we hebben het over de titels van COS, maar ga er verder niet op in hier, kan misschien beter in FBquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry dat dat de COS bestaat, ik zou ze voorgoed de mond snoeren die hufters met hun vooruitvisie altijd en die klootzakken die altijd "per ongeluk" de COS lezen en gaan mekkeren... Sluit die COS !
Heeft geen zin, ik heb het vaker aangekaart maar het mag gewoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef Paul het volgende:
[..]
we hebben het over de titels van COS, maar ga er verder niet op in hier, kan misschien beter in FB
Ja? Nou en? Sluit die hardleerse Club gelijk.. alleen LiveTV deugt blijkbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking, het gaat om de TT van de cos.
Ja als TV kijker moet je gewoon wegblijven in het subforum.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja? Nou en? Sluit die hardleerse Club gelijk.. alleen LiveTV deugt blijkbaar
quote:
Ja, in praktijk vast een lange sl geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Zo die tafel hebben ze rap naar binnen geschoven!
Denk niet dat ze dat gebruiken voor een vertrek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Familie omstandigheden? Ik denk dat ze gewoon zelf weg wilde.
Tja, als er geen bewoners meer zijn houdt het op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, het is het best scorende programma op RTL5.
Krijg je oud bewoners op bezoek, dat hebben we al eerder gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, als er geen bewoners meer zijn houdt het op.
Dat zegt meer over de rest van het aanbodquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, het is het best scorende programma op RTL5.
Heb in het begin ergens gelezen eerste week april zou het afgelopen zijn.quote:
Toen moesten de bewoners vooraf een deel van hun muntjes inzetten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Ik vond dat winkeltje van verleden jaar wel leuk, BB lekker ad rem en meestal gezeik achteraf.
Ja nu wordt Milena de hemel in geprezen, terwijl iedereen de hele zooi zou kopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toen moesten de bewoners vooraf een deel van hun muntjes inzetten.
Zou met geld nog leuker zijn.
Maar dat zou de vraag zijn of ze alles kunnen kopen als ze met een budget naar binnen gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu wordt Milena de hemel in geprezen, terwijl iedereen de hele zooi zou kopen.
die wilde der verjaardag vieren heb ik het idee op tvquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Familie omstandigheden? Ik denk dat ze gewoon zelf weg wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |