abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216658191
https://nos.nl/artikel/25(...)-nu-geen-maatregelen

quote:
Huurverhoging mag waarschijnlijk doorgaan, PVV wil nu geen maatregelen

Verhuurders mogen de prijzen van huurwoningen per 1 juli waarschijnlijk verhogen zoals afgesproken. Verschillende partijen, waaronder de PVV, zeiden tot nu toe steeds dat de huren omlaag moeten, maar in een Kamerdebat bleek vanavond dat er op korte termijn geen maatregelen komen om dat te regelen.

...

Tijdens de campagne stelde de PVV nog een huurverlaging van twintig procent in het vooruitzicht. "U draait de huurders een rad voor ogen", concludeerde SP'er Beckerman toen. Vorig jaar kregen huurders juist de grootste huurstijging in 30 jaar voor de kiezen.
PVV _O_

Waar moeten die zwevende kiezers straks weer op gaan stemmen nu de PVV ze ook niet geeft wat de zwevende kiezer graag wil?
  woensdag 12 februari 2025 @ 23:23:54 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216658222
En die zielige mevrouw die dat geld NU NU NU nodig heeft dan?
pi_216658243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 23:23 schreef Hexagon het volgende:
Wacht maar, de eigen bijdrage daalt vast met 50% in 2027. Dan kun je toch zeker anderhalve maand je huurverhoging van 20% betalen.
pi_216658246
quote:
Minder shag en/of vuurwerk kopen?
pi_216658551
PVV hahahahahahhahahaha

De gapende anusgaten van alle PVV stemmers zijn zo groot, dat je er dit liedje op kan fluiten

Bekijk deze YouTube-video
pi_216658702
Geert Wilders heeft in 26 jaar kamerlidmaatschap ¤2,8 miljoen gemeenschapsgeld opgestreken.

"Man van 't Volk".
pi_216658817
PVV _O_

Van alles beloven maar zodra het erop aankomt niets voor elkaar krijgen :')
pi_216658824
Ja, je kunt die arme huisjesmelkers natuurlijk niet zomaar afvallen. Die hebben het al zwaar genoeg, nu ze over hun huurinkomsten belasting moeten betalen.
pi_216659082
Ja ze hadden ook nooit de huurprijzen voor middeninkomens moeten koppelen aan de loonstijging. Dat heb ik altijd al een achterlijk idee gevonden, er had vanaf het begin al een idee op tafel moeten komen om een maximale huurprijs in te stellen voor sociale huurwoningen en een puntensysteem voor particuliere huur.

Het is echt belachelijk dat voor een klein kutappartement er bedragen van 1100 euro worden gevraagd. En dan roepen partijen zoals BBB ‘we moeten gewoon meer bouwen’. Ja, waar dan als die bouwvergunningen totaal geen zoden aan de dijk zetten?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator donderdag 13 februari 2025 @ 00:50:59 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216659085
Gelukkig hebben we geen eigen risico meer
pi_216659101
Geert Wilders heeft Pinokkio Mark Rutte het geleerd dus…..
pi_216659105
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 00:49 schreef Nexum het volgende:
Ja ze hadden ook nooit de huurprijzen voor middeninkomens moeten koppelen aan de loonstijging. Dat heb ik altijd al een achterlijk idee gevonden, er had vanaf het begin al een idee op tafel moeten komen om een maximale huurprijs in te stellen voor sociale huurwoningen en een puntensysteem voor particuliere huur.

Het is echt belachelijk dat voor een klein kutappartement er bedragen van 1100 euro worden gevraagd. En dan roepen partijen zoals BBB ‘we moeten gewoon meer bouwen’. Ja, waar dan als die bouwvergunningen totaal geen zoden aan de dijk zetten?
Te smerig voor woorden. En nu weer gewoon zonder beperking verhogen? Ben blij dat ik nog bij een redelijk normale "grote partij" kan huren. Ti's belachelijk veel geld in vergelijking met een hypotheek maar ja soms heb je geen keuze.
pi_216659107
Achja linkse partijen zouden hetzelfde doen bij asiel. In de verkiezingsprogramma's stoere taal en pleiten voor een aantal beperkende maatregelen, maar in de praktijk bij regeringsdeelname alle sluizen wagenwijd openzetten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_216659111
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 01:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Achja linkse partijen zouden hetzelfde doen bij asiel. In de verkiezingsprogramma's stoere taal en pleiten voor een aantal beperkende maatregelen, maar in de praktijk bij regeringsdeelname alle sluizen wagenwijd openzetten.
Blijf toch eens bij het onderwerp, maar dat staat je niet aan hè,
pi_216659148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 01:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Waar heb ik jou beticht van moord, ik maakte alleen een vergelijking?
En jij kan alleen over asielzoekers/ migratie praten een ander onderwerp zie ik nooit bij je
Over een rode lap gesproken
Dat klopt, ik zag dat niet als een vergelijking.

Inzake migratie ben ik van mening dat bevolkingsgroei (dat uitsluitend door migratie/instroom asielzoekers plaatsvindt) de aanjager is van bijna alle problematiek die in Nederland speelt. Misschien een beetje simpel gedacht maar het hangt met ontzettend veel sociale, culturele en economische problematiek samen. Net zoals je ook hele simpele volksstammen hebt die alles wijten aan het kapitalisme, rechts beleid of de VVD.
  Moderator donderdag 13 februari 2025 @ 01:14:21 #16
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216659153
Vandaag nog op twitter

twitter

Trappen mensen nog in dit soort berichten van Geert ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 13-02-2025 01:26:04 ]
pi_216659172
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 01:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Inzake migratie ben ik van mening dat bevolkingsgroei (dat uitsluitend door migratie/instroom asielzoekers plaatsvindt) de aanjager is van bijna alle problematiek die in Nederland speelt. Misschien een beetje simpel gedacht maar het hangt met ontzettend veel problematiek samen. Net zoals je ook hele simpele volksstammen hebt die alles wijten aan het kapitalisme, rechts beleid of de VVD.
Hierover zijn we het duidelijk niet eens, ik hoor voor jou bij de laatst genoemde groep, 14 jaar VVD is erg slecht geweest voor bepaalde groepen in de samenleving
En ik zal eerlijk zijn, ik vind dat er ook wat aan de migratie gedaan moet worden, de manier waarop weet ik zelf ook niet goed maar ik heb het idee dat dit kabinet de problemen eerdere erger maakt dan oplost
Kan links het beter?
Geen idee, links is lang niet meer aan zet geweest om te regeren

Ik vind migratie niet het grootste probleem

Mijn welgemeend excuus als mijn tekst over kwam als een beschuldiging van moord , dat was niet mijn bedoeling
pi_216659192
quote:

[..]

Inzake migratie ben ik van mening dat bevolkingsgroei (dat uitsluitend door migratie/instroom asielzoekers plaatsvindt) de aanjager is van bijna alle problematiek die in Nederland speelt. Misschien een beetje simpel gedacht maar het hangt met ontzettend veel sociale, culturele en economische problematiek samen. Net zoals je ook hele simpele volksstammen hebt die alles wijten aan het kapitalisme, rechts beleid of de VVD.
Ja, maar dat komt omdat je niet zo slim bent. Ik heb daar in dit topic flink over gepost, maar dat is misschien wat te ingewikkeld.
  donderdag 13 februari 2025 @ 01:29:25 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216659199
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef Momo het volgende:
Vandaag nog op twitter

[ x ]

Geen tekort aan domme lui helaas.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216659201
quote:
migratie/instroom asielzoekers plaatsvindt) de aanjager is van bijna alle problematiek die in Nederland speelt.
En zo zie je maar. Je hebt geen Fox News nodig in Nederland. Een Telegraaf, Powned, WNL, Geenstijl en PVV zijn genoeg.

Stikstof? Asielzoeker! Inflatie? Asielzoeker! Woning tekort sinds de WO2 en krakersrellen een halve eeuw geleden? Asielzoeker!
  donderdag 13 februari 2025 @ 01:30:14 #21
38496 Perrin
pi_216659204
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2025 01:29 schreef Origami94 het volgende:

[..]
En zo zie je maar. Je hebt geen Fox News nodig in Nederland. Een Telegraaf, Powned, WNL, Geenstijl en PVV zijn genoeg.

Stikstof? Asielzoeker! Inflatie? Asielzoeker! Woning tekort sinds de WO2 en krakersrellen een halve eeuw geleden? Asielzoeker!
Ies simpul. Stemp Geert en alles komp goet.
pi_216659208
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 01:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, maar dat komt omdat je niet zo slim bent. Ik heb daar in dit topic flink over gepost, maar dat is misschien wat te ingewikkeld.
Ik heb jouw uiteenzetting daar inderdaad gelezen. Alles relativeren en bagatelliseren is ook een kunst.
  donderdag 13 februari 2025 @ 01:49:29 #23
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216659245
quote:
Vandaag nog op twitter

[ x ]

Geert draait nog meer dan een gemiddelde PvdA-er en liegt meer dan Rutte. Dat is toch wel een prestatie van formaat.
De grenscontroles zijn er overigens ook niet, ik kom vaak in Duitsland, ik heb echt nog nooit een douanier gezien, ook niet nu Wilders/Faber aan de knoppen zit.

Veel geschreeuw vooral, maar kabinet Wilders/Schoof is gewoon een voortzetting van Rutte. Oude wijn in nieuwe zakken.

Nu liegen nagenoeg alle politici, maar Wilders spant toch wel de kroon, samen met Rutte. :{

Het alternatief?

Ik zou het echt niet weten. FvD wellicht?
Of gewoon maar niet stemmen.
Beter gewoon je piano stemmen, daar heb je tenminste nog iets aan, of je gitaar stemmen. :P
pi_216659274
Waar staat exact dat pvv de huren wil verhogen dan?

Via nu:
quote:
Lagere huren zijn de inzet van de partij bij de onderhandelingen over de voorjaarsnota. Dat is de juiste plek en juiste tijd om zulke kwesties te bespreken, benadrukte Mooiman.
Ze willen het via de coalitie aanpakken dus.

Resultaat: het zoveelste onderbuikje legen topic over de pvv van het jankvolk hier
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216659324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 02:08 schreef Red_85 het volgende:
Waar staat exact dat pvv de huren wil verhogen dan?

Via nu:
[..]
Ze willen het via de coalitie aanpakken dus.

Resultaat: het zoveelste onderbuikje legen topic over de pvv van het jankvolk hier
quote:
Bedankt voor je achterlijke stem op Geert. Doe dit land een gunst en blijf de volgende keer thuis.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 13 februari 2025 @ 04:27:40 #26
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216659361
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2025 01:29 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Vergeet niet Vandaag Inside en een daaraan gelinkt verkiezingsdebat, om een bepaald deel van de bevolking nog wat meer op te hitsen.

En via de Telegraaf heeft deze groep sinds kort ook nog een extra opinie-uurtje op SBS6.

Kast-PVV'ers zijn er ook nog. Zichzelf graag presenterend als keurige CDA-aanhangers, maar ondertussen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 13-02-2025 07:41:42 ]
  donderdag 13 februari 2025 @ 05:14:11 #27
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216659371
quote:
Die mag NU NU NU meer geld storten! En al die zure linkse tranen maar afgeven op het beste kabinet sinds ever |:)
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 13 februari 2025 @ 05:16:23 #28
503714 SebbeSwensje
pi_216659372
quote:
Nee joh, dat is kinderspel voor ze. Ze zouden met een duivels plan komen om alle eerstgeborene te ronselen en te offeren aan de duivel!
Appears.
pi_216659474
quote:
:D snel de aandacht verplaatsen.
Dit, dus.
pi_216659493
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 01:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Geert draait nog meer dan een gemiddelde PvdA-er en liegt meer dan Rutte. Dat is toch wel een prestatie van formaat.
De grenscontroles zijn er overigens ook niet, ik kom vaak in Duitsland, ik heb echt nog nooit een douanier gezien, ook niet nu Wilders/Faber aan de knoppen zit.

Veel geschreeuw vooral, maar kabinet Wilders/Schoof is gewoon een voortzetting van Rutte. Oude wijn in nieuwe zakken.

Nu liegen nagenoeg alle politici, maar Wilders spant toch wel de kroon, samen met Rutte. :{

Het alternatief?

Ik zou het echt niet weten. FvD wellicht?
Of gewoon maar niet stemmen.
Beter gewoon je piano stemmen, daar heb je tenminste nog iets aan, of je gitaar stemmen. :P
Wanneer je beseft dat Geert uit de economisch rechtse vleugel van de VVD komt is zijn gedrag heel logisch. Hij lokt kiezers met economisch linkse standpunten/beloften en naait ze vervolgens keer op keer door deze beloften niet na te komen. Ik kan me nog herinneren hoe snel hij de AOW leeftijd blijft 65 overboord gooide om te mogen gedogen in Rutte 1.

Ben je trouwens nog wel links als je FvD overweegt? Die partij is en oer conservatief en economisch ook zeer rechts (libertariërs).
pi_216659494
quote:
Vandaag nog op twitter

[ x ]

Dit was Geert drie maanden geleden
Motie van de leden Beckerman en De Hoop over de komende huurverhoging heroverwegen
Geert Wilders en zijn leden stemde tegen
https://www.tweedekamer.n(...)20325&did=2024D47964

Of deze motie. Dag voor die tweet van Wilders
verzoekt de regering om binnen drie maanden een evaluatie en plan van
aanpak te presenteren ter voorkoming van exorbitante huurverhogingen
en bescherming van kwetsbare huurders,

Geert Wilders en zijn leden stemde tegen
https://www.tweedekamer.n(...)02132&did=2025D04834

Aan de ene kant vind ik het fijn om te zien dat Geert niet voor alles mee of tegen stemt wat zijn achterban wil zien. Zoals opstappen uit klimaatakkoord Parijs of die sociale huren. Ik ben positief verrast. Het is wel bijzonder dat Geert op Twitter ondertussen heel andere dingen schreeuwt
pi_216659501
quote:

[..]

Het is ook te makkelijk schuld bij de ander neerleggen.
De grootste probleem in Nederland is namelijk niet 1 probleem, maar meerdere problemen.

Stikstof, Huizen en infrastructuur.
Deze drie overlappen elkaar en zorg dat heel Nederland stilstaat.
Zelfs als je alle migranten uit Nederland eruit sturen, blijven deze problemen Nederland gijzelen. Alleen wil de politiek dat niet weten.

PVV beweert dat ze de problemen kan oplossen, dus heeft een kans van Volk gekregen. Ik vind dat PVV tot nu toe geen enkele belofte waar weten maken.
Ofwel PVV faalt keihard net als met VVD.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 13 februari 2025 @ 07:20:29 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216659504
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 07:19 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Het is ook te makkelijk schuld bij de ander neerleggen.
De grootste probleem in Nederland is namelijk niet 1 probleem, maar meerdere problemen.

Stikstof, Huizen en infrastructuur.
Deze drie overlappen elkaar en zorg dat heel Nederland stilstaat.
Zelfs als je alle migranten uit Nederland eruit sturen, blijven deze problemen Nederland gijzelen. Alleen wil de politiek dat niet weten.

PVV beweert dat ze de problemen kan oplossen, dus heeft een kans van Volk gekregen. Ik vind dat PVV tot nu toe geen enkele belofte waar weten maken.
Ofwel PVV faalt keihard net als met VVD.
De oplossing van alle problemen is volgens de PVV de buitenlanders. En daar is Faber nu dus ook "keihard" mee bezig :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216659511
quote:
16s.gif Op donderdag 13 februari 2025 07:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De oplossing van alle problemen is volgens de PVV de buitenlanders. En daar is Faber nu dus ook "keihard" mee bezig :')
Das zo 50k migranten in de Nederland.
Stel je ervoor dat zij alle 50k eruit schoppen. Zou alle problemen in Nederland opgelost zijn?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 13 februari 2025 @ 07:48:06 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216659598
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 05:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Die mag NU NU NU meer geld storten! En al die zure linkse tranen maar afgeven op het beste kabinet sinds ever |:)
Dus armen moeten hun kont verkopen achter het station.
pi_216659599
Altijd leuk, kibbelende links- en rechtsmensen bekijken die vertrouwen hebben in hun stukje van de politiek en niet gewoon accepteren dat dit gewoon altijd zo gaat met politiek. Over een paar jaar herhalen we de boel op links. Zal nog wel even duren, want links weet nog niet wat ze moeten beloven om aan de macht te komen. Maar verder: same circus, different clowns.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_216659605
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 07:48 schreef Akkerdjie het volgende:
Altijd leuk, kibbelende links- en rechtsmensen bekijken die vertrouwen hebben in hun stukje van de politiek en niet gewoon accepteren dat dit gewoon altijd zo gaat met politiek. Over een paar jaar herhalen we de boel op links. Zal nog wel even duren, want links weet nog niet wat ze moeten beloven om aan de macht te komen. Maar verder: same circus, different clowns.
Nou, dat duurt al zo'n 50 jaar sinds het laatste linkse kabinet (waar nota bene allerhande christelijke partijen in zaten), en ik zie niet echt een reden te denken dat kiezers nabije toekomst massaal switchen naar links ... dus "over een paar jaar" lijkt me niet zo voor de hand liggen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216659606
quote:
Door welke lobby hebben ze zich in de kont laten neuken? :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 13 februari 2025 @ 07:57:58 #39
503714 SebbeSwensje
pi_216659620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 07:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dus armen moeten hun kont verkopen achter het station.
Arm zijn is een keuze. Harder werken, slimmer zijn, de concurrentie aftroeven en totaal geen oog hebben voor milieu en omgeving. Pakken, pakken, pakken!
Appears.
  donderdag 13 februari 2025 @ 08:00:46 #40
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216659632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Arm zijn is een keuze. Harder werken, slimmer zijn, de concurrentie aftroeven en totaal geen oog hebben voor milieu en omgeving. Pakken, pakken, pakken!
Met een beetje goede genen geboren zijn helpt ook nogal.

Geluk, dus.

Dat je de hersencapaciteit hebt om minimaal hbo aan te kunnen, er niet uit ziet als Quasimodo, enzovoort.
  donderdag 13 februari 2025 @ 08:20:09 #41
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216659736
De PVV is er voor de Nederlanders w/
Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar...
  donderdag 13 februari 2025 @ 08:21:55 #42
38496 Perrin
pi_216659749
Stem PVV, krijg VVD.

donderdag 13 februari 2025 @ 08:22:57 #43
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_216659759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
Stem PVV, krijg VVD.

[ afbeelding ]
1 + 1 gratis..
Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar...
pi_216660023
quote:
Vandaag nog op twitter

[ x ]

Ik denk het wel. Want de asielzoekers... Of de andere partijen werken Wilders tegen.
pi_216660055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 23:56 schreef Origami94 het volgende:
We schakelen over naar de mening van de stemmers op de PVV @:nober @:howardroark @:chivaz
Kijkend naar de VS de laatste weken is het steeds duidelijker dat in coalitieland Nederland stemmen geen zin heeft.
pi_216660074
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 07:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Wanneer je beseft dat Geert uit de economisch rechtse vleugel van de VVD komt is zijn gedrag heel logisch. Hij lokt kiezers met economisch linkse standpunten/beloften en naait ze vervolgens keer op keer door deze beloften niet na te komen. Ik kan me nog herinneren hoe snel hij de AOW leeftijd blijft 65 overboord gooide om te mogen gedogen in Rutte 1.

Ben je trouwens nog wel links als je FvD overweegt? Die partij is en oer conservatief en economisch ook zeer rechts (libertariërs).
De meeste van zijn stemmers zijn helemaal niet gebaad bij lastenverlichting voor de minder bedeelden. Ze zien maar 1 puntje waar de PVV ze bij gaat helpen.

Natuurlijk missen ze door dit blind staren de echt grote problemen en eventuele oplossingen voor deze problemen. Zodra ze geconfronteerd worden door deze problemen weten ze niet waar ze vandaan komen dus blijft het dom achter Wilders aanlopen doorgaan.
pi_216660082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 08:53 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
De meeste van zijn stemmers zijn helemaal niet gebaad bij lastenverlichting voor de minder bedeelden. Ze zien maar 1 puntje waar de PVV ze bij gaat helpen.

Natuurlijk missen ze door dit blind staren de echt grote problemen en eventuele oplossingen voor deze problemen. Zodra ze geconfronteerd worden door deze problemen weten ze niet waar ze vandaan komen dus blijft het dom achter Wilders aanlopen doorgaan.
Hoe bedoel je? De meeste PVV stemmers zijn lager opgeleiden en behoren tot de groep minder bedeelden.
pi_216660129
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 08:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? De meeste PVV stemmers zijn lager opgeleiden en behoren tot de groep minder bedeelden.
Lager opgeleid wil niet zeggen dat ze geen koophuis hebben of problemen met het ophoesten van de huur.
pi_216660132
Je zal maar op Wilders hebben gestemd omdat je het geld NU NU NU nodig hebt, dan kom je toch van een koude kermis thuis. _O-

Ondertussen denkt Wilders dat het nog 2001 is en gaat vrolijk verder met zich op te winden over moslims, ondanks dat er al jaren andere dingen spelen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 13 februari 2025 @ 09:04:49 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216660183
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 08:50 schreef Nober het volgende:

[..]
Kijkend naar de VS de laatste weken is het steeds duidelijker dat in coalitieland Nederland stemmen geen zin heeft.
Goed idee, ga je maar weer druk maken om voetbal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')