hoezo dacht je dat al, wat is er gebeurd danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Doeiiiii Keanu
Ja hoor David gaat weg we dachten het al![]()
ik heb het veranderd sorry foutjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
hoezo dacht je dat al, wat is er gebeurd dan
Ja was niet op videoland, was maar half uur ofzo. Las dat er op de tv uitzending meer was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef NineMilka het volgende:
Hè shit, nog een week gezeur. Dacht dat we ervan af waren.
Op Videoland is de aflevering van vandaag maar 32 minuten. Dat is een beetje kort toch.. of was het op tv langer? Hij stopt ook vrij abrupt en het vertrek van Wicky zit er niet in.
Lennie had volgens mij een eetstoornisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef KangaP het volgende:
yeah zeker als ze verder de kandidaten op water en brood zetten .
Opgemerkt hoe David S afgevallen was,?
Lennie ging ook door voedingproblematiek
David S is een vent van 50 die geen groeten eet(lust) dan ben je al een redelijk mafkees imo. En dan ben je niet het juiste persoon voor zo'n programma. Ik schaar dat ook onder eetstoornis net als Lennie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef KangaP het volgende:
Wat reageert die achterlijk op Keanu die gewoon een normaal gesprek wil voeren over die 4 stemmen.quote:
Zo, als je een foto van toen hij het huis in kwam, naast een foto legt van toen hij eruit ging, zie je een heel groot verschil.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef KangaP het volgende:
Maar dat vind ik altijd van alle deelnemers, die zien er zo slecht uit. Tot ze eenmaal weer thuis zijn en dan knappen ze weer opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zo, als je een foto van toen hij het huis in kwam, naast een foto legt van toen hij eruit ging, zie je een heel groot verschil.
Hij zag er slecht uit op het laatst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef NineMilka het volgende:
Hè shit, nog een week gezeur. Dacht dat we ervan af waren.
Op Videoland is de aflevering van vandaag maar 32 minuten. Dat is een beetje kort toch.. of was het op tv langer? Hij stopt ook vrij abrupt en het vertrek van Wicky zit er niet in.
Dat is later gefixt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was niet op videoland, was maar half uur ofzo. Las dat er op de tv uitzending meer was.
Toch zwaarder dan verwacht blijkbaarquote:Op zondag 16 februari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat vind ik altijd van alle deelnemers, die zien er zo slecht uit. Tot ze eenmaal weer thuis zijn en dan knappen ze weer op
Onder een spoiler mag welquote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
![]()
Maar eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in merk ik.
Ik weet ook al meer, maar zal er mijn waffel over houden.
Terechte vraag. Ze vindt zelf ook dat ze het meeste recht heeft. Go Pootje!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:47 schreef superniger het volgende:
Waarom doet iedereen alsof alleen Jolien recht heeft op een vrijstelling?
Nou denk ik aan weer een vrijwillig vertrek. Eva of Pootje of zo. Maar goed, ik laat het allemaal maar over me heen komen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
![]()
Maar eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in merk ik.
Ik weet ook al meer, maar zal er mijn waffel over houden.
Mwah als je de cos in je myat heb lees je ook spoilers.quote:
Niet cynisch worden!quote:Op maandag 17 februari 2025 21:41 schreef Gert het volgende:
Helemaal geen posts hier tussen twee reclameblokken. Maar misschien wordt het dadelijk weer spannender dankzij de secret mission.
Gek, ik heb nog steeds niet de hele uitzending op Videoland. Nou ja, zo erg is het niet. Maar bij mij niet gefixt.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat is later gefixt.
Collega van me had ook maar de helft, en ik via videoland een paar uur later wel de hele uitzending.
Ik vind Jolien helaas meer een medelijden-factor hebben dan een gun-factor. Althans zo doen ze t overkomen. Terwijl z wel zelf Wicky verslagen had.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Omdat Jolien super eerlijk is😉 ik had het haar ook meer gegund dan Milena.
Daarom heb ik al vaker gezegd dat de titels spoilerloos zouden moeten zijn van COS @Dottekequote:Op maandag 17 februari 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah als je de cos in je myat heb lees je ook spoilers.
Ik ga die discussie ook niet meer aan. In het verleden was het ook niet gewenst idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom heb ik al vaker gezegd dat de titels spoilerloos zouden moeten zijn van COS @:dotteke
Snap niet dat jullie niet snappen dat het irritant is om daar spoilers in te lezen als je per ongeluk dat topic voorbij ziet komen
BB subforum hep schijt aan alleen tv kijkers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom heb ik al vaker gezegd dat de titels spoilerloos zouden moeten zijn van COS @:dotteke
Snap niet dat jullie niet snappen dat het irritant is om daar spoilers in te lezen als je per ongeluk dat topic voorbij ziet komen
Sorry dat dat de COS bestaat, ik zou ze voorgoed de mond snoeren die hufters met hun vooruitvisie altijd en die klootzakken die altijd "per ongeluk" de COS lezen en gaan mekkeren... Sluit die COS !quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking, het gaat om de TT van de cos.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry dat dat de COS bestaat, ik zou ze voorgoed de mond snoeren die hufters met hun vooruitvisie altijd en die klootzakken die altijd "per ongeluk" de COS lezen en gaan mekkeren... Sluit die COS !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |