Ik heb het ook niet bedachtquote:Op zondag 21 juni 2026 10:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vrij bizar dat dat legaal is trouwens
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinkenquote:
Een stel 'is'quote:Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Meer bewijs dat de hogere echelon van onze samenleving een stel pedofielen zijn die elkaars bloed opdrinken
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:40 schreef OnzekereDude het volgende: Wie financieert een willekeurige man die wat vrouwen zit te ballen als hobby
![]()
.
.
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
jij blijkbaar. Je bent zo goed op de hoogte.
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan scheldenquote:Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?![]()
Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent
Dat schelden noemenquote:Op zondag 21 juni 2026 14:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je laat je wel snel opfok!'en zeg. Eén keer een weerwoord, en meteen gaan schelden
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:59 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Ga jij de woorden in mijn mond leggen?![]()
Lekker mijn zinnen uit de context halen van een ander topic en het dan hier neerzetten. Wees meer creatief, aso dat je bent
quote:Op zondag 21 juni 2026 15:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Ik roep halpergod iedereen doet moeilijk. Ik kijk zijn content niet, ondertussen volg jij het wel, dus help je hem relevant te zijn.
Kan je wel dom gaan redeneren tegen andere en ze uitmaken voor aso, maar eigenlijk ben je zelf gewoon een hypocriet mannetje.
Het is gewoon wel een harde baas. 80% van alle haat jegens hem, is omdat hij het leven leeft dat zij ook willen maar niet durven.quote:
Eens met Halper.quote:
Heb zojuist wat van zijn recentere video's gezien.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens met Halper.
Wat een stelletje agressieve toetsenbordhelden op dat Dumpert man. Schokkend!
Ik probeer elke dag als ik werk even te denken aan Halper die elders als een God in Thailand of Filipijnen leeft.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heb zojuist wat van zijn recentere video's gezien.
Hij is vet boos op de reaguurders van Dumpert en hij heeft een lilliputter mee naar zijn appartement genomen![]()
.
Haha als hij beef heeft met het dumpert volk steun ik hem wel, want wat een loserclub zit daar tegenwoordig zeg. Alsof heel boomerlinks Nederland dumpert heeft ontdekt.quote:
100% eens met deze post!quote:Op maandag 6 juli 2026 18:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha als hij beef heeft met het dumpert volk steun ik hem wel, want wat een loserclub zit daar tegenwoordig zeg. Alsof heel boomerlinks Nederland dumpert heeft ontdekt.
Verder heb ik niets met Aziatische vrouwen, zeker niet met die hij op zijn stok heeft zitten.
quote:Op maandag 6 juli 2026 19:15 schreef Hyaenidae het volgende:
niet alleen om wat ze allemaal in hun bek stoppen qua vreten (zo'n beetje alles wat pootjes heeft)
Misschien zijn Nederlandse vrouwen wel te kieskeurig. En door mensen als Halper gaan meer mannen dit inzien en voor je het weet zoeken alle Nederlandse mannen actief naar Thaise vriendinnen omdat die tenminste nog wel de man respecteren. Moet jij eens opletten hoe snel die Nederlandse vrouwen opeens zullen bijdraaien dan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:57 schreef MultiBanaan het volgende:
De manier waarop hij het doet is discutabel, maar het feit dat hij constateert dat Nederland voor hem niks meer kan brengen, en daadwerkelijk stappen onderneemt om het lot weer terug naar zijn eigen hand te zetten, daar kan je alleen maar respect voor hebben. Die ballen hebben de meesten niet. Gaat op dit moment niet helemaal goed, maar mensen maken fouten, het is de intentie waar het om draait
Nounou, ik wil wel een weddenschapje afsluiten, over hoezeer in paniek nederlandse vrouwen gaan geraken, als jij je aandacht van hen, naar thaise dames zou verleggen ....quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:01 schreef incel het volgende:
Moet jij eens opletten hoe snel die Nederlandse vrouwen opeens zullen bijdraaien dan.
Nu zijn het nog de bodem van het van types als Halper die hem smeren, en die krijgen dan nog een trap na op weg van de uitgang, van ""haha loser, krijgt hier niks voor elkaar dus dan maar arme Thaitjes betalen" maar wat als ook de top dogs vertrekken hier? dat zou de situatie wel interessant makenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nounou, ik wil wel een weddenschapje afsluiten, over hoezeer in paniek nederlandse vrouwen gaan geraken, als jij je aandacht van hen, naar thaise dames zou verleggen ....
Vrouwen raken hun interesse al kwijt als je ze na 3x tegenkomen nog niet hebt aangesproken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nounou, ik wil wel een weddenschapje afsluiten, over hoezeer in paniek nederlandse vrouwen gaan geraken, als jij je aandacht van hen, naar thaise dames zou verleggen ....
Nou en? waarom zou je je daarom druk maken, wat vrouwen verder vinden?quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vrouwen raken hun interesse al kwijt als je ze na 3x tegenkomen nog niet hebt aangesproken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |