Bij TFF staan ook de verkeerde nummers hoog he?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend uur begint met Tears For Fears en Goede Doel. Ik heb het idee dat we vandaag elk uur in een loop zitten
Shout staat veel te hoog, jeetje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij TFF staan ook de verkeerde nummers hoog he?
Nee hoor, t blijft een populariteitslijstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij TFF staan ook de verkeerde nummers hoog he?
Hm, dan had ik Everybody Wants To Rule The World wel hoger verwacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, t blijft een populariteitslijst
Inmiddels wel, maar in de 80s zelf nog nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hm, dan had ik Everybody Wants To Rule The World wel hoger verwacht.
De rivièra van het Midden-oostenquote:
Strengquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:15 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet naar DE, daar zijn ze zo eng
this aged well
Ok Donaldquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De rivièra van het Midden-oosten
All killer, some phillerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ja jammer dit na paar leuke platen
(Foute) zomerhits?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eens nagedacht en besloten dat we ook voor de zomervakantie een karaoke avond moeten plannen.
Welk thema moet het worden?
That's such a shamequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk zou voor elke goede plaat dat gejengel van Journey moeten zitten.
Ik ben sowieso voorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eens nagedacht en besloten dat we ook voor de zomervakantie een karaoke avond moeten plannen.
Welk thema moet het worden?
Ik trek m'n hawaii blouse alvast uit de kast en ga oefenen op Guillermo & Tropical Dannyquote:
Op #158 stond in deze lijst wel een fijn plaatje over de zomerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat impliceert dat er ook goede zomerhits zijn
Stickers op een cadillac?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Op #158 stond in deze lijst wel een fijn plaatje over de zomer
Nu Broes en Prins nogquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zelfs U2 vandaag ongegeneerd meezingen
Gaat wel goed komen. Ik ben met het goede been uit bed gestapt. Niets kan mijn dag nog stuk maken.quote:
En dat op Valentijnsdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen. Ik ben met het goede been uit bed gestapt. Niets kan mijn dag nog stuk maken.
quote:
quote:
Ik zit op kantoor tussen de werklui. Het voelt meer als een bouwkeet nu hier en de koffieautomaat werkt niet. Het kan beterquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar zo'n slechte dag is het toch niet?
Goede muziek uit de speakers. Zonnetje schijnt.
So what dat er geen kaartje in de brievenbus ligt? Of dat je niet in het restaurant zit te eten met een slecht Valentijnsmenu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |