Mijn zielquote:
Daar word je zelf ook warm vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon ff krabben. Je bent misschien net een minuut bezig.
Gewoon geen ramen in de auto.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Als er een dikke ijslaag op ligt krijg je die er meestal supersnel af door er met een klein hamertje op te tikken
Maar anders krabben.
Tegenwoordig hoef je dus niet meer naar buiten om dat te doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:44 schreef halfway het volgende:
Makkelijkste en slechtste methode voor je auto is 10 minuten van te voren naar buiten te rennen en de auto te starten om vervolgens een bak koffie binnen te nemen.
Waarom? Die beperking wordt niet geuit in de OP.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:44 schreef halfway het volgende:
Beter hebben wij het over verbrandingsmotoren en bevroren ruiten.
Dit is dé manier, ik zit altijd door het raam te kijken hoe mijn ramen ontdooien, als de koffie op is, is ie warm..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Auto aan met de kachel op standje sambal en ondertussen koffie drinken, de rest is allemaal onzin.
Ah daar is dat rode hamertje voor in het dashboardkastjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Als er een dikke ijslaag op ligt krijg je die er meestal supersnel af door er met een klein hamertje op te tikken
Maar anders krabben.
Een goede "hubby" laat zijn vrouw niet rijden. Een vrouw is er om te kuisen en voor de kinderen te zorgen, als ze ergens heen moet breng je haar er zelf heen en haal je haar ook weer op. Hooguit rijdt ze even om de kinderen naar school te brengen of naar hockey te brengen of zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:15 schreef Filosoofert het volgende:
Ik krab soms ook de auto van de vrouw alvast mee, om een goede hubby te zijn
En ondertussen kan achmed hem jattenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Auto aan met de kachel op standje sambal en ondertussen koffie drinken, de rest is allemaal onzin.
Dan kan je ruit barstenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef klipper het volgende:
Gewoon heet water fles vullen en gieten maar
Het is ook om de kinderen naar school te brengenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Een goede "hubby" laat zijn vrouw niet rijden. Een vrouw is er om te kuisen en voor de kinderen te zorgen, als ze ergens heen moet breng je haar er zelf heen en haal je haar ook weer op. Hooguit rijdt ze even om de kinderen naar school te brengen of naar hockey te brengen of zo.
Met #5 bedoelde TS ook wat jij zegt met #7. Beetje context lezen maat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik mis deze optie.
7 een isolatie deken voor de voorruit (vind je bij action)
8 Auto starten, daarna koffie/thee drinken en hopen dat auto niet gejat wordt.
9 bouw een garage en parkeer auto binnen.
Ik kies nr 7
Kunnen die sneeuwvlokjes niet fietsen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het is ook om de kinderen naar school te brengen
Ik koop alleen zo'n auto als ik die kan betalen, niks lease of lening.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je dus niet meer naar buiten om dat te doen.
Een deken met ontdooi functie.. ?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met #5 bedoelde TS ook wat jij zegt met #7. Beetje context lezen maat.
Gewoon een antivriesdeken ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Een deken met ontdooi functie.. ?
Of is gewoon een deken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |