Het was dit of einde oefeningquote:Op zondag 16 februari 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Wat gebeurd hier, krijgen ze in een keer van alles?
Zou eens tijd worden dat ze meer toegang krijgen op de aanwezige spullen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wel typisch dat de week dat Milena DM veel luxe krijgen
ja blijkbaar, maar we hebben een deel gemist door een onnodige SLquote:Op zondag 16 februari 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Als Peter ook al niet beslist om het huis te verlaten wegens te weinig in de spotlights.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar nu maken ze er ook niets van.
Het is echt een groep waar niets in zit.
Maakt niet uit wat je wel of niet in de hut gooit.
Of voor een spellen bedenkt.
Peter zou zeker een grotere rol kunnen spelen in deze groep
Uitgehongerd werden ze niet het was hooguit eentonigquote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef Kinga het volgende:
De productie heeft heftige klachten gehad op dat uithongeren van de bewoners, ik weet het zeker.
Never ending hoorde ik ookquote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
zei ze nou never-ending voor de melk, bloem, kwark?
Nu gaan ze beelden maken van etende bewoners. Weet niet of je dat bedoeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoop echt dat dit maakt dat ze er nu wat van gaan maken daar
Laatste redmiddel, om ze tevreden te houden daar. Kunnen zich niet meer exits veroorloven natuurlijk dus ze gaan nu volledig los.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja ivm brood.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ja vroeg ik me ook afquote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Mogen hier uit kiezen of krijgen ze dat allemaal?
Moeten ze het kopen of wat?
Vage shit weer...
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nu gaan ze beelden maken van etende bewoners. Weet niet of je dat bedoeld.
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |