Uit bejaardenhuis bedoel want ze weer met ouderen begreep ik een keer. Die waarvan ze zei dat ouderen stinken en vies zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of Sharice niet is ontsnapt is van de afdeling waar ze zegt te werken
Nee hoor, Jolien blijft nog even. Keanu is het minst populairst van die 3.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
er moet onderhand een belgische vrouw uit, dus de kans dat Jolien naar huis gaat is gigantisch groot
tot nu toe zijn er meer nederlanders uit dus
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of Sharice niet is ontsnapt is van de afdeling waar ze zegt te werken
Yepquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee hoor, Jolien blijft nog even. Keanu is het minst populairst van die 3.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
neem maar van mij aan dat ouderen inderdaad kunnen stinken en vies kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit bejaardenhuis bedoel want ze weer met ouderen begreep ik een keer. Die waarvan ze zei dat ouderen stinken en vies zijn
ik ga gelijk krijgen vanavond, ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee hoor, Jolien blijft nog even. Keanu is het minst populairst van die 3.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ga gelijk krijgen vanavond, ik heb altijd gelijk
en tikkytokkers stemmen niet in polls, voor dat extra verrassingseffect
Nee psychiatrische instelling met ouderenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit bejaardenhuis bedoel want ze weer met ouderen begreep ik een keer. Die waarvan ze zei dat ouderen stinken en vies zijn
Ouderen in verzorgingshuis worden nog maar 2x per week gedouched. En moeten zich de anderen dagen zelf douchen en daar gaat het mis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat ouderen inderdaad kunnen stinken en vies kunnen zijn
het is niet zo netjes om dat te bespreken op de streams, maar het was in een gesprek dat dit naar voren kwam.
en ze werkt volgens mij ook in de psychiatrie, of heeft daar de opleiding voor.
Alleen de Salar poll heeft tot nu toe gelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ga gelijk krijgen vanavond, ik heb altijd gelijk
en tikkytokkers stemmen niet in polls, voor dat extra verrassingseffect
in welk land wordt het gehouden, NLquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn nu 7 Nederlanders en 6 belgen en 7 mannen en 6 vrouwen
Ik moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in welk land wordt het gehouden, NL
dus wij moeten voor de NLers zijn
Al jaren maar vergeet niet dat tiktokkers niet mee doen aan polls maar Keanu staat wel erg laag dus ik weet niet of dat omhooggevallen gehaald kan worden door tiktokkers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen de Salar poll heeft tot nu toe gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |