Dat zijn oorlogsmisdagen, hartstikke fout! Maar niet geïnitieerd door het Kremlin. Wij hebben ook de nodige zaken in Indonesië uitgevreten, dat wilde wij niet, maar je stuurt wel jonge jonges weg..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In de delen van Oekraïne die Rusland snel kon bezetten in de openingsdagen van deze oorlog is massamoord na massamoord gepleegd en er is geen indicatie dat Rusland zich na een paar jaar oorlog beter wil gedragen. De gebruikte casus belli tegen Oekraïne is van toepassing op half Europa.
Als het nu geen tijd is om ze te stoppen, wanneer dan wel volgens jou?
Als het zin had om akkoorden met de man te sluiten was deze topic reeks nooit geopend. Akkoorden zijn voor Rusland een stuk papier zodat ze in rust de volgende misdaad kunnen plannen tegen een partij die ze als zwakker zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ten dele ook.
Vergeet ook niet dat wij maandenlang op TV hebben gezien hoe die kleine kabouter aan een lange tafel zat, alleen, en op een potsierlijke manier werd afgebeeld toen hij opnieuw wilde onderhandelen over de Minks akkoorden. Ik heb het dan over de periode 08-2021 tm 02-2022
Geen enkele Wesrterse leider wilde met hem praten.
Ten dele? Want het is niet Poetin die deze oorlog gestart is en Oekraïne is binnengevallen ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ten dele ook.
Vergeet ook niet dat wij maandenlang op TV hebben gezien hoe die kleine kabouter aan een lange tafel zat, alleen, en op een potsierlijke manier werd afgebeeld toen hij opnieuw wilde onderhandelen over de Minks akkoorden. Ik heb het dan over de periode 08-2021 tm 02-2022
Geen enkele Wesrterse leider wilde met hem praten.
Wij zijn na Minsk de Oekraïne gaan bewapenen....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als het zin had om akkoorden met de man te sluiten was deze topic reeks nooit geopend. Akkoorden zijn voor Rusland een stuk papier zodat ze in rust de volgende misdaad kunnen plannen tegen een partij die ze als zwakker zien.
Voor iemand die zogenaamd tegen de elite is, maak je de meest dieptrieste pro elite posts.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn oorlogsmisdagen, hartstikke fout! Maar niet geïnitieerd door het Kremlin. Wij hebben ook de nodige zaken in Indonesië uitgevreten, dat wilde wij niet, maar je stuurt wel jonge jonges weg..
Deze oorlog was absoluut te voorkomen geweest met "meet in the middle " tactiek. We zien in Roemenië hetzelfde, als er Russisch gezind wordt gestemd worden de resultaten gecanceld. Wat denk je wat dat met Poetin doet?>
Rusland brak de Minsk-akkoorden én viel Oekraïne binnen. Maar laten we vooral medelijden hebben met die arme Poetin..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn na Minsk de Oekraïne gaan bewapenen....
Dus?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rare opmerking. Oekraïne is door haar offer niet bezweken en staat nog overeind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Honderdduizenden mensen dood of verminkt aan beide kanten, maar prachtig want het heeft relatief weinig geld gekost.
Ollongen-waardig met haar goedkope oorlog.
Er is enorm veel geld en mensenlevens verspild en het heeft niemand wat opgeleverd dat de moeite waard is. Zo bekijk ik het.
Dat de euroseksuelen het niet stiekem toch zo nauw nemen met akkoorden.quote:
Vind ik wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat klinkt helemaal niet gek hoor![]()
Mwoah, niet helemaal. Een voorkeur is geen garantie.quote:En zo werkt dat uiteraard wel.
Er is tegen je gelogen en je bent te lui geweest om het te checken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:25 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat de euroseksuelen het niet stiekem toch zo nauw nemen met akkoorden.
Beetje dom hè
Wat je vindt mag je houden. Al blijf ik het het bijzonder vinden dat je mij uitkiest om op te hakketakken en niet de mietjes die met de pootjes omhoog op hun rug gaan liggen. Maar hey, whatever rocks your boat..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind ik wel.
[..]
Mwoah, niet helemaal. Een voorkeur is geen garantie.
Moet je naar de Kmar brengen.quote:
Jij spreekt mij er in onderstaande post op aan, ik begon er niet over.quote:Al blijf ik het het bijzonder vinden dat je mij uitkiest om op te hakketakken en niet de mietjes die met de pootjes omhoog op hun rug gaan liggen.
Maar hey, whatever rocks your boat..
Volgens mij loop jij lang genoeg mee in deze reeks om te weten hoe ik over dat soort subversieve elementen denk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
EDIT En het valt me van je tegen dat je op de rug gaan liggen met de pootje omhoog en je overgeven wel een prima instelling vindt bij het minste beetje tegenslag.
Roger.quote:Ik heb nooit gezegd dat ik het bepaal. Ik heb gezegd wat (on)waarschijnlijk is vanuit mijn expertise.
Mooi, dan lijkt me dit uitgepraatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je naar de Kmar brengen.
[..]
Jij spreekt mij er in onderstaande post op aan, ik begon er niet over.
[..]
Volgens mij loop jij lang genoeg mee in deze reeks om te weten hoe ik over dat soort subversieve elementen denk.
[..]
Roger.
De minsk akkoorden beperkte zich niet tot het wel/niet mogen ontvangen van wapens.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Laat anders eens zien waar in Minsk staat dat Oekraïne geen wapens meer mag kopen of krijgen.
Maakt het Capitulatie Plan van Donald Chamberlain Trump nog onbegrijpelijker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:56 schreef havanagila het volgende:
Wtf, Putin heeft Europa op zijn knietjes?
Die SMO is uitgelopen op een oorlog waar Rusland zich op stukbijt. Joh.
Dat is een zeer goede vraag. Als ik uitga van de westerse media zou je Rusland makkelijk op de knieën krijgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maakt het Capitulatie Plan van Donald Chamberlain Trump nog onbegrijpelijker.
Neuh, hij zal er wel profijt van krijgen. Oekraïne niet en de VS uiteraard ook niet, maar Trump wel. Dus dat is toch prima voor hem?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maakt het Capitulatie Plan van Donald Chamberlain Trump nog onbegrijpelijker.
Het is ook heel effectief.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Moderne westerse GPS munitie met 50 km bereik is inmiddels aan het front (bewust) vervangen door stokoude munitie uit 1987 met een derde van het bereik die wel effectief blijkt.
Het enige wat er toe doet is of iets effectief is.
Nee. Het begon als een 'burgeroorlog' op het Maidanplein.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ten dele? Want het is niet Poetin die deze oorlog gestart is en Oekraïne is binnengevallen ofzo?
Nuland mentionedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Nee. Het begon als een 'burgeroorlog' op het Maidanplein.
Herinner je je Victoria 'Fuck the EU' Nuland nog? En die schreeuwlelijk Van Baalen en Verhofstadt.
Genocide phptje weer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of hij is knettergek of dat is mijn idee en ik kan het totaal mis hebben dat hij een wig wil staan tussen de BRICs. En dan is het wel zo handig om Rusland voorlopig niet over de kling te jagen als je China te lijf wil gaan waar voor de VS de meeste pijn ligt. Als Trump een deal kan sluiten met Rusland ivm verdeling grondstoffen en daarmee ook nog eens zijn verkiezingsbelofte kan waar maken is dat voor de VS een overwinning voor het moment.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Neuh, hij zal er wel profijt van krijgen. Oekraïne niet en de VS uiteraard ook niet, maar Trump wel. Dus dat is toch prima voor hem?
Die gek moet je ook helemaal niet serieus nemen. Liep in reacties op de FP ook vrolijk te verkondigen dat hij het westen graag ziet branden. Maar goed, hij is tenminste open over zijn daadwerkelijke motieven. De overige moskovieten hier zijn er nog heilig van overtuigd dat hun mentale gymnastiek doorgaat voor discussiëren op niveau en dat ze daadwerkelijk mensen voor de gek kunnen houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nuland mentioned
[ afbeelding ]
Dat schieten van de russen naar beneden naar de mensen op het plein , dat was nadat de verkiezingen door selensky was gewonnenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Nee. Het begon als een 'burgeroorlog' op het Maidanplein.
De trol negeren is echt verstandiger. Hij heeft dit trucje al vaker uitgehaald.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rusland brak de Minsk-akkoorden én viel Oekraïne binnen. Maar laten we vooral medelijden hebben met die arme Poetin..
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is wel fit. En volgens mij leeft hij tegenwoordig ook gezond. Hij is ook niet zo dik meer. En drinkt alleen cola light
Kortom, je kunt het niet laten zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:21 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
De minsk akkoorden beperkte zich niet tot het wel/niet mogen ontvangen van wapens.
Iets met de klok horen luiden...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:59 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/boweschay/status/1889773814982045795?s=46
Knap, je hebt een van de domste tweets op X gevonden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:59 schreef phpmystyle het volgende:
Je duikt. Jij maakte een claim over een van de onderdelen. Laat zien dat het erin staat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:21 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
De minsk akkoorden beperkte zich niet tot het wel/niet mogen ontvangen van wapens.
Genieten hè?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:59 schreef phpmystyle het volgende:
Enorm.quote:
De man is rijk geworden in de zorg met publiek geld, en leeft nu in Rusland.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:34 schreef Fok-it het volgende:
Iemand met think for yourself in zijn bio hoef je totaal niet serieus te nemen
Jij vind het een doorsnee aanpak dat je aan de ene kant al alles weggeeft voor de onderhandelingen starten en op veel vlakken Poetin paait en aan de andere kant dreigt met de mogelijkheid van het sturen van soldaten? Het komt een tikje schizofreen op mij over, iig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:19 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Knap, je hebt een van de domste tweets op X gevonden.
Groot deel van Oekraiense leger is al vernietigd, denken dat er feitelijk nog veel te onderhandelen is vooral jezelf voor de gek houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij vind het een doorsnee aanpak dat je aan de ene kant al alles weggeeft voor de onderhandelingen starten en op veel vlakken Poetin paait en aan de andere kant dreigt met de mogelijkheid van het sturen van soldaten? Het komt een tikje schizofreen op mij over, iig.
Rij jij dan ook naar Kiev om ze aldaar even te vertellen wat ze allemaal wel niet zouden moeten doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Groot deel van Oekraiense leger is al vernietigd, denken dat er feitelijk nog veel te onderhandelen is vooral jezelf voor de gek houden.
De linies breken toch. En als je hiermee de oorlog (en dus het doden van jonge mensen voorkomt) dan is dat een prima tactiek.
Als je wil vechten, kun je je gewoon aanmelden voor het vreemdelingen legioen.
Als hij zijn ziel verkoopt aan Rusland, zou je toch wel wat tegenreactie vanuit de Republikeinen verwachten, maar die vinden het allemaal mooi en prachtig. Nou als die het niet doen, dan de staten zelf? Maar ook helemaal niks...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Neuh, hij zal er wel profijt van krijgen. Oekraïne niet en de VS uiteraard ook niet, maar Trump wel. Dus dat is toch prima voor hem?
Dat is zoeken naar vrede.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rij jij dan ook naar Kiev om ze aldaar even te vertellen wat ze allemaal wel niet zouden moeten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |