Nieuwe switches dus. Ze lijken inderdaad behoorlijk stil te zijn!quote:
Ja dat zou wel aardig kunnen uitmaken vermoed ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nieuwe switches dus. Ze lijken inderdaad behoorlijk stil te zijn!
En zou er dan veel verschil zijn tussen de silent k10 bruine switch en die North Pole? Of is die North Pole echt het nieuwste van het nieuwste met die siloconen bumper eronder?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zou wel aardig kunnen uitmaken vermoed ik.
Zou even een comparison zoeken op yt denk dat die wel bestaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
En zou er dan veel verschil zijn tussen de silent k10 bruine switch en die North Pole? Of is die North Pole echt het nieuwste van het nieuwste met die siloconen bumper eronder?
A) omdat ik gewone toetsenborden binnen no time verslijtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:34 schreef gepromoveerT het volgende:
Wat een fijn ding is dat, mja TS wil alleen maar mechanische; ik vraag mij af waarom?
zelf ben ik tot de conclusie gekomen, dat een mechanische geldklopperij is; en dan kan je ook nog heel speciale caps kopen, kassa
Okee, thanks.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
A) omdat ik gewone toetsenborden binnen no time verslijt
B) omdat het ergonomisch voor mij veel prettiger is
C) omdat ik het fijn vind om de input te krijgen
Ik ben overigens niet van de speciale caps enzo, dus daar verdienen ze bij mij geen geld aan. Maar na elke keer binnen een jaar een nieuwe toetsenbord kopen (terwijl dat echt geen lullig toetsenborden waren en ik er erg prettig op kon typen), koos ik voor mechanisch en sindsdien heb ik geen nieuw toetsenbord meer hoeven kopen (en we zijn inmiddels zo'n 2,5 jaar verder). Kortom: mechanisch blijkt voor mij goedkoper te zijn dan een gewoon toetsenbord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |