Die drie kunnen mij ook niet veel schelen of ze weg moeten of mogen blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:45 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb een stem block. Weet echt niet op wie ik 2 x mijn stem op kan zetten. Van mij mogen ze alle 3 nl. en heb het vermoeden dat David s gaat. Dus ze zowiezo alle 3 blijven
ik vind ook dat Jane en Axel het spel gewoon goed spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar 'oprecht 'waarom zou ze dat niet mogen doen?
Het is toch een spel?
Het spel spelen is toch niet verkeerd?
Mensen zwart maken en leugens vertellen is niet leuk.
En roddelen doen ze allemaal.
Maar een 'pion' in een andere groep hebben kan voordelig zijn voor het spel.
Is mijn mening.
Zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop wel op een miljoen hartjes ballonnen in de woonkamer.
En gebakken broodjes met kaas. En chocomel. En druiven.
Ik denk dat ze zelf ook wel voelen dat er iets niet klopt. Na weken om 8 uur wakker gemaakt worden gaat je interne klok daar op staan.quote:
ze bespreekt dat ook met Axel, hoe ze dat gaan doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jawel. Mag wel.
Maar ik zie haar daar zitten met Matt, Jordy en Keanu ( op die foto hier ergens) en het voelt dan niet goed want zo doet ze ook tegen Axel.
Het kan zo zijn dat ze alleen voor zichzelf bezig is en iedereen tegen elkaar opzet.
En ik wil dat Axel wint.
Ik wil ook dat Axel wint.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jawel. Mag wel.
Maar ik zie haar daar zitten met Matt, Jordy en Keanu ( op die foto hier ergens) en het voelt dan niet goed want zo doet ze ook tegen Axel.
Het kan zo zijn dat ze alleen voor zichzelf bezig is en iedereen tegen elkaar opzet.
En ik wil dat Axel wint.
Dat is ze niet maar leuk bedacht!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane is voor mij de puppet master ....![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:03 schreef -river- het volgende:
Beeld even op huiskamer geweest en daar lag iets op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |