Morgen krijgen ze allemaal de gemiste brieven te lezen maag mogen ze niet houden ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
Toch denk ik dat er nog een twist komt......
verwacht ik niet, BB heeft dit uitgesmeerd over de hele dag en heel veel kunnen filmen om een leuke aflevering mee te vullenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
Ik denk ook niet, vorig jaar kregen ze ze ook pas toen ze al thuis waren (degene die ze niet bij het spel gewonnen hadden)quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
verwacht ik niet, BB heeft dit uitgesmeerd over de hele dag en heel veel kunnen filmen om een leuke aflevering mee te vullen
Klopt.maar de meeste.wilde eigenlijk bericht van thuis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Wat en gejank zeg, zijn veelal kaarten van fans, niet eens van familie wat ik zo begrepen heb toch?
Toen kregen ze een minuut om zoveel mogelijk in te zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet, vorig jaar kregen ze ze ook pas toen ze al thuis waren (degene die ze niet bij het spel gewonnen hadden)
Ws lag haar verwachting te hoog en dacht ze een brief van haar vriend te krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Wat en gejank zeg, zijn veelal kaarten van fans, niet eens van familie wat ik zo begrepen heb toch?
Vorig jaar weigerde ze allemaal dachten daarna te onderhandelen met BB. Toen mochten ze allemaal een paar minuten hun post inzien. Dat hielp ook al voor sommige. Maargoed het zou mij niet verbazen als het dinsdag gewoon in de kluis staat en dan alsnog mogen kopen. Kies je voor een GC of voor post...quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
Maar heeft ze het wel gekregen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef Jockari het volgende:
Post van Jolien was onvoldoende gefrankeerd in Oostenrijk.
Ja, ze zitten in BB dan moet je ook niets verwachten. Eigen keus om bij familie weg te gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Klopt.maar de meeste.wilde eigenlijk bericht van thuis.
Dat is wel wat ze zei inderdaad, ze had iets van thuis in haar hoofd gehaald.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ws lag haar verwachting te hoog en dacht ze een brief van haar vriend te krijgen
Volgens mij was er voor haar geen post.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
En dan is de teleurstelling groot lijkt mij. Jordy had een bs verhaal, die verwachtte alleen maar meer en meer van zijn ‘fans’quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze zei inderdaad, ze had iets van thuis in haar hoofd gehaald.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van Jane dit gejank niet verwacht had moet ik zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij was er voor haar geen post.
En het zou mij niet eens verbazen als blijkt dat BB dat bewust heeft achtergehouden.
Kunnen ze een zielig plaatje schieten.
Zij heeft gekozen voor de doos waar alleen een ballon inzat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij was er voor haar geen post.
En het zou mij niet eens verbazen als blijkt dat BB dat bewust heeft achtergehouden.
Kunnen ze een zielig plaatje schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |