abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216710469
Petje af voor de Israel lobby dat de VS bespeelt als een viool.

Sen. Mark Warner, at the Munich Security Conference, wants you to know the real story behind the TikTok ban—that Israel was the driving force behind its passage in Congress:

“I want to see if you're going to tell the real story,” Warner said to former congressman Mike Gallagher, a Palantir executive who, alongside Warner, first introduced the bill labeling TikTok a national security threat.

Gallagher responded: “The bill was still dead until October 7th. And people started to see a bunch of anti-Semitic content on the platform, and suddenly our bill had legs again.”

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216711056
Ik krijg het idee dat Slayage de "find out"-fase niet zo leuk vindt.
Intolerant voor intolerantie
pi_216715822
twitter

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Nober op 17-02-2025 12:06:09 ]
  Moderator maandag 17 februari 2025 @ 13:10:40 #54
8781 crew  Frutsel
pi_216717570
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 21:33 schreef egayalS het volgende:
Petje af voor de Israel lobby dat de VS bespeelt als een viool.

Sen. Mark Warner, at the Munich Security Conference, wants you to know the real story behind the TikTok ban—that Israel was the driving force behind its passage in Congress:

“I want to see if you're going to tell the real story,” Warner said to former congressman Mike Gallagher, a Palantir executive who, alongside Warner, first introduced the bill labeling TikTok a national security threat.

Gallagher responded: “The bill was still dead until October 7th. And people started to see a bunch of anti-Semitic content on the platform, and suddenly our bill had legs again.”

[ x ]
Je wilt toch niet impliceren dat het anti-semitisme, je weet wel dat hardnekkige fenomeen dat ze altijd zeggen keihard te willen bestrijden, vaak toch wel ERG goed uitkomt en instrumenteel is op allerlei gebieden :') (Zo ja, dan heb je gelijk)

Zeg, je zoekt een excuus voor een inval in een ander land: "Heeej, daar zitten Nazi's, BOMB THEM!" <-- de Evangelisten heb je standaard mee, die stemmen altijd YES bij "zullen we bombarderen in een Moslim land?". Als de brave hondjes die ze zijn.. even likken!

Zeg, je zoekt een manier iemand te diffameren: "Anti-semiet, en uiteraard, een Nazi! Pak ze!!" <- met de Media in koor, in unisono. Als ze je moeten hebben of je kwaakt teveel waarheid, BAN! Block en Demonetize.. shut it down.

Met alle respect, maar dit "trucje" werkt nu al zo lang. Voor een ieder die er nog steeds intrapt: Sorry, je gedraagt je niet anders dan een getrainde hond die op commando bij het woord "nazi" of "anti-semiet" gaat mee blaffen i.e. meehuilen met de wolven in het bos.

Maar stel je 1 simpele fokking vraag: "Zeg eh, maar hoe denken Joden dan eigenlijk over ons?"

"Jaaa daag, daar gaan we mooi niet op in, wat een bizarre vraag Buikbrein! hoe kom je erop?!" :D :D Nog niemand is ooit op die vraag ingegaan hier, iedereen weet het zo goed als het om anti-semitisme gaat, en klimmen maar al te graag in de pen om je kokketerend de les te lezen over de Holocaust en weet ik t wat allemaal..

Maar die simpele vraag: Wat zegt Judaisme, de religie, over ons?? Die kunnen ze plots niet beantwoorden, da's te moeilijk, te complex?? :D

Zo dan nu even pootje geven, en af!! in je mandje, als een goede hond, als een goede Goyim. Braaf!

Denk dat iedereen hier inmiddels wel doorheeft hoe het werkt, je mag op Christenen en Moslims of je Westerse Europese medemens zoveel bashen als je wilt, ALL day long.. maar zeg 1 ding over Joden en/of Judaisme: You're OUT!!!

Iemand die het nog wilt proberen? be my guest, kijk eens hoe ver je komt :D :D :D

Tik 3x eenzelfde bashende zin, en vul Jood, Christen en Moslim bij elke zin.. welke zou blijven staan? Well well well, goh, nou wat zal het worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 17-02-2025 13:34:20 ]
pi_216718812
Um, goed verhaal... lekker kort. :D

Kortom, het groeiende antisemitisme is toch weer de schuld van de joden. :')
pi_216718850
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2025 14:36 schreef Cuendillar het volgende:
Um, goed verhaal... lekker kort. :D

Kortom, het groeiende antisemitisme is toch weer de schuld van de joden de Israëlische regering en iedereen die de misdaden steunt.
Fixed*
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 17 februari 2025 @ 15:25:25 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216719465
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:05 schreef Cuendillar het volgende:
Ik krijg het idee dat Slayage de "find out"-fase niet zo leuk vindt.
All bombs away.
pi_216721698
Benieuwd of slayage vrijdag met een paar stilliggende magere voor dood acterende terroristen komt aanzetten als counteraanval.

twitter
  maandag 17 februari 2025 @ 18:57:35 #60
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216722218
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 13:25 schreef Buikbrein het volgende:

Anti-semitisme is prima.

Ik heb even alle kul uit je post verwijderd en samengevat tot wat je werkelijk zegt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_216722245
twitter

Rare extremisten die Joden. Ik zou graag willen dat alle posters die moslims over 1 kam scheerden NU erkennen dat dit betekent dat het Jodendom ook een religie van haat en geweld is. Ik wacht geduldig af.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_216722771
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2025 18:59 schreef Nexum het volgende:
[ x ]

Rare extremisten die Joden. Ik zou graag willen dat alle posters die moslims over 1 kam scheerden NU erkennen dat dit betekent dat het Jodendom ook een religie van haat en geweld is. Ik wacht geduldig af.
Wat je zegt ben je zelf? Tering wat een domme post.
pi_216722870
quote:
[ x ]

Dan kun je héél lang wachten. :D
pi_216723500
quote:
[ x ]

Tja, een uitzonderingsgeval maakt nog niet de norm die er wel is binnen Islamtische kringen.

Aanslagen vanuit de Islamtische hoek zijn in het Westen helaas meer regel dan uitzondering. Er is zoals we weten een enorm lijst van kommer en kwel die moslims hebben aangericht. Terrorisme door moslimfundamentalisten is dan ook de voornaamste reden dat de inlichtingen- en veiligheidsdiensten in het Westen 24/7 op alert staan.

Dat er dan ook een keer een Jood is die overgaat tot geweld, nota bene jegens andere Joden, dat kan. Dit individu dient dan ook hard bestraft te worden. Maar dat wil niet zeggen dat er nu uit die hoek hetzelfde gevaar dreigt als vanuit de Islamtische.

De realiteit blijft namelijk dat Joden over het algemeen zeer goed geïntegreerd en geassimileerd zijn en uitblinken op talloze vlakken. Moslims daarentegen weten zich over het algemeen helaas voornamelijk op negatieve manieren te onderscheidenen, waaronder dus terrorisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 17 februari 2025 @ 21:19:10 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_216724619
Hamas geeft vrijdag vijf lichamen van gijzelaars vrij.
KuikenGuppy
pi_216725250
quote:
[ x ]

De grap is dat msm deze idiote vorm van terrorisme niet oppikken omdat de dader niet moslim is.

Artikel over deze aanslag en eerdere anti Palestijnse en islamofobe aanslagen in de VS sinds de start van de Gaza oorlog.

Hij is een guy die helemaal op is gegaan in de genocidale psychose van de Israëlis waardoor hij denkt dat het de normaalste zaak van de wereld is om random Palestijnen ook in Florida te doden zoals de Israelis doen in Palestina

Two Israelis shot in Miami by man who thought he was targeting Palestinians
Mordechai Brafman, who shot victims 17 times, said he 'saw two Palestinians' and tried to kill them
https://www.middleeasteye(...)hey-were-palestinian
One of the victims was wounded in the shoulder, while the other suffered a graze wound on the forearm. Brafman, described by Israeli outlet Ynet as a "Florida Jew", was arrested shortly after the shooting.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216725543
Uiteraard was de aanslag van deze Ashkenazi jood tegen de twee mizrahi joden aNtiSEmiTisCH :Y)

twitter

What most people don't get about the incident in Miami where a Jewish man shot two other Israelis whom he thought were Palestinians is the (inter-Jewish) racism:

The shooter is an Ashkenazi. A white European Jew. His victims are Arab Jews. To him, brown Jews look like Arabs. But that's only because they are.

If there ever was a more perfect demonstration of the fake and made-up idea of a Jewish ethnicity, or nation, I never heard about it.

His victims, by the way, would rather he shot them again than admit they're Arabs. Zionist brainwashing is the strongest propaganda material invented by mankind
-
And so Arab Jews would rather die than face their Arabness, and white Jews would rather kill Arab Jews than acknowledge the humanity of Arabs

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216725672
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 21:57 schreef egayalS het volgende:

[..]
De grap is dat msm deze idiote vorm van terrorisme niet oppikken omdat de dader niet moslim is.
Boehoehoe _O-
pi_216726313
Ik slaap de laatste tijd echt heel slecht vanwege het feit dat beide kanten krijgsgevangene niet 5 sterren-hotel achtig behandelen.

Buitengewoon schokkend. Ik kom er niet echt overheen.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 09:51:30 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_216728845
Verwachte vrijlatingen:
20 februari, 4 lichamen van gijzelaars
22 februari, 3 levende gijzelaars
27 februari, 4 lichamen van gijzelaars
8 maart, 3 gijzelaars, waaronder Avera Mengistu en Hisham al-Sayed die al 10 jaar gegijzeld zijn
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 18 februari 2025 @ 10:02:53 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216729007
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 23:24 schreef theunderdog het volgende:
Ik slaap de laatste tijd echt heel slecht vanwege het feit dat beide kanten krijgsgevangene niet 5 sterren-hotel achtig behandelen.

Buitengewoon schokkend. Ik kom er niet echt overheen.
Nou en?

LIF is een deurtje verder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216729562
quote:
On October 7, during the massacre in Nir Oz, vile terrorists from the Al-Mujahideen movement kidnapped Shiri Bibas and her young children, Ariel and Kfir, from their home and took them into Gaza (while Hebrew speakers were heard in the background)…

The Shin Bet and the IDF knew—and still know—where the Bibas family is being held, but the Military Advocate General classified the kidnappers as “civilians,” preventing their rescue…

Around 100 legal officials arrived at the IDF headquarters in the Kirya early on the morning of October 7, blocking Netanyahu from declaring war and preventing the Air Force from striking the Nukhba forces to avoid harming “uninvolved civilians.”

Everything points to deep involvement of the judicial system in the events of October 7, which is why they are doing everything they can to conceal the information. This is also why they are now pushing for the establishment of a state commission of inquiry…

Shiri Bibas and her children could have been rescued long ago—if not for the absurd directives of the legal system.
twitter

quote:
According to Amit Segal's (@amit_segal) report on Channel 12 News, the Military Advocate General, Brig. Gen. Yifat Tomer-Yerushalmi, has classified the kidnappers of the Bibas family as "citizens" rather than combatants. This classification has prevented the IDF from targeting these individuals, effectively hindering efforts to rescue Shiri Bibas and her children.

Segal revealed that despite the IDF positively identifying the kidnappers of the Bibas family, who are still living in Gaza, they are not being targeted due to this legal classification. The Military Advocate General's decision was accepted by IDF Chief of Staff Lt. Gen. Herzi Halevi and acquiesced to by Defense Minister Yoav Gallant.

This legal interpretation is based on "Additional Protocol I" of the Geneva Convention, which deals with civilians participating in military activities. According to this protocol, such civilians are only legitimate targets during their active participation in these activities. However, this interpretation has been criticized as inappropriate for the current situation, with some arguing that it protects individuals who committed atrocious crimes against humanity.

The decision has sparked controversy, with critics arguing that it hampers Israel's ability to rescue hostages like Shiri Bibas and her children, and potentially protect its citizens from future attacks
twitter
  dinsdag 18 februari 2025 @ 11:51:22 #73
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216730760
De hele Hamas show van afgelopen weekend, van voor en achter de schermen.

twitter
pi_216730976
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 10:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nou en?

LIF is een deurtje verder
Ik was sarcastisch.
  Moderator dinsdag 18 februari 2025 @ 15:00:54 #75
8781 crew  Frutsel
  dinsdag 18 februari 2025 @ 15:53:28 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216733655
quote:
'Iran zal op het juiste moment nieuwe aanval op Israël uitvoeren'

Iran zal op een 'geschikt moment' een derde golf aan raketaanvallen op Israël uitvoeren. Dat meldt de plaatsvervangend opperbevelhebber van de Islamitische Revolutionaire Garde Ali Fadavi volgens het Iraanse persbureau Mehr.

Fadavi zegt niet wanneer deze aanval zou plaatsvinden. Afgelopen week gaven de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio en de Israëlische premier Benjamin Netanyahu nog aan dat Iran "in bedwang" dient te worden gehouden. Daarmee doelen ze vooral op het tegenhouden van de nucleaire ontwikkelingen in het land.

Iran viel Israël vorig jaar al aan in april en in oktober. Bij deze offensieven wist het Israëlische leger de meeste raketten te onderscheppen. In totaal kwamen drie mensen om het leven. Israël sloeg op beide momenten ook terug.

https://www.telegraaf.nl/(...)e-twee-kinderen-vrij
Wel heel prettig dat dat land nog geen kernwapens heeft.

Op verzoek van @opgebaarde verplaatst naar

Tengano in NWS / Confrontaties tussen Israël en Iran #18 Vergeet niet te tanken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 18-02-2025 16:10:45 ]
  dinsdag 18 februari 2025 @ 16:03:03 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_216733744
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]

Hamas on Tuesday said that it will release the dead bodies of four Israeli hostages on Thursday, including the two youngest people held by the group, Kfir and Ariel Bibas.
https://edition.cnn.com/2(...)se-bibas-family-intl
KuikenGuppy
pi_216733802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 15:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wel heel prettig dat dat land nog geen kernwapens heeft.
Dit kan beter in het NWS / Confrontaties tussen Israël en Iran #18 Vergeet niet te tanken. topic

Iran had al mazzel dat Israël niks deed als vergelding op de aanval van 4 november. Als ze echt iets proberen dan kan het niet anders dat Israël met backup van vredesstichter Trump heel hard terug slaat. En dan nu echt heel hard en terecht.
pi_216733809
Wanneer Vance zich beklaagd over Duitse censuur, dan heeft hij het niet over het feit dat Duitsers al vele maanden pro Palestina activisten, waarbij Joden oververtegenwoordigd zijn, censureren of mensenrechten organisaties intimideren omdat de Duitsers met hart en ziel het zionistsche project dienen. Maar dan heeft hij enkelt over zijn rechts extremistische matties in Duitsland.

twitter

twitter

[ Bericht 41% gewijzigd door egayalS op 18-02-2025 16:28:26 ]
-Rabia Al-Basri
pi_216733895
Boehoehoehoehoe :D
Fafo, vriend. Fafo.
pi_216736550
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 16:03 schreef Burdie het volgende:

[..]
Hamas on Tuesday said that it will release the dead bodies of four Israeli hostages on Thursday, including the two youngest people held by the group, Kfir and Ariel Bibas.
Kinderen doden laat dat maar aan terroristen over.
pi_216736699
Uitje van oorlogsmisdadigers naar Amsterdam verpest ;(

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216737059
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 16:08 schreef egayalS het volgende:
Wanneer Vance zich beklaagd over Duitse censuur, dan heeft hij het niet over het feit dat Duitsers al vele maanden pro Palestina activisten, waarbij Joden oververtegenwoordigd zijn, censureren of mensenrechten organisaties intimideren omdat de Duitsers met hart en ziel het zionistsche project dienen. Maar dan heeft hij enkelt over zijn rechts extremistische matties in Duitsland.

[ x ]

[ x ]
Ordinaire intimidatie voorkomen is geen censuur.
pi_216737293
De berlinale dacht de politiek buiten de deur te houden dit jaar na alle aNtiSEmiTisME geneuzel vorig jaar. Maar toen kwam Tilda Swinton haar oeuvre prijs in ontvangst nemen _O_ geweldig hoe ze in haar speech, dat feitelijk een ode aan de cinema is minutenlang spreekt over een voor de Duitsers zo controversiële onderwerp. Zoals iemand in de comments van de video zegt, "to say this today in Germany, which is reminding of the 1930s"

"Swinton wilde zich ook duidelijk uitspreken tegen de situatie in Gaza, omdat we ‘getuige zijn van een door staten gepleegde en internationaal mogelijk gemaakte massamoord’. Swinton: ‘Ik ben hier om mijn onwrikbare solidariteit te betuigen aan een ieder die zich verzet tegen de onacceptabele, zelfgenoegzame houding van onze hebzuchtige regeringen, die vriendelijk doen tegen planeetvernietigers en oorlogsmisdadigers." https://www.volkskrant.nl(...)statements~b5d99957/

Bekijk deze YouTube-video
-Rabia Al-Basri
pi_216737618
Hmm. Ik las net dit over haar:
quote:
'In 1983, Swinton graduated from New Hall at the University of Cambridge with a degree in social and political sciences. While at Cambridge, she joined the Communist Party; she later joined the Scottish Socialist Party. It was in college that Swinton began performing on stage.'
Dan legt meteen bloot waar zulke denkbeelden en een gebrek aan historische kennis vandaan komen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216737766
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 16:08 schreef egayalS het volgende:

[ x ]

[ x ]
Het aanpakken van mensen die antisemitisch en Islamitisch terrorisme verheerlijken is prima, dit zou elk land moeten doen.

Bijzondere reactie trouwens onder één van die tweets, dit legt meteen bloot waar het veel moslims allemaal om te doen is. Het is allemaal religieus tribalisme, uit gevoelens van religieuze en etnische suprematie over Joden.

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door HowardRoark op 18-02-2025 20:27:50 ]
pi_216738095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef egayalS het volgende:
Uitje van oorlogsmisdadigers naar Amsterdam verpest ;(

[ x ]
Ik ben heel benieuwd of dit echt is gebeurd en wat er is gebeurd. Dat wordt me uit jouw visie uiteraard niet duidelijk.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 20:37:24 #88
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216738262
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 16:03 schreef Burdie het volgende:

[..]
Baby’s vermoorden omdat ze Joods zijn heeft wel wat trekjes van genocide. Benieuwd wat onze genocide expert @bianconeri hier van vindt, hoewel het zijn Joodse baby’s dus ik vermoed dat ik het antwoord wel kan raden.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 20:44:05 #89
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216738503
Wat ik uberhaupt niet begrijp waarom deze mensen baby's willen doden en zich daar tegen verzetten.

Hoe precies is een baby een bedreiging voor deze 'mensen' dat ze zich daartegen moeten verzetten en zo'n baby moeten vermoorden?

Please enlighten me you peace loving Palestinian people & aanhangers :?

Het gaat hier immers niet om collateral damage.

En denk je werkelijk dat er een god bestaat die daar 72 maagden voor geeft. Really :?

@egayalS

quote:
Het 6e gebod: Gij zult niet doden

[ Bericht 10% gewijzigd door Tengano op 18-02-2025 20:53:12 ]
pi_216738782
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:37 schreef damsco het volgende:

[..]
Baby’s vermoorden omdat ze Joods zijn heeft wel wat trekjes van genocide. Benieuwd wat onze genocide expert @:bianconeri hier van vindt, hoewel het zijn Joodse baby’s dus ik vermoed dat ik het antwoord wel kan raden.
Snap je het dan niet? Het zijn geen babies... het zijn zionisten.
pi_216739450
Wat een nare manier van discussieren hier
  dinsdag 18 februari 2025 @ 22:07:01 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216740129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef Origami94 het volgende:
Niet bedoeld om te overtuigen of zelfs maar van gedachten te wisselen. Meer van dit niveau:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216740293
quote:
Alleen sukkels discussiëren online :P

https://medium.com/westen(...)res-why-c35b7995d3dd
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 februari 2025 @ 22:20:08 #94
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216740331

pi_216742297
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:37 schreef damsco het volgende:

[..]
Baby’s vermoorden omdat ze Joods zijn heeft wel wat trekjes van genocide. Benieuwd wat onze genocide expert @:bianconeri hier van vindt, hoewel het zijn Joodse baby’s dus ik vermoed dat ik het antwoord wel kan raden.
Of het joden zijn of niet kan mij geen bal schelen. Kap met dat walgelijke antisemitisme toeschrijven.

Dat er babies gedood worden is walgelijk en heel heftig.
En zoals ik al vaak gezegd heb is Hamas terroristisch.

Echter om jouw pro-genocide standpunt aan te halen:
Israël doet dit keer 10. Dus waarom zo hypocriet verontwaardigd als het om joden gaat?
Maar bij genocide op moslims sta je te juichen.
pi_216742581
quote:
Aldus de user die doelbewust menig topic probeert te laten ontsporen met whataboutisms, stropoppen en ad hominems. Ik ontvang regelmatig van jou een of andere mention in een topic, waarbij je mij dan op een bepaalde manier wil wegzetten. Prima verder, ik lig er niet wakker van, maar kom dan hier niet zo schijnheilig doen over het niveau van discussiëren.
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:56 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Snap je het dan niet? Het zijn geen babies... het zijn zionisten.
Dit is het nieuwe eufemisme om naar Joden te verwijzen.
pi_216742636
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:44 schreef Tengano het volgende:
Wat ik uberhaupt niet begrijp waarom deze mensen baby's willen doden en zich daar tegen verzetten.

Hoe precies is een baby een bedreiging voor deze 'mensen' dat ze zich daartegen moeten verzetten en zo'n baby moeten vermoorden?

Please enlighten me you peace loving Palestinian people & aanhangers :?

Het gaat hier immers niet om collateral damage.

En denk je werkelijk dat er een god bestaat die daar 72 maagden voor geeft. Really :?

@:egayalS
[..]
[ afbeelding ]
Tja, Palestijnse terroristen (en trouwens ook een heleboel Palestijnse burgers) moet dit gebied vrij van Joden zijn.

Immers, zo is men van mening, dit is 'hun' land. Dit is zogenaamd Islamitisch en Arabisch grondgebied. En binnen die kringen gaat men nu eenmaal snel over tot geweld, dat zien we in Europa ook. Er hoeft dan ook maar iemand een Koran in de brand te steken of er komen één of meerdere woedende en soms zelfs bewapende moslims achter deze persoon aan.

De leiders van Hamas hadden zelfs aangegeven (recent nog) 7 oktober te willen herhalen zolang als het nodig is om Israël te vernietigen. En dit zijn dan de mensen waar menig naïeve Westering besloten heeft zich achter te scharen.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:38:02 #98
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216743274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:26 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Of het joden zijn of niet kan mij geen bal schelen. Kap met dat walgelijke antisemitisme toeschrijven.

Dat er babies gedood worden is walgelijk en heel heftig.
En zoals ik al vaak gezegd heb is Hamas terroristisch.

Echter om jouw pro-genocide standpunt aan te halen:
Israël doet dit keer 10. Dus waarom zo hypocriet verontwaardigd als het om joden gaat?
Maar bij genocide op moslims sta je te juichen.
Israël brengt geen baby’s om. Dus die vlieger gaat niet op ook al denk jij vanuit je antisemitische gedachtegang van wel.

Ik zie dat je veel zaken bedenkt en dat als feit brengt. Zoals dat ik juich voor genocide op moslims, wat natuurlijk een lachwekkende leugen is wat je ook helemaal niet kan aantonen. Het is tevens een domme leugen juist omdat het zo ridicuul en makkelijk aantoonbaar onjuist is. Je bent een clowntje dus. Wel vermakelijk hoor.
pi_216743366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 07:26 schreef bianconeri het volgende:
Gezien je pohi is dat lastig te geloven. Leugenaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216743687
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 22:14 schreef egayalS het volgende:
Uiteraard was de aanslag van deze Ashkenazi jood tegen de twee mizrahi joden aNtiSEmiTisCH :Y)

[ x ]

What most people don't get about the incident in Miami where a Jewish man shot two other Israelis whom he thought were Palestinians is the (inter-Jewish) racism:

The shooter is an Ashkenazi. A white European Jew. His victims are Arab Jews. To him, brown Jews look like Arabs. But that's only because they are.

If there ever was a more perfect demonstration of the fake and made-up idea of a Jewish ethnicity, or nation, I never heard about it.

His victims, by the way, would rather he shot them again than admit they're Arabs. Zionist brainwashing is the strongest propaganda material invented by mankind
-
And so Arab Jews would rather die than face their Arabness, and white Jews would rather kill Arab Jews than acknowledge the humanity of Arabs

[ x ]
Lach me de ballen uit mijn broek. De ene zionist die de andere beschiet en dat anderen daar de schuld van krijgen. Lijkt Israël wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')