Halpergodquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij vindt meer liefde dan de meeste FOK!kers
Zegt de grootste mongoolquote:Op zondag 31 mei 2026 16:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
vermaak van een mongool voor mongolen
Hij zit nu in de matrix van het Russisch rouletten: elke avond weer gokken of er een geweer onder hangt of niet. Topshow.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Kan veel van Bas zeggen, maar hij is wel uit de matrix ontsnapt en de meeste van jullie hebben daar de ballen niet voor
Koekoek @Wereldgozer @Zipportalquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hij zit nu in de matrix van het Russisch rouletten: elke avond weer gokken of er een geweer onder hangt of niet. Topshow.
HalperGodquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koekoek @:wereldgozer @:zipportal
Het duurde echt lang voor mijn kwartje viel bij "achteringang."quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.
[ afbeelding ]
Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.
Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.
Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.
Bekijk deze YouTube-video
dat meisje ziet er weer ongemakkelijk jong uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bassie en een nieuwe roes zijn weer los.
"Als er binnen 10 min niet minimaal ¤10 gedoneerd wordt stop ik de stream".
Zou ie beseffen dat ie een camhoer is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |