jullie toch al zo prille relatie zou vinden.
Ik ben juist hardstikke blij dat hij uit mijn leven is. Probleem is dat hij mij niet los kan laten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')