SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
eetsequote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken
(????)
hoeveel?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken
(????)
Nou ja, ik ga ze niet maken, maar ik zou er wel 3 lusten.quote:
Specifiek aantal weer.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga ze niet maken, maar ik zou er wel 3 lusten.
wat ga je dan eten?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga ze niet maken, maar ik zou er wel 3 lusten.
Ik wilde een flauwe grap maken maar dat gaat niet over die planeet.quote:
Ja, om nu 28 pannenkoeken te zeggen, is ook weer zo watquote:
Chinees en jij ? Of heb je al gegeten?quote:
heeft @dud0r geen moeite mee hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, om nu 28 pannenkoeken te zeggen, is ook weer zo wat
Die inhaleert dat zo naar binnen, iddquote:
ik heb al op de normale hollandse boerentijd gegetenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chinees en jij ? Of heb je al gegeten?
Ja, als ik dat doe dan heb ik om half 9 weer hongerquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al op de normale hollandse boerentijd gegeten
Lekker ook met poedersuiker.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die inhaleert dat zo naar binnen, idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |