Vermoedelijk vanwege de exit dadelijk... gaat die door of niet. We zien het zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:
Het was vandaag en zit in de uitzending van vandaag.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
Oke, misschien ben ik wel een koele kikker, maar ik had voor een oom toch niet naar huis gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
Oke, misschien ben ik wel een koele kikker, maar ik had voor een oom toch niet naar huis gegaan...hmm ik weetnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
Oke, misschien ben ik wel een koele kikker, maar ik had voor een oom toch niet naar huis gegaan...vaak zijn de Surinamers vrij hecht in de familie en met de hele familie, feesten zijn ook vaak heel groot iedereen komt en vaak ook eten allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Oke, misschien ben ik wel een koele kikker, maar ik had voor een oom toch niet naar huis gegaan...En om je vader of moeder bij te staan bij het verlies van hun broer of zus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ja psies, dus dat zegt waarschijnlijk meer over mijn familie. Op mijn broertje en zijn gezin na zie ik de rest alleen bij een begrafenis of crematiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vaak zijn de Surinamers vrij hecht in de familie en met de hele familie, feesten zijn ook vaak heel groot iedereen komt en vaak ook eten allemaal
Commerciële onzin.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
boos zijn dat je geen kaart in de bus had
Mjah, het is misschien ook echt vanuit mijn huidige perspectief bekeken, die heb ik al 15 en 8 jaar niet meer... (En daarbij dus alle ooms en tantes ook voor het laatst gezien..)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
En om je vader of moeder bij te staan bij het verlies van hun broer of zus ?
Was vorige keer ook toen Lenny weg ging. Wicky moest toen weg en kreeg een nominatiepin voor de week daarna.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
De reclame zegt dat er nog steeds gestemd kan worden voor de Exit straks
ja bij ons was het wel iets drukker toen ik klein was gingen we altijd naar oom en tantes met verjaardagen maar dat is er op een gegeven moment gestoptquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja psies, dus dat zegt waarschijnlijk meer over mijn familie. Op mijn broertje en zijn gezin na zie ik de rest alleen bij een begrafenis of crematie
En daarna feestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:34 schreef Paul het volgende:
Gaat dus straks zo
- Keanu moet het huis verlaten
- Zwaaien, naar DBK
- BB zegt omdat wicky al weggegaan is hoef jij niet meer, je mag terug MAAR je bent genomineerd voor volgende week
- Hij komt terug, alle bewoners zo kijken!!!!!!!!! en hem in de lucht gooien alles dit en dat
Ze zijn dus ook deze keer weer een week vrijgespeeld.. de "erfenis" van Wikkie , naast zijn geld.. naar wie dat ook gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was vorige keer ook toen Lenny weg ging. Wicky moest toen weg en kreeg een nominatiepin voor de week daarna.
ohja en jordy weer dronkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |