U2 zeker nog wel. Ik denk nog wel 2xquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bruce en U2 gaan we niet meer horen gok ik
Naja, bridge..couplet met meer woorden dan de anderequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:26 schreef PippenScottie het volgende:
De bridge “but I remember us driving in my brothers car” vind ik echt prachtig
Ik zat deze op de karaokelijst
Maar..alle 80s oudejaarsdagnummers zijn geweest..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
U2 zeker nog wel. Ik denk nog wel 2x
Volgens mij komt er van U2 nog een liedje over vuur. Wel verbazingwekkend dat dat de hoogste is dit jaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bruce en U2 gaan we niet meer horen gok ik
n00bie kan dat haarfijn uitleggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze DJ eigenlijk? Ik vind hem maar niksig
Oeh nice..niet verwachtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van U2 nog een liedje over vuur. Wel verbazingwekkend dat dat de hoogste is dit jaar.
Oh, ik zie dat bloedige zondag net is geweest, had ik ff gemist. Maar er komt er nog 1, best een overwachte inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar..alle 80s oudejaarsdagnummers zijn geweest..
Ik las haarlijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:30 schreef Tussle266 het volgende:
b
[..]
n00bie kan dat haarfijn uitleggen.
Die haarreferentie was al bewust, maar zo is het nog mooier.quote:
Ik vind Eddy vervelender, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik erger me niet meer aan Daniel, nu is t gewoon ene oor in, andere uit
Personality radio, net zoals Ruud, daar moet je van houden. Voor lijstjes zijn ze niets.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vind Eddy vervelender, moet ik zeggen
Die ben ik dit jaar glad vergeten op m'n stemlijstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Cure met A Forest kom nog, hoor…
Zoveel keuze dat je door de bomen…quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die ben ik dit jaar glad vergeten op m'n stemlijst
The girl was never there. It's always the samequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoveel keuze dat je door de bomen…
Ik denk dat je bij dit soort decennia lijstjes een wat meer toegewijd stempubliek hebt dan bij je de algemene eindejaarslijstjes waar je een veel breder publiek met een algemenere smaak aantreft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:46 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben hier dus oprecht verbaasd over en ik ben best blij verrast. Is dit toeval of gaan we dit ook in andere lijsten zien in de komende tijd?
Afterfissa met Van Inkelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik feest vanavond denk ik maar gewoon door
Ik pak de pannen er vast bijquote:
Walsend met pannen door het huisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik pak de pannen er vast bij
ik nog 5quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 3 stemplaatjes te gaan:
Simple Minds, A-ha, the Cure
Ooh Pretty In Pink. Isn't sheee-ee. Daar wacht ik ook nog op vanuit m'n stemlijst ja. Dus kom maar op met die geheime top 10quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:06 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
ik nog 5
Prefab Sprout, Deacon Blue, Beautiful South, Psychedelic Furs en the Cure
Zoveel ruimte is er allemaal niet, er is al 8.42 gereserveerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh Pretty In Pink. Isn't sheee-ee. Daar wacht ik ook nog op vanuit m'n stemlijst ja. Dus kom maar op met die geheime top 10
Haagse Sjors met die non in de tram dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:14 schreef Tussle266 het volgende:
Goed, Axl ook uit de top 10 dus. Griekse George en Haagse George erin dan? Of nog eentje?
Billie Jean is ook nog over, zie ik net, dus klein voorbehoud.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:18 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Haagse Sjors met die non in de tram dan?
Nee, die haalt de top 10 niet, ik denk dat je gelijk hebt met 2x Sjorsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Billie Jean is ook nog over, zie ik net, dus klein voorbehoud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |