quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor tussen de werklui. Het voelt meer als een bouwkeet nu hier en de koffieautomaat werkt niet. Het kan beter
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef Bargehassus het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd het idee dat de zanger ieder moment over z'n nek kan gaan.
Maar het is vrijdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor tussen de werklui. Het voelt meer als een bouwkeet nu hier en de koffieautomaat werkt niet. Het kan beter
Haten op Phil Collinsquote:
Heeft ie paar jaar geleden ook weleens gedaan. Liever hem dan Lippensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:54 schreef PzKpfw het volgende:
Corne Klijn heeft echt verreweg de meest aangename radiostem, zou hem graag eens horen bij de Top 2000.
Op de brandstapel ermee. Walkman en allesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb dus een collega die nog nooit van Jeanne d'Arc had gehoord...Universitair geschoold.
Op zich is ze nou ook niet dagelijks op tv te zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb dus een collega die nog nooit van Jeanne d'Arc had gehoord...Universitair geschoold.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag net op de gang een collega. Ik dacht dat ik haar niet kende, maar ze zwaaide naar me.
Omdat ik vriendelijk ben, zwaaide ik terug. Maar het bleek dat ze niet zwaaide, maar in haar haar ging kroelen. Dat heb ik toen ook maar bij mijn eigen haar gedaan.
Nu zit ik weer veilig achter mijn drie schermen, waar ik geen awkward interacties kan hebben met vreemden
De avonturen van de FOK!ker die buitenshuis kwam.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag net op de gang een collega. Ik dacht dat ik haar niet kende, maar ze zwaaide naar me.
Omdat ik vriendelijk ben, zwaaide ik terug. Maar het bleek dat ze niet zwaaide, maar in haar haar ging kroelen. Dat heb ik toen ook maar bij mijn eigen haar gedaan.
Nu zit ik weer veilig achter mijn drie schermen, waar ik geen awkward interacties kan hebben met vreemden
Ik genietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Guns n roses is een parodie op een rockband
In het haar kroelen kan wel een manier van flirten zijn bij vrouwenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
Haar of geen haar, ik ren gewoon altijd hard weg. Een beetje zoals wanneer Alphaville op komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij hebt tenminste nog haar, wat moet ik in godsnaam doen in zo'n situatie? Polijsten?
Mijn ‘een-vrouw-is-met-mij-aan-het-flirten’-radar is zo slecht afgesteld dat het een klein wonder is dat er ooit Pippies zijn gekomenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In het haar kroelen kan wel een manier van flirten zijn bij vrouwen
Je hebt vast wel ergens anders haar waar je in kan kroelen op de gang van je werk voor een onbekende collegaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij hebt tenminste nog haar, wat moet ik in godsnaam doen in zo'n situatie? Polijsten?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt vast wel ergens anders haar waar je in kan kroelen op de gang van je werk voor een onbekende collega
Op mijn laatste werkdag jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt vast wel ergens anders haar waar je in kan kroelen op de gang van je werk voor een onbekende collega
Vroegpensioen!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op mijn laatste werkdag ja
één van de mooiere wel, jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |