Oh zijn er mensen met morfine tabletten in huis? Gewoon in het medicijnkastje?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
Eva had een hele pil morfine genomen
Ipv een allergietablet
Hoe groot is de kans dat iemand een morfine pil heeft liggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Moraal van het verhaal volgens Eva neem geen blauwe pillen![]()
* Kodiak100 zijn tabletten tegen allergieën zijn blauw
Ach 1 morfine pil kan geen kwaad, maar waarom allergie pillen van iemand anders slikken is ook niet bestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva had haar wenkbrauwen geverfd kan er niet tegen
Vroeg aan haar broer waar liggen je hooikoorts pillen
Morfine pil gepakt
Ipv allergietablet
Eva DBK
Er zullen vast mensen zijn die ze hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh zijn er mensen met morfine tabletten in huis? Gewoon in het medicijnkastje?
Een verknipte boterham voor een verknipte damequote:
Die van mij klein wit en rond net zoals mijn poep pilletje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Moraal van het verhaal volgens Eva neem geen blauwe pillen![]()
* Kodiak100 zijn tabletten tegen allergieën zijn blauw
Is vrijwilligquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik met Eva moest trouwen
* greysbones geeft @engine een bosje bloemen en zegt succesquote:
Ik niet....axelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:Engine een bosje bloemen en zegt succes![]()
vanaf dat ze der ogen heb al. lekker belangrijk doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
Pff.ene stream sharice hartjes van brood maken en op de ander Eva zeuren over keelontsteking
Dat maakt haar dus wel een goede accountmanagerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Milena is echt een player met mensen. Gisternacht echt slecht praten over sharice en nu sinds gisterochtend weer aan haar geplakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |