Gooi sharice en Milena er maar naast ipv jolien en Matti...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Folies het volgende:
Fijn dat Keanu volgende week nog steeds genomineerd blijft. Hou het maar op dezelfde bank en dan doen we het nog een keer over.
Terecht, Volgende week Axel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
Eerst Niels, nu DavidS... gaat lekker in mijn onderschrift...
Wie willen jullie weghebben? Zal ik Axel voor de zekerheid uit mijn onderschrift halen en diegene er in zetten..
Nee dat zei Droopie (volgens mij) ook al. Maar das dan dom als je niet zo denkt haha. Maar zie ‘m dat ergens wel gewoon beseffen. Of anders iemand anders die ‘m dat zegt en dat ie het dan ook wel beseft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Krambo het volgende:
Zo den
[..]
Zo denkt Keanu niet vrees ik..
Dream onquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:01 schreef Clasientje het volgende:
Jef komt terug lekker kijkers irriteren 😁
Jef heeft 10x gestemd waarvan 0x op Jolien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:01 schreef Clasientje het volgende:
Jef komt terug lekker kijkers irriteren 😁
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Hadden Wicky en David nog gamechangers?
Jazeker, en Jordy dat zijn GC voor niets was. Geen bloedgeld en dan niemand rond middernacht aan Eva denktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:02 schreef Lrod01 het volgende:
Is iedereen klaar voor een janksessie van Keanu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |