Count Count!!!quote:
Je woont al bijna in het bosquote:Op zondag 16 februari 2025 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ook in een midlife crises. Misschien kan ik ook wat met natuur gaan doen.
Ik zou het doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ook in een midlife crises. Misschien kan ik ook wat met natuur gaan doen.
Fijn dat je leuk werk hebt gevondenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn generatie van afgestudeerden voelen zich wel lichtelijk genaaid. En reden 1 waarom we vaak afvallen is door werkervaring die we ook niet kunnen opdoen.
Dus ja de leuke functies in ons leven vallen af aan mensen die van sector willen wisselen. So be it.
Ik wil nogmaals benadrukken dat ik leuk werk heb, maar dat ik nog steeds jammer vind dat ik nooit werkervaring heb op kunnen doen in het werkveld waar ik graag had willen werken, omdat ik zelfs voor een starterfunctie te weinig werkervaring had die ik nooit ergens op had kunnen doen.
Heb ik niet gevonden, heb ik voor moeten werkenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn dat je leuk werk hebt gevonden
ja is goedquote:Op zondag 16 februari 2025 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik niet gevonden, heb ik voor moeten werken
Fijn dat je hard hebt moeten werkenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
irritant hequote:Op zondag 16 februari 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik net afgestudeerd was, werd er ook om 5+ jaar ervaring gevraagd steeds
Moeten werken voor je werkquote:Op zondag 16 februari 2025 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kan gewoon zeggen dat ik Gerda ben, mijn naam kunnen ze toch niet uitsprekenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lukt alleen als je Gerda heet, even je naam veranderen
En dan zijn username wijzigen naar Klagenees.quote:
Vinnik leukquote:Op zondag 16 februari 2025 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan zijn username wijzigen naar Klagenees.
Heheehequote:Op zondag 16 februari 2025 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Whehehehquote:Op zondag 16 februari 2025 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest gnorken.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
goudkoers is best goed op het momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |