abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216761176
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:32 schreef Nober het volgende:

[ x ]
Alleen hier al om dient hamas volledig bij de ballen opgehangen te worden.

Hoe kun je dit nog blijven steunen @Slayage. Tuig dat je dr bent.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216761200
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Maar oh wat zaten ze te juichen, die doodscultus op 7 oktober. Ze gooien een boemerang maar snappen niet dat die ooit terugkomt.
En dan staat de wereld weer in brand
'geNoCiDUuUhUHuuhhhUUHHmimimimi'
1947-2016
pi_216761974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Alleen hier al om dient hamas volledig bij de ballen opgehangen te worden.

Hoe kun je dit nog blijven steunen @:Slayage. Tuig dat je dr bent.
Lekker aan het pearlclutchen over (toegegeven) respectloze uitingen maar wel achter tienduizenden/honderdduizenden onschuldige doden blijven staan. Iets zegt me dat je je morele prioriteiten niet helemaal in de juiste volgorde hebt staan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_216761990
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 20:53 schreef damsco het volgende:
Palestijnen hebben zich op hun meest gruwelijk manier aan de wereld getoond, een onschuldige baby afslachten. Maar wat wil je ook met een wrede bloeddorstige profeet als voorbeeld.
Dit is ook wat de Palestijnse cultuur is. Maar helaas zijn er juist veel mensen in het Westen die sympathie voor deze mensen tonen en als met moet kiezen tussen Isral en de Palestijnen, voor deze laatste groep kiest.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef Raphaelo het volgende:

[..]
Israel heeft op dit moment meer dan 300 kinderen vast in 'administratieve detentie', oftewel gegijzeld. Het is niet moelijk op te zoeken vriend. En wat betreft de dode kinderen, als je echt wilt zoek ik wel even wat foto's voor je op die ik je PB. Ik hoor het wel!
Hmm. Je bedoelt dat Isral terroristen oppakt? Dat klopt en de Palestijnen zetten daar ook minderjarigen voor in. En als deze minderjarigen vervolgens om het leven komen dan gaat het narratief weer dat 'Isral 'zomaar' Palestijnse kinderen vermoord'.

Het is erg naef te noemen als je nog altijd in deze verhalen trapt. Kijk, hier heb je twee van deze "onschuldige" minderjarigen, die gelukkig meteen worden gelimineerd nadat men Isralische militairen neersteekt. Zie bijvoorbeeld hier en hier.

En vervolgens verschijnen er na zulke aanslagen ook nog allemaal berichten op de socials dat er zomaar, zonder enige reden, Palestijnse kinderen zijn neergeschoten of opgepakt. Media zoals Quds, Al Jazeera en Wafa papegaaien dat nog keurig na.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216762068
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 12:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Lekker aan het pearlclutchen over (toegegeven) respectloze uitingen maar wel achter tienduizenden/honderdduizenden onschuldige doden blijven staan. Iets zegt me dat je je morele prioriteiten niet helemaal in de juiste volgorde hebt staan.
Nee hoor, de Palestijnen zijn zelf een oorlog begonnen en hebben de gevolgen ondervonden van hun acties.

We gaan ook niet zeggen dat het toch zo verschrikkelijk is dat er tijdens de Tweede Wereldoorlog zoveel onschuldige Duitse burgers om het leven zijn gekomen. Duitsland begon een genocidale oorlog en heeft de gevolgen daarvan ondervonden.

Net zoals we dat nu trouwens niet doen in de oorlog in Oekrane als er Russen om het leven komen. Rusland is zelf die oorlog begonnen, alle slachtoffers komen op hun conto. Dat had men die oorlog maar niet moeten starten.

Dit rare idee bij sommigen om van daders en terroristen, slachtoffers te maken is bespottelijk. En we weten welke mensen dit doen, in welke kringen dit populair is en ook waarom men dit specifiek doet als het om Palestijnen gaat.

Dat zijn immers moslims en mensen van kleur, dus daarmee volgens sommige al per definitie onderdrukte slachtoffers wiens geweld en barbarisme 'te begrijpen' valt en in 'de juiste context' moet worden geplaatst.

Nou, bekijk het maar, weldenkende mensen met een functionerend moreel kompas doen hier niet aan mee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216762165
quote:

[..]
Lekker aan het pearlclutchen over (toegegeven) respectloze uitingen maar hunnie... :'(
Toch weer even naar de ander wijzen, he. :')

Kun je het niet laten, of heb je gewoon niets anders?
Intolerant voor intolerantie
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 20 februari 2025 @ 13:29:06 #157
485843 crew  Jippie
pi_216762601
Jongens laten we hier die walgelijke oorlog niet nadoen, zelfs niet dunnetjes.
pi_216763891
quote:

[..]
Wat jij wil, terroristenmaatje.
1947-2016
  donderdag 20 februari 2025 @ 16:04:46 #159
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216764670
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2025 12:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is ook wat de Palestijnse cultuur is. Maar helaas zijn er juist veel mensen in het Westen die sympathie voor deze mensen tonen en als met moet kiezen tussen Isral en de Palestijnen, voor deze laatste groep kiest.
[..]
Hmm. Je bedoelt dat Isral terroristen oppakt? Dat klopt en de Palestijnen zetten daar ook minderjarigen voor in. En als deze minderjarigen vervolgens om het leven komen dan gaat het narratief weer dat 'Isral 'zomaar' Palestijnse kinderen vermoord'.

Het is erg naef te noemen als je nog altijd in deze verhalen trapt. Kijk, hier heb je twee van deze "onschuldige" minderjarigen, die gelukkig meteen worden gelimineerd nadat men Isralische militairen neersteekt. Zie bijvoorbeeld hier en hier.

En vervolgens verschijnen er na zulke aanslagen ook nog allemaal berichten op de socials dat er zomaar, zonder enige reden, Palestijnse kinderen zijn neergeschoten of opgepakt. Media zoals Quds, Al Jazeera en Wafa papegaaien dat nog keurig na.
Mwoh, er zitten gewoon mensen in "administratieve detentie" buiten het normale strafrecht om waarvan dus niet bewezen is dat ze ook echt iets gedaan hebben.

Aan de andere kant worden er nu Palestijnse gevangen vrijgelaten die (uit mijn hoofd) 48x levenslang hebben gekregen, verdiend, vanwege bewezen uitgebreide deelname aan terroristische wandaden.

Dus ja, er zijn echt onschuldige slachtoffers en Hamas heeft liever die andere categorie terug dan die blijkbaar.
pi_216765300
Wat een gejank en een hoop kabaal om slechts 3 doden. Ze zijn oorverdovend stil als het gaat om meer dan 50.000 Palestijnen die omgelegd zijn door het zionistische broeinest van terreur.
  donderdag 20 februari 2025 @ 17:13:41 #161
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216765650
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 16:45 schreef Chadi het volgende:
Wat een gejank en een hoop kabaal om slechts 3 doden. Ze zijn oorverdovend stil als het gaat om meer dan 50.000 Palestijnen die omgelegd zijn door het zionistische broeinest van terreur.
Daar ben ik ook vaak genoeg niet stil over geweest.

Dit is verder een bijzonder smakeloze en respectloze actie van Hamas, is net zo goed om te kotsen. :r
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216765675
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit is verder een bijzonder smakeloze en respectloze actie van Hamas, is net zo goed om te kotsen. :r
Wat dacht je van de reactie van onze Chadi?
pi_216765690
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik was bijna positief verrast dat ze bij het geven van de kisten aan het rode kruis niet ook nog vier oorkondes meegaven.

Toch? Toch? Dat hebben ze niet gedaan hoop ik
pi_216765726
twitter

Welkom in Hamasterdam
Zonder wrijving geen glans
pi_216765841
quote:
Dat eerste walgelijke zinnetje van je geeft al aan hoe jij erin staat, dat je geen ene fuck geeft om die 3 doden. Als je ook maar een beetje medelijden voelde, dan had je het anders verwoord.

En dan verwacht je wel dat anderen medelijden hebben met doden van de andere kant?

Jij en de mensen naar wie je beschuldigen uit? Two sides of the same coin.
  donderdag 20 februari 2025 @ 17:25:10 #166
438527 MissButterflyy
pi_216765862
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:15 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Wat dacht je van de reactie van onze Chadi?
Waarom wil je dat weten?
Is dat belangrijk?
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 17:26:02 #167
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216765873
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 11:12 schreef Jippie het volgende:
Walgelijk vertoon die doodskisten
Ja werkelijk walgelijk.
pi_216765878
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:18 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Welkom in Hamasterdam
Jammer dat ze niet langer waren gebleven. Dan had het recht hier met een probleem gezeten.
pi_216765888
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:23 schreef oblo het volgende:

[..]
Dat eerste walgelijke zinnetje van je geeft al aan hoe jij erin staat, dat je geen ene fuck geeft om die 3 doden. Als je ook maar een beetje medelijden voelde, dan had je het anders verwoord.

En dan verwacht je wel dat anderen medelijden hebben met doden van de andere kant?

Jij en de mensen naar wie je beschuldigen uit? Two sides of the same coin.
Jij bent.. bla bla. Waar is je verontwaardiging als het om palestijnen gaat?
pi_216765996
twitter

De tekst van de verspreide leaflets
quote:
To the honorable people of Gaza,

After the events that have taken place, the temporary ceasefire, and before the implementation of Trump's mandatory plan—which will impose forced displacement upon you whether you accept it or not—we have decided to make one final appeal to those who wish to receive aid in exchange for cooperating with us. We will not hesitate for a moment to provide assistance.

Reconsider your position. The world map will not change if all the people of Gaza cease to exist. No one will feel for you, and no one will ask about you. You have been left alone to face your inevitable fate. Iran cannot even protect itself, let alone protect you, and you have seen with your own eyes what has happened. Neither America nor Europe care about Gaza in any way. Even your Arab countries, which are now our allies, provide us with money and weapons while sending you only shrouds.

There is little time left—the game is almost over.

Whoever wishes to save themselves before it is too late, we are here, remaining until the end of time."
De deportatie is aangekondigd, maar iedereen kan gelukkig nog wel een beetje noodhulp verdienen. Niet helemaal duidelijk wat ze moeten doen, maar het is net zoals de rest vast weer ethisch moreel acceptabel
  donderdag 20 februari 2025 @ 17:34:18 #171
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216766004
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:18 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Welkom in Hamasterdam
Halsema moet echt oneervol worden ontslagen. Vroeger stelden we andere voorbeelden met incompetente bestuurders, die tijd hoeven we w.m.b. niet naar terug. Oneervol ontslag en een verbod op een bestuursfunctie is voorlopig genoeg.

Verder is het FAFO voor Arnoud van Doorn en die andere sneuneus. Misschien vallen ze ooit nog wel van een balkon.
pi_216766013
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:27 schreef Chadi het volgende:

[..]
Kijk mijn post geschiedenis maar door. Ik heb mij nooit respectloos geuit over Palestijnse burgers en ik heb meermaals posts geplaatst over foute acties van Israel jegens Palestijnse burgers.

quote:
Wat een gejank en een hoop kabaal om slechts 3 doden.
Dit is een walgelijk zinnetje.
  donderdag 20 februari 2025 @ 17:42:15 #173
131800 Tarado
cap de fusca
pi_216766118
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]

[..]
De deportatie is aangekondigd, maar iedereen kan gelukkig nog wel een beetje noodhulp verdienen. Niet helemaal duidelijk wat ze moeten doen, maar het is net zoals de rest vast weer ethisch moreel acceptabel
Ik heb wel m'n twijfels over de echtheid van dit.
  donderdag 20 februari 2025 @ 17:51:01 #174
438527 MissButterflyy
pi_216766316
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik heb wel m'n twijfels over de echtheid van dit.
Inderdaad. Dan zou het snel groots nieuws zijn.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 20 februari 2025 @ 18:00:21 #175
485843 crew  Jippie
pi_216766558
quote:
Jij bepaalt niet om wie iemand jankt of niet, elke onschuldige dode is er n te veel.

De dood van Kfir Bibas spreekt mij om persoonlijke redenen erg aan, maar dat wil niet zeggen dat ik de dood van andere vermoorde kinderen minder erg vindt.
pi_216766807
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom wil je dat weten?
Is dat belangrijk?
:') 8)7
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:17:53 #177
438527 MissButterflyy
pi_216766836
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:16 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:') 8)7
Ik lees hier van beide kanten diep trieste, walgelijke reacties.
Dus ga maar weer terug je hok in. :W
pi_216766858
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:00 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jij bepaalt niet om wie iemand jankt of niet, elke onschuldige dode is er n te veel.

De dood van Kfir Bibas spreekt mij om persoonlijke redenen erg aan, maar dat wil niet zeggen dat ik de dood van andere vermoorde kinderen minder erg vindt.
Het spreekt je om persoonlijke redenen aan? De andere 17.000 niet? Is het familie van je?
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:19:16 #179
438527 MissButterflyy
pi_216766872
Oh nee, wacht. Ik ga weer terug mijn hok in.
Deze dieptrieste reeks heb ik al een tijd geleden voor een groot deel de rug toegekeerd.

Dus alsnog: :W :W
pi_216766943
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:27 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het Palestijnse terrorisme maakt hen de daders van de deze oorlog. Dat kan simpelweg niet op dezelfde voet worden gezet als de onschuldige en vaak vredelievende, pro-Palestijnse Isralirs uit de overwegende linkse kibbutzim bij de Gazastrook. Een voorbeeld hiervan is Oded Lifshitz, wiens lichaam ook vandaag werd vrijgegeven voor de Palestijnse terroristen:
quote:
Oded Lifshitz was a journalist, a prominent figure in the kibbutz movement and a peace activist. He volunteered with the "Road to Recovery" organization, which transports Palestinian children who are ill to hospitals in Israel. In their yard at Nir Oz, Oded, and Yocheved nurtured a magnificent cactus garden, which remained abandoned after their abduction. Dozens of volunteers came together to rehabilitate the garden as a symbol of solidarity and hope for his return.

Bron
Zo vinden we het ook verschrikkelijk dat er in de Tweede Wereldoorlog Joden, Roma en andere minderheden of goedwillende burgers zijn om het leven zijn gekomen en minder erg dat er ook miljoenen Duitsers zijn omgekomen. Duitsland was immers de grote aanstichter van die genocidale oorlog.

In Islamtische en Arabische kringen begrijpen sommige maar niet dat je niet eerst een oorlog starten en daarbij op brute wijze lukraak burgers gaan martelen, verkrachten en afslachten om jezelf vervolgens in een slachtofferrol manoeuvreren zodra er wordt teruggeslagen.
quote:
[ x ]

[..]
Hmm. Mocht dit kloppen: waar zou er sprake zijn van een genocide?
quote:
[ x ]

[..]
Dat is het zeker. Wederom, zoals inmiddels al tientallen keren herhaald: de Palestijnen zijn deze oorlog zelf begonnen.

En dit is de zoveelste oorlog die men zelf is begonnen in een lange reeks van geweld, bloedige aanslagen en ander terrorisme doelbewust gericht op Joden en later ook andere Israelirs. Een spiraal van geweld die teruggaat tot in de 19e eeuw.

En jij blijft maar doen en stug volhouden dat deze mensen eigenlijk slachtoffers zijn. Dit is niet waar en je draait daarmee de geschiedenis om. Het valt in lijn met de uitspraken die Trump recent deed over de oorlog in Oekrane.

[ Bericht 5% gewijzigd door HowardRoark op 20-02-2025 18:29:16 ]
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 18:24:02 #181
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216766957
quote:
[ x ]

[..]
Walgelijk op walgelijk incident tussen deze twee wrede en brute partijen die oorlog voeren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216767010
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Walgelijk op walgelijk incident tussen deze twee wrede en brute partijen die oorlog voeren.
Er is maar n brute en tevens barbaarse partij en dit zijn de Palestijnse terroristen en hun adepten. Van ook maar enige morele equivalent (ondanks dat sommige die op fnuikende wijze proberen te creren) met Isral is hier geen sprake.
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:31:35 #183
396550 Richestorags
pi_216767057
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gegokt en verloren.
pi_216767065
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het Palestijnse terrorisme maakt hen de daders van de deze oorlog. Dat kan simpelweg niet op dezelfde voet worden gezet als de onschuldige en vaak vredelievende, pro-Palestijnse Isralirs uit de overwegende linkse kibbutzim bij de Gazastrook. Een voorbeeld hiervan is Oded Lifshitz, wiens lichaam ook vandaag werd vrijgegeven voor de Palestijnse terroristen:
[..]
Zo vinden we het ook verschrikkelijk dat er in de Tweede Wereldoorlog Joden, Roma en andere minderheden of goedwillende burgers zijn om het leven zijn gekomen en minder erg dat er ook miljoenen Duitsers zijn omgekomen. Duitsland was immers de grote aanstichter van die genocidale oorlog.

In Islamtische en Arabische kringen begrijpen sommige maar niet dat je niet eerst een oorlog starten en daarbij op brute wijze lukraak burgers gaan martelen, verkrachten en afslachten om jezelf vervolgens in een slachtofferrol manoeuvreren zodra er wordt teruggeslagen.
[..]
[..]
Dat is het zeker. Wederom, zoals inmiddels al tientallen keren herhaald: de Palestijnen zijn deze oorlog zelf begonnen.

En dit is de zoveelste oorlog die men zelf is begonnen in een lange reeks van geweld, bloedige aanslagen en ander terrorisme doelbewust gericht op Joden en later ook andere Israelirs. Een spiraal van geweld die teruggaat tot in de 19e eeuw.

En jij blijft maar doen en stug volhouden dat deze mensen eigenlijk slachtoffers zijn. Dit is niet waar en je draait daarmee de geschiedenis om. Het valt in lijn met de uitspraken die Trump recent deed over de oorlog in Oekrane.
Wat een hoop flauwekul. Palestijnen zijn slachtoffers van kolonialisme en brute bezetting door zionisten.
pi_216767085
Hier weer wat beelden van de "onschuldige mensen" in de Palestijnse samenleving:

twitter

twitter
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:34:09 #186
131800 Tarado
cap de fusca
pi_216767098
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:31 schreef Chadi het volgende:

[..]
Palestijnen spelen het slachtoffer.
:D je bent zelf flauwekul
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 18:34:26 #187
pi_216767100
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is maar n brute en tevens barbaarse partij en dit zijn de Palestijnse terroristen en hun adepten. Van ook maar enige morele equivalent (ondanks dat sommige die op fnuikende wijze proberen te creren) met Isral is hier geen sprake.
Deze twee partijen halen het slechtste in elkaar naar boven. De n nog op grotere schaal dan de ander
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216767105
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Palestijnen zijn net zoveel slachtoffer als Isral slachtoffer is in dat achterlijke gebied C en Oost Jerusalem
pi_216767120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:31 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat een hoop flauwekul. Palestijnen zijn slachtoffers van kolonialisme en brute bezetting door zionisten.
Ook dit hebben we al tot in treurnis besproken in deze reeks:

Isral is een legitiem land in het gebied waar Joden de inheemse bewoners zijn. Het is daarmee dus gn koloniale staat en ook werd er wordt niets bezet. De Palestijnen zijn er verzameling van Arabieren uit de regio, waarvan velen pas zelfs in de 20e eeuw voor werk richting die gebied kwamen. Zij hebben nooit een land gehad. Zelfs de Palestijnse identiteit als een exclusief Arabisch en Islamitische identiteit is een recente uitvinden.
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:36:06 #190
396550 Richestorags
pi_216767122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Deze twee partijen halen het slechtste in elkaar naar boven. De n nog op grotere schaal dan de ander
Het verschil is dat de ene partij een chihauha is en de andere een leeuw. De chihauha kan dus beter niet de leeuw zijn oor afknagen in zijn slaap.
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:36:42 #191
396550 Richestorags
pi_216767132
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Isral is een legitiem land in het gebied waar Joden de inheemse bewoners zijn. Het is daarmee dus gn koloniale staat en ook werd er wordt niets bezet. De Palestijnen zijn er verzameling van Arabieren uit de regio, waarvan velen pas zelfs in de 20e eeuw voor werk richting die gebied kwamen. Zij hebben nooit een land gehad. Zelfs de Palestijnse identiteit als een exclusief Arabisch en Islamitische identiteit is een recente uitvinden.
Het symbool van de Palestijnen is een corrupte Egyptische terrorist.
pi_216767156
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Palestijnen zijn net zoveel slachtoffer als Isral slachtoffer is in dat achterlijke gebied C en Oost Jerusalem
De Palestijn zijn gn slachtoffer. En deze oorlog speelt zich af in de Gazastrook, niet in de Westelijke Jordaanoever. Kortom, met whataboutisms ga je het ook niet redden.

En over de Westelijke Jordaanoever gesproken: De Palestijnen is deze voor 95% aangeboden door Ehud Barak in 2000, wat direct werd afgewezen door de Arafat. Een tweestatenoplossing is namelijk nooit de insteek geweest, een totale vernietiging van Isral helaas wel.
pi_216767211
Ik hoop echt dat de AIVD meeleest.

Sommige reacties hier. :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_216767510
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Palestijn zijn gn slachtoffer. En deze oorlog speelt zich af in de Gazastrook, niet in de Westelijke Jordaanoever. Kortom, met whataboutisms ga je het ook niet redden.
:')

Zodra in Judea en Samaria Arabische dorpen aangevallen worden of Arabieren door het leger uitgeschakeld worden dan is het weer wel n volk, maar nu niet hoor, maar nu even niet en later vanavond weer wel.

quote:
En over de Westelijke Jordaanoever gesproken: De Palestijnen is deze voor 95% aangeboden door Ehud Barak in 2000, wat direct werd afgewezen door de Arafat. Een tweestatenoplossing is namelijk nooit de insteek geweest, een totale vernietiging van Isral helaas wel.
Netjes. Ik zie dat dit een zogenaamde red herring is. Mooi gedaan, fijne drogreden.

Sterke afleiding om over die zogenaamde tweede staat te beginnen zodat dat achterlijke beleid in gebied C genegeerd kan worden. Netjes, terwijl in gebied c wel duidelijk wordt dat iemand helemaal niet uit is op vrede. Maar om te reageren op jouw afleiding was het volgens mij geen eigen staat. De Arabieren kregen geen volledige zeggenschap over die eigen staat. Geen autonoom gebied. Geen controle over de eigen landsgrenzen, geen autonoom grondgebied, geen beschikking over de radiogolven, geen enkele controle over de lucht en dus mogelijkheid mogelijkheid tot vliegen, het opzetten van een leger was uit den boze en alle vuurwapens moesten worden ingeleverd en er zou geen vrije export zijn. Dat is geen eigen staat

Bovenstaande laat onverlet dat de Palestijnse bestuurders absoluut de verkeerde keuzes hebben gemaakt zoals ze altijd doen en het conflict er heel anders uit had kunnen zien. Oja ik ben maximaal tegen Hamas en die andere terrrostische clubjes
pi_216767748
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Geen onzin lullen. Palestijnen zijn verjaagd uit hun land door niet inheemse bewoners.
pi_216767776
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D je bent zelf flauwekul
Daar zijn zionistjes goed in. Tot in den treurnis melken ze hun slachtoffer rol uit.
  Moderator donderdag 20 februari 2025 @ 19:19:20 #197
pi_216767828
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het verschil is dat de ene partij een chihauha is en de andere een leeuw. De chihauha kan dus beter niet de leeuw zijn oor afknagen in zijn slaap.
Daarom mag je volgens sommigen ook niet van een conflict spreken maar van een "kwestie"
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 20 februari 2025 @ 19:19:23 #198
485843 crew  Jippie
pi_216767831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het spreekt je om persoonlijke redenen aan? De andere 17.000 niet? Is het familie van je?
Ik zeg juist dat ik de andere onschuldige dode kinderen net zo erg vind. Graag goed lezen en mijn woorden niet verdraaien.

Zijn die 17.000 andere kinderen familie van jou? Zie je nou wat voor domme opmerking je tegen mij maakt.

Eigenlijk gaat het jou geen flikker aan waarom juist Kfir mij raakt, snappen zul je het toch niet.
pi_216767835
Voor een succesvolle zionistische project in Palestina moet je zo min mogelijk Christenen als moslims hebben
twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216767860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
Geen onzin lullen. Palestijnen zijn verjaagd uit hun land door niet inheemse bewoners.
Onzin. Aangezien de Kanaannieten nagenoeg uitgestorven zijn, zijn de nakomelingen vande Isralieten de inheemse bevolking. En daar hoort bij dat iedereen die geen Israelliet is, verdreven mag worden. Ook al woont die er al 1500 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')