PVVquote:Huurverhoging mag waarschijnlijk doorgaan, PVV wil nu geen maatregelen
Verhuurders mogen de prijzen van huurwoningen per 1 juli waarschijnlijk verhogen zoals afgesproken. Verschillende partijen, waaronder de PVV, zeiden tot nu toe steeds dat de huren omlaag moeten, maar in een Kamerdebat bleek vanavond dat er op korte termijn geen maatregelen komen om dat te regelen.
...
Tijdens de campagne stelde de PVV nog een huurverlaging van twintig procent in het vooruitzicht. "U draait de huurders een rad voor ogen", concludeerde SP'er Beckerman toen. Vorig jaar kregen huurders juist de grootste huurstijging in 30 jaar voor de kiezen.
Wacht maar, de eigen bijdrage daalt vast met 50% in 2027. Dan kun je toch zeker anderhalve maand je huurverhoging van 20% betalen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:23 schreef Hexagon het volgende:
En die zielige mevrouw die dat geld NU NU NU nodig heeft dan?
Minder shag en/of vuurwerk kopen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:23 schreef Hexagon het volgende:
Te smerig voor woorden. En nu weer gewoon zonder beperking verhogen? Ben blij dat ik nog bij een redelijk normale "grote partij" kan huren. Ti's belachelijk veel geld in vergelijking met een hypotheek maar ja soms heb je geen keuze.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:49 schreef Nexum het volgende:
Ja ze hadden ook nooit de huurprijzen voor middeninkomens moeten koppelen aan de loonstijging. Dat heb ik altijd al een achterlijk idee gevonden, er had vanaf het begin al een idee op tafel moeten komen om een maximale huurprijs in te stellen voor sociale huurwoningen en een puntensysteem voor particuliere huur.
Het is echt belachelijk dat voor een klein kutappartement er bedragen van 1100 euro worden gevraagd. En dan roepen partijen zoals BBB ‘we moeten gewoon meer bouwen’. Ja, waar dan als die bouwvergunningen totaal geen zoden aan de dijk zetten?
Blijf toch eens bij het onderwerp, maar dat staat je niet aan hè,quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Achja linkse partijen zouden hetzelfde doen bij asiel. In de verkiezingsprogramma's stoere taal en pleiten voor een aantal beperkende maatregelen, maar in de praktijk bij regeringsdeelname alle sluizen wagenwijd openzetten.
Dat klopt, ik zag dat niet als een vergelijking.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waar heb ik jou beticht van moord, ik maakte alleen een vergelijking?
En jij kan alleen over asielzoekers/ migratie praten een ander onderwerp zie ik nooit bij je
Over een rode lap gesproken
Hierover zijn we het duidelijk niet eens, ik hoor voor jou bij de laatst genoemde groep, 14 jaar VVD is erg slecht geweest voor bepaalde groepen in de samenlevingquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zag dat niet als een vergelijking.
Inzake migratie ben ik van mening dat bevolkingsgroei (dat uitsluitend door migratie/instroom asielzoekers plaatsvindt) de aanjager is van bijna alle problematiek die in Nederland speelt. Misschien een beetje simpel gedacht maar het hangt met ontzettend veel problematiek samen. Net zoals je ook hele simpele volksstammen hebt die alles wijten aan het kapitalisme, rechts beleid of de VVD.
Ja, maar dat komt omdat je niet zo slim bent. Ik heb daar in dit topic flink over gepost, maar dat is misschien wat te ingewikkeld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Inzake migratie ben ik van mening dat bevolkingsgroei (dat uitsluitend door migratie/instroom asielzoekers plaatsvindt) de aanjager is van bijna alle problematiek die in Nederland speelt. Misschien een beetje simpel gedacht maar het hangt met ontzettend veel sociale, culturele en economische problematiek samen. Net zoals je ook hele simpele volksstammen hebt die alles wijten aan het kapitalisme, rechts beleid of de VVD.
Geen tekort aan domme lui helaas.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef Momo het volgende:
Vandaag nog op twitter
[ x ]
Trappen mensen nog in dit soort berichten van Geert ?
En zo zie je maar. Je hebt geen Fox News nodig in Nederland. Een Telegraaf, Powned, WNL, Geenstijl en PVV zijn genoeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
migratie/instroom asielzoekers plaatsvindt) de aanjager is van bijna alle problematiek die in Nederland speelt.
Ies simpul. Stemp Geert en alles komp goet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:29 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En zo zie je maar. Je hebt geen Fox News nodig in Nederland. Een Telegraaf, Powned, WNL, Geenstijl en PVV zijn genoeg.
Stikstof? Asielzoeker! Inflatie? Asielzoeker! Woning tekort sinds de WO2 en krakersrellen een halve eeuw geleden? Asielzoeker!
Ik heb jouw uiteenzetting daar inderdaad gelezen. Alles relativeren en bagatelliseren is ook een kunst.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat je niet zo slim bent. Ik heb daar in dit topic flink over gepost, maar dat is misschien wat te ingewikkeld.
Geert draait nog meer dan een gemiddelde PvdA-er en liegt meer dan Rutte. Dat is toch wel een prestatie van formaat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef Momo het volgende:
Vandaag nog op twitter
[ x ]
Ze willen het via de coalitie aanpakken dus.quote:Lagere huren zijn de inzet van de partij bij de onderhandelingen over de voorjaarsnota. Dat is de juiste plek en juiste tijd om zulke kwesties te bespreken, benadrukte Mooiman.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 02:08 schreef Red_85 het volgende:
Waar staat exact dat pvv de huren wil verhogen dan?
Via nu:
[..]
Ze willen het via de coalitie aanpakken dus.
Resultaat: het zoveelste onderbuikje legen topic over de pvv van het jankvolk hier
Bedankt voor je achterlijke stem op Geert. Doe dit land een gunst en blijf de volgende keer thuis.quote:Huurverhoging mag waarschijnlijk doorgaan, PVV wil nu geen maatregelen
Vergeet niet Vandaag Inside en een daaraan gelinkt verkiezingsdebat, om een bepaald deel van de bevolking nog wat meer op te hitsen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:29 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En zo zie je maar. Je hebt geen Fox News nodig in Nederland. Een Telegraaf, Powned, WNL, Geenstijl en PVV zijn genoeg.
Stikstof? Asielzoeker! Inflatie? Asielzoeker! Woning tekort sinds de WO2 en krakersrellen een halve eeuw geleden? Asielzoeker!
Die mag NU NU NU meer geld storten! En al die zure linkse tranen maar afgeven op het beste kabinet sinds everquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:23 schreef Hexagon het volgende:
Nee joh, dat is kinderspel voor ze. Ze zouden met een duivels plan komen om alle eerstgeborene te ronselen en te offeren aan de duivel!quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Achja linkse partijen zouden hetzelfde doen bij asiel. In de verkiezingsprogramma's stoere taal en pleiten voor een aantal beperkende maatregelen, maar in de praktijk bij regeringsdeelname alle sluizen wagenwijd openzetten.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer je beseft dat Geert uit de economisch rechtse vleugel van de VVD komt is zijn gedrag heel logisch. Hij lokt kiezers met economisch linkse standpunten/beloften en naait ze vervolgens keer op keer door deze beloften niet na te komen. Ik kan me nog herinneren hoe snel hij de AOW leeftijd blijft 65 overboord gooide om te mogen gedogen in Rutte 1.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geert draait nog meer dan een gemiddelde PvdA-er en liegt meer dan Rutte. Dat is toch wel een prestatie van formaat.
De grenscontroles zijn er overigens ook niet, ik kom vaak in Duitsland, ik heb echt nog nooit een douanier gezien, ook niet nu Wilders/Faber aan de knoppen zit.
Veel geschreeuw vooral, maar kabinet Wilders/Schoof is gewoon een voortzetting van Rutte. Oude wijn in nieuwe zakken.
Nu liegen nagenoeg alle politici, maar Wilders spant toch wel de kroon, samen met Rutte.![]()
Het alternatief?
Ik zou het echt niet weten. FvD wellicht?
Of gewoon maar niet stemmen.
Beter gewoon je piano stemmen, daar heb je tenminste nog iets aan, of je gitaar stemmen.
Dit was Geert drie maanden geledenquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef Momo het volgende:
Vandaag nog op twitter
[ x ]
Het is ook te makkelijk schuld bij de ander neerleggen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Inzake migratie ben ik van mening dat bevolkingsgroei (dat uitsluitend door migratie/instroom asielzoekers plaatsvindt) de aanjager is van bijna alle problematiek die in Nederland speelt. Misschien een beetje simpel gedacht maar het hangt met ontzettend veel sociale, culturele en economische problematiek samen. Net zoals je ook hele simpele volksstammen hebt die alles wijten aan het kapitalisme, rechts beleid of de VVD.
De oplossing van alle problemen is volgens de PVV de buitenlanders. En daar is Faber nu dus ook "keihard" mee bezigquote:Op donderdag 13 februari 2025 07:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het is ook te makkelijk schuld bij de ander neerleggen.
De grootste probleem in Nederland is namelijk niet 1 probleem, maar meerdere problemen.
Stikstof, Huizen en infrastructuur.
Deze drie overlappen elkaar en zorg dat heel Nederland stilstaat.
Zelfs als je alle migranten uit Nederland eruit sturen, blijven deze problemen Nederland gijzelen. Alleen wil de politiek dat niet weten.
PVV beweert dat ze de problemen kan oplossen, dus heeft een kans van Volk gekregen. Ik vind dat PVV tot nu toe geen enkele belofte waar weten maken.
Ofwel PVV faalt keihard net als met VVD.
Das zo 50k migranten in de Nederland.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De oplossing van alle problemen is volgens de PVV de buitenlanders. En daar is Faber nu dus ook "keihard" mee bezig
Dus armen moeten hun kont verkopen achter het station.quote:Op donderdag 13 februari 2025 05:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die mag NU NU NU meer geld storten! En al die zure linkse tranen maar afgeven op het beste kabinet sinds ever
Nou, dat duurt al zo'n 50 jaar sinds het laatste linkse kabinet (waar nota bene allerhande christelijke partijen in zaten), en ik zie niet echt een reden te denken dat kiezers nabije toekomst massaal switchen naar links ... dus "over een paar jaar" lijkt me niet zo voor de hand liggen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:48 schreef Akkerdjie het volgende:
Altijd leuk, kibbelende links- en rechtsmensen bekijken die vertrouwen hebben in hun stukje van de politiek en niet gewoon accepteren dat dit gewoon altijd zo gaat met politiek. Over een paar jaar herhalen we de boel op links. Zal nog wel even duren, want links weet nog niet wat ze moeten beloven om aan de macht te komen. Maar verder: same circus, different clowns.
Door welke lobby hebben ze zich in de kont laten neuken?quote:Huurverhoging mag waarschijnlijk doorgaan, PVV wil nu geen maatregelen
Arm zijn is een keuze. Harder werken, slimmer zijn, de concurrentie aftroeven en totaal geen oog hebben voor milieu en omgeving. Pakken, pakken, pakken!quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus armen moeten hun kont verkopen achter het station.
Met een beetje goede genen geboren zijn helpt ook nogal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Arm zijn is een keuze. Harder werken, slimmer zijn, de concurrentie aftroeven en totaal geen oog hebben voor milieu en omgeving. Pakken, pakken, pakken!
1 + 1 gratis..quote:
Ik denk het wel. Want de asielzoekers... Of de andere partijen werken Wilders tegen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef Momo het volgende:
Vandaag nog op twitter
[ x ]
Kijkend naar de VS de laatste weken is het steeds duidelijker dat in coalitieland Nederland stemmen geen zin heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:56 schreef Origami94 het volgende:
We schakelen over naar de mening van de stemmers op de PVV @:nober @:howardroark @:chivaz
De meeste van zijn stemmers zijn helemaal niet gebaad bij lastenverlichting voor de minder bedeelden. Ze zien maar 1 puntje waar de PVV ze bij gaat helpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wanneer je beseft dat Geert uit de economisch rechtse vleugel van de VVD komt is zijn gedrag heel logisch. Hij lokt kiezers met economisch linkse standpunten/beloften en naait ze vervolgens keer op keer door deze beloften niet na te komen. Ik kan me nog herinneren hoe snel hij de AOW leeftijd blijft 65 overboord gooide om te mogen gedogen in Rutte 1.
Ben je trouwens nog wel links als je FvD overweegt? Die partij is en oer conservatief en economisch ook zeer rechts (libertariërs).
Hoe bedoel je? De meeste PVV stemmers zijn lager opgeleiden en behoren tot de groep minder bedeelden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De meeste van zijn stemmers zijn helemaal niet gebaad bij lastenverlichting voor de minder bedeelden. Ze zien maar 1 puntje waar de PVV ze bij gaat helpen.
Natuurlijk missen ze door dit blind staren de echt grote problemen en eventuele oplossingen voor deze problemen. Zodra ze geconfronteerd worden door deze problemen weten ze niet waar ze vandaan komen dus blijft het dom achter Wilders aanlopen doorgaan.
Lager opgeleid wil niet zeggen dat ze geen koophuis hebben of problemen met het ophoesten van de huur.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De meeste PVV stemmers zijn lager opgeleiden en behoren tot de groep minder bedeelden.
Goed idee, ga je maar weer druk maken om voetbalquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijkend naar de VS de laatste weken is het steeds duidelijker dat in coalitieland Nederland stemmen geen zin heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |