Nou, niet helemaal. Daar hebben we aan bijgedragen man. Het vorstelijke salaris dat ik elke maand gestort krijgt komt niet door jou of Hathor. Maar door eigen toedoen. Prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ah fijn dat je het gewoon eerlijk toegeeft. Profiteren dus van de opgebouwde veiligheid, rijkdom en ontwikkeling van de infidel.
Geweldige discussiefora met vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De centen, de moskeeën, veiligheid, godsdienstvrijheid, de centen.²
Nouja, hoe je het ook wend of keer het is mede mogelijk gemaakt door Frau Merkel die met haar goedbedoelde opmerking heel veel intolerantie en onveiligheid Europa heeft binnengehaald.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja, we pikken er een zinnetje uit en gaan dan simpel scoren over de ruggen van dode mensen. Chique.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:29 schreef LXIV het volgende:
Dit is ook de reden dat er politieke verlamming is. Deze positie is een stille droomwens van beetje westerse vrouwen, bewust of onbewust. En daarom stemmen ze telkens pro-islamisering. Kunnen ze zelf ook niks aan doen, is een vorm van instinct. Daarom ook is stemrecht voor vrouwen het begin van het einde van de democratie.
Hoe triest, als je een westers land nodig hebt om dat te kunnen hebben, dat laat gewoon zien dat Islamitische landen dus compleet falen op de meest basale benodigdheden voor hun bevolking....quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
De centen, de moskeeën, veiligheid, godsdienstvrijheid, de centen.
Nou ja, het is wel weer erg typisch dat jij je drukker maakt om de reactie die dit teweeg brengt dan de slachtoffers die deze islamextremist heeft gemaakt. Wat dat betreft spuug je wel wederom op de slachtoffers, zoals je bij alle eerdere aanslagen ook gedaan hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie jij bent om voor mij te bepalen dat ik iets moet veroordelen of niet?
En ja het niveau van debat waaronder jij aan meedraagt keur ik inderdaad af. Dit is schoolplein niveau.
Ja, denkfout is mij wel helder.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:05 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nouja, hoe je het ook wend of keer het is mede mogelijk gemaakt door Frau Merkel die met haar goedbedoelde opmerking heel veel intolerantie en onveiligheid Europa heeft binnengehaald.
Godsdienstvrijheid? En dan alsnog overal de islam door te drukken. Centen? Een groot deel dat volledig teert op de uitkering en daarnaast ook nog de criminaliteit ingaat. Veiligheid en overvallen plegen, messen trekken en drugs verkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De centen, de moskeeën, veiligheid, godsdienstvrijheid, de centen.²
Ideologische expansidrift en gratis geld.quote:
De überprogressieven zien de slachtoffers niet als slachtoffer en de dader niet als dader.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel weer erg typisch dat jij je drukker maakt om de reactie die dit teweeg brengt dan de slachtoffers die deze islamextremist heeft gemaakt. Wat dat betreft spuug je wel wederom op de slachtoffers, zoals je bij alle eerdere aanslagen ook gedaan hebt.
Erg typisch gedrag van een progressief, maar ook weer niet verwonderlijk gezien we allemaal weten dat progressieve linksen nog liever zelf slachtoffer van een islamitische aanslag zijn dan er 1 ooit ondubbelzinnig zullen veroordelen.
Duitsers van nu zitten nog steeds met hun WW2-trauma waar ze zich nu nog steeds verantwoordelijk voor voelen...quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam waarom? Waarom wil je dit gajes in Duitsland houden?
Ik kan er echt niet bij. Dan ben je gewoon geen haar beter.
Probeer het op zijn minst eens. Zou je sieren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie jij bent om voor mij te bepalen dat ik iets moet veroordelen of niet?
In het begin is het niet duidelijk wat er aan de hand is. Dan wordt het topic en bericht aangemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Een autonome auto of zat er een bestuurder in? Altijd leuk die bagatelliserende titels.
Aan zekerheid grenzende zekerheid een Mini met Tesla technologie ingezet door AfD in samenwerking met Musk. Het is allemaal wel heel erg toevallig net voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Een autonome auto of zat er een bestuurder in? Altijd leuk die bagatelliserende titels.
[ x ]
Tja, een eerlijke titel zou natuurlijk zijn:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Echt onzin hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, een eerlijke titel zou natuurlijk zijn:
'Islamtische migrant rijdt in op menigte in München'
'Moslim rijdt in op mensen in München'
'Afghaanse migrant rijdt in op mensen in München'
Maar dit zal men natuurlijk nooit gebruiken, omdat er op zulke redacties wordt gedacht dat dit tot stigmatisering van de Islam en moslims zou kunnen leiden en dat wil men natuurlijk niet.
Immers, op zulke redacties werken juist veel mensen die zelf een zwak hebben voor de Islam en moslims, dus probeert men in de berichtgeving deze groepen de hand boven het hoofd te houden door als een moslim of migrant uit een Islamitisch land een negatieve rol heeft, dit zo voorzichtig mogelijk en het liefst ook zo min mogelijk te benoemen.
De Telegraaf was wél eerlijk in de titel en volgens mij ook het AD.
Mja Rusland heeft wel degelijk al false flags uitgevoerd deze verkiezingscampagne in Duitsland.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Aan zekerheid grenzende zekerheid een Mini met Tesla technologie ingezet door AfD in samenwerking met Musk. Het is allemaal wel heel erg toevallig net voor de verkiezingen.
Dit betreft een analyse nadien, het initiële bericht was 'Auto rijdt in op menigte'. Dit is ook de titel die gisteren de hele dag bij het liveblog werd gehouden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:41 schreef HardeFeiten het volgende:
[..]
Echt onzin hoor.
Het is de timing, in het begin was het niet duidelijk dan kun je dat ook niet in de titel zetten.
Zelfs de links georienteerde Volkskrant:
https://www.volkskrant.nl(...)p-de-spits~b5a42ad5/
Je bedoelt blank?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:41 schreef HardeFeiten het volgende:
En Nederlandse nieuwsredacties zijn erg wit ondanks dat ze vorm wat presentatoren hebben met diverse achtergronden, dus je hoeft niet bang te zijn voor een "zwak voor moslims"
Misschien verwar je mij met iemand anders. Ik ben tevens een libertarier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel weer erg typisch dat jij je drukker maakt om de reactie die dit teweeg brengt dan de slachtoffers die deze islamextremist heeft gemaakt. Wat dat betreft spuug je wel wederom op de slachtoffers, zoals je bij alle eerdere aanslagen ook gedaan hebt.
Erg typisch gedrag van een progressief, maar ook weer niet verwonderlijk gezien we allemaal weten dat progressieve linksen nog liever zelf slachtoffer van een islamitische aanslag zijn dan er 1 ooit ondubbelzinnig zullen veroordelen.
quote:winkelbeveiliger en een bodybuilder die geradicaliseerd zou zijn en duizenden volgers op sociale media had.
Zo te zien een baan en een leven en toch geradicaliseerd.quote:Had wel degelijk een geldige verblijfs- en werkvergunning. De twintiger is een bekende van de Duitse politie. Niet omdat hij een crimineel verleden heeft, maar omdat hij door zijn werk getuige was bij meerdere winkeldiefstallen.
Dan ga je er van uit dat de gemiddelde moslim kan lezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef matthijst het volgende:
Is die islam zo lastig te begrijpen ofzo?
Ik hoor hier steeds dat het niet aan de islam ligt, maar nu staat d'r zo'n steekmannetje uit Mannheim voor de rechter en die geeft aan: ’Religieuze plicht om ongelovigen te doden’
Misschien tijd voor een Dick Bruna versie? Nijntje en de Islam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |