Eva en Davidquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wat is er op stream 2? Heb echt totaal geen zin in Milena vandaag.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze heeft nu al zeven kleurenomdat ze weet dat ze een goner is tegen deze twee potentiele finalisten
Keanu heeft zijn miljoenen tiktok fans dus, ja potentiele finalistquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Mattie oke... maar Keanu een potentiële finalist noemen
Oh dat had ik nog niet mee gekregen. Dat is wel attent van Charice..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice aan de genomineerde hartjes brood hartjes geven, milena gelijk en ik dan.
Daarom staat hij ook zo laag in alle polls?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Keanu heeft zijn miljoenen tiktok fans dus, ja potentiele finalist
Milena is de Nawel van dit jaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef marky het volgende:
[..]
Milena is de Charlotte van dit jaar.
Op FB en X vroegen ze zich af of er een of twee nieuwe zouden komen. Maar het zijn maar geruchten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Wat? Nee toch? Hoezo? Waar las je dat?
denk dat ze oxcy bedoelde want ze had het over ixyl weet ik het allergie tablettenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh zijn er mensen met morfine tabletten in huis? Gewoon in het medicijnkastje?
Heel simpel gedacht zit er momenteel 1 NL man te veel in. Dus de kans dat Keanu naar huis gaat is behoorlijk groot.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Mattie oke... maar Keanu een potentiële finalist noemen
er moet onderhand een belgische vrouw uit, dus de kans dat Jolien naar huis gaat is gigantisch grootquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Heel simpel gedacht zit er momenteel 1 NL man te veel in. Dus de kans dat Keanu naar huis gaat is behoorlijk groot.
lijkt me toch wel stugquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:24 schreef -river- het volgende:
Ik ben benieuwd of het klopt dat er vandaag een of twee nieuwe bij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |