Daar komt geen auto op op het terrein waar ze in Breda Carnaval vieren hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat belooft nog wat voor carnaval.
Met jou valt niet te praten, dat is wel duidelijk. Ik illustreer namelijk precies wat er in dit land aan de hand is, door de situatie om te draaien om zo een andere kijk op de situatie te geven. Wat er in Nederland, en heel West Europa, aan de hand is is geen fictief scenario zoals jouw tante met een piemel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:05 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat als mijn tante een piemel had.
En dan ook nog 8 keer geliked. Jezusmina wat een simpelheid.
Wat als Ajax niet in de laatste minuten plaatsing tot de CL finale van 2019 hadden vergooid?
Echt geen idee wat nou je punt is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oké, jij bent al gezakt. Je was ook de eerste die ik in gedachte had die hier niet mee om kon gaan
Waarom eigenlijk? Vind je het fijn om te wonen tussen kafirs? Tussen varkensvlees etende, kerstmis vierende, homohuwelijk accepterende, alcoholdrinkende ongelovigen? Die hun vrouwen niet inpakken en gewoon halfnaakt over straat laten gaan? Of het grijze kutweer 7 maanden per jaar? Of het gebrek aan natuur?quote:
Haha. Ja en dat ze altijd Allah Hu Akbhar roepen voordat ze ongelovigen neersteken, de keel doorsnijden, onthoofden, op inrijden, zichzelf opblazen op een metrostation, etc.. En dat ze uit islamitische landen komen. En dat ze op hun social media allemaal posts liken van imam's in het arabisch. En dat ze dingen posten als 'moge allah ervoor zorgen dat alle ongelovigen niet meer bestaan'. Dat heeft natuurlijk allemaal NIKS met de islam te maken. En zeker niet het feit dat ze altijd zoveel mogelijk blanke ongelovige autochtonen willen afmaken. Dat is allemaar puur toeval en heeft niets met de islam te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie overschatten de Islam bij dit soort dadertjes. Het gebeurt eerder ondanks dan dankzij de Islam.²
Haha. Er wordt al minder varkensvlees gegeten op bedrijfsfeesten, net zoals alcohol naar de achtergrond verdwijnt. De media hebben het al over de ‘feestdagen’, verstopeieren en binnenkort is het voorjaarsvakantie. Topless is iets van de jaren 70.80,90 en zie je niet meer. Net als naakte kunst in gemeentehuizen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:24 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vind je het fijn om te wonen tussen kafirs? Tussen varkensvlees etende, kerstmis vierende, homohuwelijk accepterende, alcoholdrinkende ongelovigen? Die hun vrouwen niet inpakken en gewoon halfnaakt over straat laten gaan? Of het grijze kutweer 7 maanden per jaar? Of het gebrek aan natuur?
Wat is er nou precies zo fijn aan dit land voor moslims?
Net zoals de oplossing voor het falen van Europa altijd met Europa isquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:28 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Haha. Ja en dat ze altijd Allah Hu Akbhar roepen voordat ze ongelovigen neersteken, de keel doorsnijden, onthoofden, op inrijden, zichzelf opblazen op een metrostation, etc.. En dat ze uit islamitische landen komen. En dat ze op hun social media allemaal posts liken van imam's in het arabisch. En dat ze dingen posten als 'moge allah ervoor zorgen dat alle ongelovigen niet meer bestaan'. Dat heeft natuurlijk allemaal NIKS met de islam te maken. En zeker niet het feit dat ze altijd zoveel mogelijk blanke ongelovige autochtonen willen afmaken. Dat is allemaar puur toeval en heeft niets met de islam te maken.
Dit LIJKT natuurlijk alleen maar zo, de afgelopen TIG aanslagen in West Europa.
En ja hoor, gaslight ons nog maar even meer. De oplossing hiervoor is natuurlijk niet minder islam, maar NOG MEER ISLAM. Hahah. Het zou bijna grappig zijn als het niet zo fucking triest was dat er zoveel leed, dood en verderf zou worden gezaaid op onze bodems door die verdome tyfus islam.
Ooh nee varkensvlees!quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Er wordt al minder varkensvlees gegeten op bedrijfsfeesten, net zoals alcohol naar de achtergrond verdwijnt. De media hebben het al over de ‘feestdagen’, verstopeieren en binnenkort is het voorjaarsvakantie. Topless is iets van de jaren 70.80,90 en zie je niet meer. Net als naakte kunst in gemeentehuizen.
De islam is helemaal niet in het defensief
Wie heeft ooit verzonnen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is de Religie van de Vrede wederom.
Ja?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:47 schreef Loverboii het volgende:
[..]
laat ze maar om hun godje roepen, die heeft zijn kracht hier bijna verloren
de kinderbijslag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:24 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vind je het fijn om te wonen tussen kafirs? Tussen varkensvlees etende, kerstmis vierende, homohuwelijk accepterende, alcoholdrinkende ongelovigen? Die hun vrouwen niet inpakken en gewoon halfnaakt over straat laten gaan? Of het grijze kutweer 7 maanden per jaar? Of het gebrek aan natuur?
Mag ik vragen wie jij bent om voor mij te bepalen dat ik iets moet veroordelen of niet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:11 schreef Prego het volgende:
[..]
wel de reacties veroordelen maar niet de daad waar de OP om gaat, wederom.Typisch, wéér.
Je kan prima op de materie ingaan. Maar in plaats daarvan kom je met een whatabouttism maar ja wat als dit in Saudi-Arabie gebeurt zou zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Met jou valt niet te praten, dat is wel duidelijk. Ik illustreer namelijk precies wat er in dit land aan de hand is, door de situatie om te draaien om zo een andere kijk op de situatie te geven. Wat er in Nederland, en heel West Europa, aan de hand is is geen fictief scenario zoals jouw tante met een piemel.
Als je mijn punt niet wil begrijpen, dan laat maar zitten.
De centen, de moskeeën, veiligheid, godsdienstvrijheid, de centen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:24 schreef matigeuser het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel. luister Hathor. Ik kantel net een lekker warm soepie naar binnen. jij bent de laatste waar ik me druk om maak. Het is pure haat / islamofobie wat je hier post steeds. Besef je dat je onschuldige vredelievende bonafide eerlijke hardwerkende Moslims (zoals ik) hiermee tegen de haren strijkt. Nee zeker.
Maar was een groentesoepie. Lekker man.²
Dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt geen idee wat nou je punt is.
Wir schaffen dass. Nou, dat is inmiddels wel duidelijk...quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, dit gaat ook op het conto van Merkel? Het wordt steeds makkelijker
Ahja, we pikken er een zinnetje uit en gaan dan simpel scoren over de ruggen van dode mensen. Chique.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wir schaffen dass. Nou, dat is inmiddels wel duidelijk...
Dat heeft niks met chique of niet-chique te maken. Het zijn inmiddels veel te veel gevallen van doorgedraaide asielzoekers die dood en verderf zaaien. In een tijdsbestek van een paar jaar een miljoen immigranten opvangen die mijlenver van je cultuur afstaan en vaak ook nog de nodige psychische problemen hebben. Dat kan gewoon niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja, we pikken er een zinnetje uit en gaan dan simpel scoren over de ruggen van dode mensen. Chique.
Nee, voor het morele gelijk moet je bij progressief links zijn. Dan kan je verblijfsvergunningen verstrekken aan criminele Afghanen over de ruggen van je toekomstig platgereden bevolking.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja, we pikken er een zinnetje uit en gaan dan simpel scoren over de ruggen van dode mensen. Chique.
Dat is iets anders dan een halve quote van Merkel erin gooien als er een aanslag is door iemand die asiel heeft aangevraagd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat heeft niks met chique of niet-chique te maken. Het zijn inmiddels veel te veel gevallen van doorgedraaide asielzoekers die dood en verderf zaaien. In een tijdsbestek van een paar jaar een miljoen immigranten opvangen die mijlenver van je cultuur afstaan en vaak ook nog de nodige psychische problemen hebben. Dat kan gewoon niet.
Joe. Is goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, voor het morele gelijk moet je bij progressief links zijn. Dan kan je verblijfsvergunningen verstrekken aan criminele Afghanen over de ruggen van je toekomstig platgereden bevolking.
Maar hey, je kon je wel weer even "sociaal" voelen en onder het genot van een alcoholvrije IPA over het gevaar van de AfD praten.
Ah fijn dat je het gewoon eerlijk toegeeft. Profiteren dus van de opgebouwde veiligheid, rijkdom en ontwikkeling van de infidel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De centen, de moskeeën, veiligheid, godsdienstvrijheid, de centen.²
Ik bedien je op je eigen pedante en badinerende niveau, maar dan van de andere kant.quote:
Hmmnee, maar het werkt niet echt om een halve quote te gebruiken over een onderwerp wat niet eens de strekking was van hetgeen er werd gezegd. Dan klopt er al helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ah ga je het weer eens over de vorm van het debat hebben ipv de inhoud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |