SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Eem*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik lust alleen appeltaart en monchou.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:10 schreef Grotetijd het volgende:
Niet van taart houden
Warme appeltaart niet lekker vinden snap ik nog welmaar Taart
quote:
Nou eh... Dan kan je altijd nog een hap gebakken lucht nemenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lust alleen appeltaart en monchou.
Ik hou niet van die gekke cake. Niet van slagroom en niet van gelei. Niet van fondant.
Dus dan blijft er weinig over hè
komkommersaptaartquote:Op maandag 17 februari 2025 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lust alleen appeltaart en monchou.
Ik hou niet van die gekke cake. Niet van slagroom en niet van gelei. Niet van fondant.
Dus dan blijft er weinig over hè
Preciesquote:Op maandag 17 februari 2025 17:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou eh... Dan kan je altijd nog een hap gebakken lucht nemen![]()
Mijn favoriete collega (nog 4 dagen) is vandaag jarig. Dus ja?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn favoriete collega (nog 4 dagen) is vandaag jarig. Dus ja?
Op verjaardagen nam ik meestal wel taart.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik hou overigens alleen van die dikke echte slagroom. Maar dat is met vlagen. Moet ik echt zin in hebben.
Dus voor het gemak wijs ik alle taart af. Scheelt discussie.
Ik ga haar missen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat jammer dat diegene nog maar vier dagen je collega is
Kan het werk maken of breken hequote:Op maandag 17 februari 2025 17:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een hoop favoriete collega’s. Zo nu en dan ging er eentje ergens anders werken, met pensioen of is overleden. Nu nog een paar over. Ik hoop dat ze blijven.
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar missen.
Ze vroeg wat ik wilde hebben als afscheid. Kon niks serieus bedenken. Dan maar later in het jaar nog eens afspreken.
Oh, hier is het altijd taart. Ik vind het altijd zo’n geld verspilling. Kei duur en ik hoef het zelf niet. Ik vraag me elk jaar af waarom ik het koop.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Op verjaardagen nam ik meestal wel taart.
Tegenwoordig kom ik eigenlijk niet meer op verjaardagen waar ze gebak / cake / taart hebben
Waren vooral familieverjaardagen, en sja.. Als je die mensen niet meer ziet/spreekt houd het al gauw op.
En de verjaardagen van vrienden waar ik heen of m'n eigen verjaardag ga is gewoon een beetje chillen met veel mensen en diegene word een jaar ouder. Word vaak wel wat te snaaien in huis gehaald, maar nooit echt uitgebreid taart of zoMeestal chips/nootjes en voor in de avond dingen uit de aifrfyer, en bier.. VEEL bier
Hou er mee op!!quote:Op maandag 17 februari 2025 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, hier is het altijd taart. Ik vind het altijd zo’n geld verspilling. Kei duur en ik hoef het zelf niet. Ik vraag me elk jaar af waarom ik het koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |