abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220923761
FOK!kers die geloven in een normale relatie met een Nederlandse vrouw _O- _O-
Niet gewoon zoals Halper diverse Thai girls aan de haak slaan en diezelfde nacht er doorheen gaan _O-
  zondag 31 mei 2026 @ 10:07:54 #52
511221 Hetekip
Depressief
pi_220927465
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij vindt meer liefde dan de meeste FOK!kers _O_
Halpergod
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220930110
vermaak van een mongool voor mongolen
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220948509
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
vermaak van een mongool voor mongolen
Zegt de grootste mongool :D
OH NOES!!!!1*&@@!!
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:51:11 #55
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220948623
Holy fuck wat een lkkre chimeids

Ik wil ook die kant op

Lkkrrrrrrrr
pi_220956284
Kan veel van Bas zeggen, maar hij is wel uit de matrix ontsnapt en de meeste van jullie hebben daar de ballen niet voor
pi_220957678
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Kan veel van Bas zeggen, maar hij is wel uit de matrix ontsnapt en de meeste van jullie hebben daar de ballen niet voor
Hij zit nu in de matrix van het Russisch rouletten: elke avond weer gokken of er een geweer onder hangt of niet. Topshow.
pi_220957724
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Hij zit nu in de matrix van het Russisch rouletten: elke avond weer gokken of er een geweer onder hangt of niet. Topshow.
Koekoek @Wereldgozer @Zipportal
U MAD?
pi_220958135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Koekoek @:wereldgozer @:zipportal
HalperGod
pi_220968201
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:45 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zegt de grootste mongool :D
whahahaha :D
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220972082


Bassie en een nieuwe roes zijn weer los.

"Als er binnen 10 min niet minimaal ¤10 gedoneerd wordt stop ik de stream".

Zou ie beseffen dat ie een camhoer is?
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220972131
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.
[ afbeelding ]

Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.

Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.

Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.

Bekijk deze YouTube-video
Het duurde echt lang voor mijn kwartje viel bij "achteringang."

Kost het meer voor de achteringang? Ik denk dat echt aan een deur.

[ Bericht 0% gewijzigd door tesssssssss op 06-06-2026 14:54:54 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220976973
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Bassie en een nieuwe roes zijn weer los.

"Als er binnen 10 min niet minimaal ¤10 gedoneerd wordt stop ik de stream".

Zou ie beseffen dat ie een camhoer is?
dat meisje ziet er weer ongemakkelijk jong uit.
  zondag 7 juni 2026 @ 10:20:40 #64
511221 Hetekip
Depressief
pi_220976992
Was ik maar zo creatief als Halper. Hij maakt gewoon hele goeie vlogs, kunstzinnig zelfs, zou me niks verbazen als zijn werk ooit in het Louvre of zo te bezichtigen zou zijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')