Echt geen idee. Het is sowieso verplicht als je gaat trouwenquote:
Hoe hoog was je ldl? Toen die van mij hoog bleek ook volop verbazing dat mijn suiker in orde wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als het écht heel erg mis zou zijn dan had de dok wellicht zelf al eerder gebeld? Of het is juist erg goed nieuws, zo werd mijn vrouw door het lab zelf gebeld, ze hadden een bepaalde waarde 3x opnieuw getest, want het bestond niet dat die zó laag was voor een vrouw van haar leeftijd. Toen zaten we midden in een erg gezond dieet en vrouwlief beweegt nogal veel, ze waren er echt verbaasd over. Mijn bloed was weer in orde, hoewel ik voor het eerst een wat hoog LDL-cholesterol heb. Zullen we even op letten. Glucose was gelukkig nog binnen de perken, daar ben ik altijd bang voor, zoetekauw die ik ben
En weer geen aids, daar testen ze hier zo´n beetje standaard op iedere keer![]()
De waarde moest tussen de 60 en 130 liggen en ik had 136, dus ik maak me nog lang geen zorgen, maar zal er wel wat beter op letten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe hoog was je ldl? Toen die van mij hoog bleek ook volop verbazing dat mijn suiker in orde wasde helft van mijn dieet bestond uit koekjes, chocolade, líters koffie met twee eetlepels suiker per mok, en red bull.
Nu heb ik mijn leven gebeterd en zijn het zakken Haribo en red bull
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef Blues het volgende:
Ik zit/hang op balkon in de zon met alleen tshirt![]()
Lekker!quote:
Waarom twijfelen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Lekker!
Wij zitten ondertussen te twijfelen of we vanavond naar de bios gaan.
Je had het niet hoeven kopenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:28 schreef fietsie het volgende:
Dat ik er dus echt niets aan kan doen....
[ afbeelding ]
Het zijn best drukke dagen op dit moment dus we blijven liever vanavond even thuis op de bank hangen. Maar we moeten deze wel zien voor de Oscars (2 maart) dus als we vanavond niet gaan moeten we hopen dat hij volgende week nog op tijden draait dat we kunnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarom twijfelen?
Ben nu wel net weer naar binnen gegaan, wind en wegdraaiende zon maakte het meteen een stuk frisser.
Nou ja, je moet geen film kijken voor de oscars toch? Of wat gebeurt er als je het niet doet?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zijn best drukke dagen op dit moment dus we blijven liever vanavond even thuis op de bank hangen. Maar we moeten deze wel zien voor de Oscars (2 maart) dus als we vanavond niet gaan moeten we hopen dat hij volgende week nog op tijden draait dat we kunnen.
Welke moet je nog zien?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zijn best drukke dagen op dit moment dus we blijven liever vanavond even thuis op de bank hangen. Maar we moeten deze wel zien voor de Oscars (2 maart) dus als we vanavond niet gaan moeten we hopen dat hij volgende week nog op tijden draait dat we kunnen.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja, je moet geen film kijken voor de oscars toch? Of wat gebeurt er als je het niet doet?
Maar inderdaad de shorts zijn erg lastig in NL te zien dit jaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke moet je nog zien?
Ik ben zelf op the brutalist en wat shorts na bij.
Oeps, ik moet toch nog een paar en net die jij noemtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
En waarschijnlijk kunnen we ze sowieso niet allemaal zien dus dan maakt 1 meer of minder ook niet uit. Net 1 film missen is wel heel zuur.
[..]
Maar inderdaad de shorts zijn erg lastig in NL te zien dit jaar
We zouden vanavond naar Complete Unknown gaan.
Verder moeten we nog:
No Other Land
Black Box Diaries
A Different Man
Girl with the Needle
The Six Triple Eight
Nickel Boys
Seeds of a Sacred Fig
Maar die komen allemaal nog wel goed komende week.
Wat vond je van Girl with the Needle en Seeds of a Sacred Fig? Daar ben ik heel benieuwd naar.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Oeps, ik moet toch nog een paar en net die jij noemt
Net afgezegdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:59 schreef drakin het volgende:
A complete unknown ga je niet afzeggen toch? Die zag ik gisteravond.
Die draait hier nog niet, maar daar kijk ik wel naar uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:59 schreef Sarabi het volgende:
Paar dagen geleden trouwens Memoirs of Snail gezienecht een aanrader. Zo knap gemaakt maar ook heerlijke humor en een mooi verhaal.
Stiekem mis je er dus nog wel een paarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Die draait hier nog niet, maar daar kijk ik wel naar uit.
Ik heb echt genoten zodra ik Wonka en Dune Dude een beetje uit mijn hoofd had weten te krijgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net afgezegdga er vanuit dat hij woensdag of donderdag ook nog wel op een tijd draait dat we kunnen.
Ja maar dat zijn maar een paar gelukkig, andere jaren was ik er veel verder van af.quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 21 februari 2025 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem mis je er dus nog wel een paar
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb echt genoten zodra ik Wonka en Dune Dude een beetje uit mijn hoofd had weten te krijgen.
Zaal was helemaal uitverkocht gister en terecht
De mainstream films zijn dan inderdaad wel makkelijk af te strepenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn maar een paar gelukkig, andere jaren was ik er veel verder van af.
Zo'n cineville pas helpt wel
Cineville, niet pathe. Dus de documentaires zijn makkelijker dan de mainsteam films.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn om te horenik vond het jammer om te zien dat hij hier niet in de grote zalen draait.
[..]
De mainstream films zijn dan inderdaad wel makkelijk af te strepen
Het zijn vaak de docus en buitenlandse films die lastiger zijn. Zo zijn we ooit helemaal naar Purmerend gereden voor een Oscarfilm. Kwamen we in een of ander dorpshuis terecht met losse stoelen en zo'n sportkantine. Bijzondere ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |