abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216817445
Iemand nog iets van D#gan, D#gan en D#gan gehoord (CCF). Deze zou half januari de rente betalen ter compensatie van de lening die nooit verstrekt is.
pi_216817633
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef eenjongen... het volgende:
Allround Quality v.o.f. nieuw bij Colling.

8,5%, 60 maanden, 130K en 2e hypotheek

Linkje is welkom, als het lukt neem ik hem klein mee op basis van de winstcijfers en zekerheden.
Staat nu open.
Voor mijn basis bedrag meegenomen.
pi_216817639
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Ik heb nog een mailtje gestuurd naar het schoonmaakbedrijf maar tot op heden geen reactie...
Staat nu open. Meegenomen.
pi_216817697
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:01 schreef FINONAF het volgende:

[..]
Staat nu open. Meegenomen.
En al vol. Weer te laat :D _O-
pi_216817718
Easy Tent Verhuur
¤ 125.000 | 8,5 % rente | 60 maanden

Direct met een linkje
https://www.collincrowdfu(...)dfe559f32d17d465abcc
pi_216817735
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 13:46 schreef Erinco71 het volgende:
Iemand nog iets van D#gan, D#gan en D#gan gehoord (CCF). Deze zou half januari de rente betalen ter compensatie van de lening die nooit verstrekt is.
Moet van een derde komen die het geld niet heeft.
pi_216817824
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:05 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
En al vol. Weer te laat :D _O-
ASN lag plat. :(
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_216818083
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef KrekelJapie het volgende:
Easy Tent Verhuur
¤ 125.000 | 8,5 % rente | 60 maanden

Direct met een linkje
https://www.collincrowdfu(...)dfe559f32d17d465abcc
Benieuwd wat jullie hier van vinden. Onderpand ziet er leuk uit, balans niet helemaal optimaal wel ijn dat aflost naar 0 gedurende de looptijd.
pi_216818839
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef Ricky86 het volgende:

[..]
Benieuwd wat jullie hier van vinden. Onderpand ziet er leuk uit, balans niet helemaal optimaal wel ijn dat aflost naar 0 gedurende de looptijd.
Eigenlijk de puntjes die je al opnoemt.
De taxatiewaarde is gelijk aan de WOZ waarde en deze lijkt ook wel lijn met het onderpand.
Soms is het ook een gevoelskwestie waarom ik de ene meeneem en de andere niet.
Zelf denk ik dat ik deze laat lopen. Maar waarom het schoonmaakbedrijf dan wel meegenomen?
Het verschil is inderdaad niet zo groot. Wel heb ik iets meer vertrouwen in het onderpand (de woning waarde) bij het schoonmaakbedrijf.
pi_216819144
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:41 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Eigenlijk de puntjes die je al opnoemt.
De taxatiewaarde is gelijk aan de WOZ waarde en deze lijkt ook wel lijn met het onderpand.
Soms is het ook een gevoelskwestie waarom ik de ene meeneem en de andere niet.
Zelf denk ik dat ik deze laat lopen. Maar waarom het schoonmaakbedrijf dan wel meegenomen?
Het verschil is inderdaad niet zo groot. Wel heb ik iets meer vertrouwen in het onderpand (de woning waarde) bij het schoonmaakbedrijf.
Om deze reden heb ik ze allebei meegenomen (bescheiden, de schoonmaakwinkel ietsje meer).

De tentenfirma lijkt me nogal een seizoensgebonden activiteit, we komen net uit de winter dus het geld zal bijna op zijn.? De winstgevendheid is prima voor twee vennoten. En voldoende dekking in principe.

De prognose van de schoonmaakwinkel heeft een beetje gebakken lucht gehalte, zelfs als dit lukt, dan zal dat gaan met de nodige groeipijnen, veel nieuw personeel zullen ze nodig hebben, waar halen ze die vandaan. Maar goed met een halve winst t.o.v. de prognose redden ze zich ook wel. ;) En de dekking is in principe óók voldoende, kan nooit veel mis gaan met de inleg.
Pecunia non olet
pi_216820280
KoM doet een KOMmetje
https://www.kapitaalopmaa(...)ions-B-V-#zekerheden
quote:
Volgens Huispedia bedraagt de marktwaarde van de woning tussen de ¤ 431.000 - ¤ 497.000, dit geeft een overwaarde van tussen de ¤ 91.000 - ¤ 157.000.
Geen WOZ, geen Cascada, geen makelaarstaxatie. Ze halen de waarde van een woning van huispedia.
pi_216820926
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 11:57 schreef polquito1971 het volgende:
Nieuwe verbouwingsproject GvE, rente 8%:

Projectontwikkeling Warnsveld
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=30875

(Ik haak zelf wat af bij dit platform, maar wellicht voor andere liefhebbers)
Grote verschillen in bedragen:

Taxatiewaarde: 265.000
Aankoopbedrag: 360.000
WOZ-waarde (1-1-23): 516.000
Gevraagd leenbedrag: 592.000
Waarde na verbouwing: 740.000

Wel een ^O^ voor GVE voor het toevoegen van het uitgebreide taxatierapport inclusief foto's huidige staat. Flink project met de nodige risico's kwa vergunningsaanvraag en uit de hand lopende bouwkosten bij een LTV van 223% bij aanvang.
pi_216821423
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 11:57 schreef polquito1971 het volgende:
Nieuwe verbouwingsproject GvE, rente 8%:

Projectontwikkeling Warnsveld
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=30875

(Ik haak zelf wat af bij dit platform, maar wellicht voor andere liefhebbers)
Waarom haak je af bij gve?
pi_216822439
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:33 schreef quepos het volgende:

[..]
Waarom haak je af bij gve?
Ik heb er veel moeite mee hoe ze hun recovery uitvoeren op leningen die spaak lopen en de communicatie eromheen. Verder het gevoel dat de zekerheden net een stuk minder zijn dan bij CCF.
Ik wil wel blijven spreiden dus verleg aandacht naar SiG en HCN.
  maandag 24 februari 2025 @ 21:26:27 #265
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_216823412
Even een week niet bij CRE gekeken en dan zo maar 7 nieuwe updates. Het duurt allemaal wel een beetje, maar gaat volgens mij uiteindelijk allemaal wel goedkomen. Hoe ze dat precies doen is mij niet geheel duidelijk, omdat met name veel Duitse projecten zijn verbonden aan clubs die in staat van faillissement zijn.

Uiteindelijk beoordelen wij platformen op wat ze leveren, en daarop scoort CRE goed.
Heel jammer, en voor mij ook wel een beetje onbegrijpelijk, dat ze nauwelijks nieuwe leningnemers aan zich weten te binden. Sinds ze de Europese vergunning hebben, zijn er slechts een handvol nieuwe partijen binnengehaald. Jammer want inmiddels liggen bijna al mijn eieren in het mandje van CCF en van HCN. Ik zou graag wat meer spreiden maar de andere platforms doe ik nagenoeg niets meer mee.
pi_216824281
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:26 schreef InVestEerder het volgende:
Even een week niet bij CRE gekeken en dan zo maar 7 nieuwe updates. Het duurt allemaal wel een beetje, maar gaat volgens mij uiteindelijk allemaal wel goedkomen. Hoe ze dat precies doen is mij niet geheel duidelijk, omdat met name veel Duitse projecten zijn verbonden aan clubs die in staat van faillissement zijn.

Uiteindelijk beoordelen wij platformen op wat ze leveren, en daarop scoort CRE goed.
Heel jammer, en voor mij ook wel een beetje onbegrijpelijk, dat ze nauwelijks nieuwe leningnemers aan zich weten te binden. Sinds ze de Europese vergunning hebben, zijn er slechts een handvol nieuwe partijen binnengehaald. Jammer want inmiddels liggen bijna al mijn eieren in het mandje van CCF en van HCN. Ik zou graag wat meer spreiden maar de andere platforms doe ik nagenoeg niets meer mee.
Bij die nieuwe projecten is het vaak lastig om te zien in hoeverre het écht een nieuw project is of dat ze een groot project in schijfjes aanbieden. De ene keer de begane grond, dan weer de 7e verdieping usw.
Dat je niet kunt zien wie de leningnemer is draagt daar aan bij.
Pecunia non olet
pi_216825914
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 18:55 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Grote verschillen in bedragen:

Taxatiewaarde: 265.000
Aankoopbedrag: 360.000
WOZ-waarde (1-1-23): 516.000
Gevraagd leenbedrag: 592.000
Waarde na verbouwing: 740.000

Wel een voor GVE voor het toevoegen van het uitgebreide taxatierapport inclusief foto's huidige staat. Flink project met de nodige risico's kwa vergunningsaanvraag en uit de hand lopende bouwkosten bij een LTV van 223% bij aanvang.
Inderdaad, ik vond hem te tricky. Als de gemeente niet zo hard meewerkt als ze aangeven dan krijg je dat oude café misschien niet goed verkocht. Eigenaar heeft ook nog geen grote portefeuille waar tegenvallers mee op te vangen zijn.
pi_216829553
Ook ik ben weer content met het resultaat van Collin bijzonder beheer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216829916
kortlopende 10 mnd transformatie bij Collin https://www.collincrowdfund.nl/dsf-vastgoed-b-v/ niet ideaal maar linkje welkom
pi_216835079
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 15:15 schreef Slingervinger het volgende:
kortlopende 10 mnd transformatie bij Collin https://www.collincrowdfund.nl/dsf-vastgoed-b-v/ niet ideaal maar linkje welkom
Ik ga deze zelf niet meenemen, maar ik kwam wel dit nog tegen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216835255
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 22:26 schreef delcielo het volgende:

[..]

SPOILER
zeer veel dank hiervoor _O- hoewel ik ook bij KoM zit heb ik die niet gekregen. Ik neem hem ook niet meer mee
pi_216835887
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 22:26 schreef delcielo het volgende:

[..]

SPOILER
Bijzonder weer..
De LTV bij KoM klopt niet en ook het verhaal omtrent vergunningen is bij KoM rooskleuriger..
pi_216836021
Dan is de aj ernststraat ondernemer wel erg zwaar gefinancierd
pi_216836657
Hypotheek Ruysdaelkade waar hypotheek bij KOM op krijgt moet dan een derde appartement zijn van deze vastgoedondernemers. KOM vermeld geen huisnummer of kadastrale vermelding in de pitch of bijlagen.

Ondernemers lenen 1,4 miljoen obv waarde na splitsing van 1,4 miljoen en speculeren dus op een hogere verkoopwaarde dan de taxatie.

[ Bericht 26% gewijzigd door KrekelJapie op 26-02-2025 05:01:39 ]
pi_216837154
Ze kunnen natuurlijk ook een deel van de CCF lening gebruiken om de KoM lening gratis af te lossen. Zou ik alleen niet echt netjes vinden tegenover de KoM investeerders, aangezien daar de verwachting is gewekt dat die lening pas wordt afgelost bij verkoop van de appartementen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
pi_216837632
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 08:18 schreef delcielo het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook een deel van de CCF lening gebruiken om de KoM lening gratis af te lossen. Zou ik alleen niet echt netjes vinden tegenover de KoM investeerders, aangezien daar de verwachting is gewekt dat die lening pas wordt afgelost bij verkoop van de appartementen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
bij KoM is de rente 11% dus zou best kunnen maar nogal schimmig allemaal, ik blijf er vanaf
pi_216838314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 15:15 schreef Slingervinger het volgende:
Als ik in het bestuur van die VVE zat, hoefde je bij mij niet aan te komen met het in 3en splitsen van een appartement. Weet toevallig dat er best wat advocaten in die flat wonen, dus wil wel eens zien hoe dat gaat lopen.
pi_216838935
Nieuw op Collin

https://www.collincrowdfund.nl/cristal-and-clear-services/

Ik laat hem lopen. Ik vind de zekerheden te mager, daarnaast een startende ondernemer die nog niet zijn sporen heeft verdiend in deze branche en het lijkt of hij erg afhankelijk is van één grote opdrachtgever waar er onzekerheid is over wat er na januari 2026 met de overeenkomst gaat gebeuren. Er komen wel weer betere projecten langs.
pi_216839770
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef eenjongen... het volgende:
n de laatste tijd.
Als ik ze ontvangen/gevonden/gekregen heb deel ik ze direct, geen uitzondering.
pi_216839809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 08:18 schreef delcielo het volgende:
nee, want betreft totaal andere panden.
Bij KOM hebben ze gefinancierd, dat project loopt netjes zo wordt aangegeven (april afgerond, zo bespreekt de pitch). Dan hebben ze nog de 2 privé woningen (met overwaarde, blijkens taxatie februari waar de 2e hyp ook op gevestigd wordt). En dan dus dit pand dat aangekocht wordt.
pi_216840521
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:47 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
Bij KOM hebben ze gefinancierd, dat project loopt netjes zo wordt aangegeven (april afgerond, zo bespreekt de pitch). Dan hebben ze nog de 2 privé woningen (met overwaarde, blijkens taxatie februari waar de 2e hyp ook op gevestigd wordt). En dan dus dit pand dat aangekocht wordt.
ik heb het nog eens nagekeken maar het lijkt toch echt om hetzelfde project te gaan
pi_216842001
Nieuwe SIG 9 x Leidsegracht 110 A t/m I.
Vrijdag 28-2 live om 15:30 uur.

Tjah welke letter kies je dan hé
pi_216842241
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:47 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
Ze hebben 2 projecten bij KoM
pi_216842265
Mensen in Wolvega snappen het niet. Betreft CCF projhect dat 8 maanden uitstel vraagt.
quote:
Ondanks het gedegen vooronderzoek heeft de ondernemer met diverse tegenslagen te maken gehad. De ondernemer heeft ons laten weten dat men in Wolvega e.o. nog moet wennen aan de opzet van de Toko, te weten het zelf samen stellen van maaltijden. Dit maakt dat de omzet, ondanks de opgaande lijn, tot op heden is achtergebleven.
pi_216842656
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Mensen in Wolvega snappen het niet. Betreft CCF projhect dat 8 maanden uitstel vraagt.
[..]

Eens gestemd. Ik heb het volste vertrouwen dat hij de Wolveganezen zal weten op te voeden tot modelklanten.(en anders is de zekerheid er nog ;) ).
Pecunia non olet
pi_216842759
Ik zie zojuist in min Collin wallet de aflossing van E Kroot Grondwerk en Bestratingen die ik pas vrijdag had verwacht. Mooi. Zou het hem inderdaad gelukt zijn om de lening gunstiger te herfincancieren zoals in de pitch stond?

Ook van de orchidee kweker zijn er 2 termijnen betaald, vreemd genoeg de februari en maart termijn, en nog niet de eerder gecorrigeerde januari termijn.

Edit, uurtje later en ook alle resterende termijnen (januari, april en mei) van de orchidee kweker zijn betaald. Lening is hiermee compleet afgelost. Dat is weer een project uit mijn eerste jaar bij Collin afgesloten. *O*

En ik zie nu ook een aflossingsbedrag van de aflossingsvrije lening van Globe Bearings bijgeboekt. Dit is het bedrag van 1 perceel, terwijl in de pitch was aangegeven dat dat zou gaan in batches van minimaal 5 stuks. Blijkbaar is tot nu maar 1 perceel verkocht.

[ Bericht 23% gewijzigd door Soulfreak op 26-02-2025 17:54:59 ]
pi_216843512
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 15:39 schreef Ricky86 het volgende:

voorlopig geen enkele, nauwelijks financiële info en de splitsingsvergunning is nog niet verleend
pi_216844206
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 17:59 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
splitsingsvergunning
bij een ander project van kelly op ccf zou in november "de splitsingsvergunning welke nu is aangevraagd" aangevraagd zijn, maar zag ik vandaag pas bij de gemeentelijke bekendmakingen staan als ingekomen aanvraag op 21-2-2025.
pi_216844266
[quote]0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 17:59 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
voorlopig geen enkele, nauwelijks financiële info en de splitsingsvergunning is nog niet verleend

JIKB BV =
SPOILER
(2x1e letter voornaam+2x 1e letterachternaam), kon geen KvK nr vinden. I BA is vlgs mij vd
SPOILER
59 Badhoevedorp deels in A;dam. Via projecten op de website kom je ook een filmpje van het CCF project tegen, keurige website maar verder weinig info omtrent de omvang & etc v deze toko. Zal wel weinig vast en veel inhuur zijn

Jonathan K = bekend van de SIG projecten div Middenweg 221 & div Spaarnwouderstraat Haarlem (3.600k) en van Colin 50269 28BV vHillegaertstraat 11 (1.750k) en toch ook nog iets in Hilversum ??
Timmert heavy on the road , pitch nog ff goed lezen vwb de zekerheden en dekkingen, anders basis

[ Bericht 9% gewijzigd door peterc op 26-02-2025 19:19:48 ]
pi_216844355
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:32 schreef obligataire het volgende:

[..]
Eens gestemd. Ik heb het volste vertrouwen dat hij de Wolveganezen zal weten op te voeden tot modelklanten.(en anders is de zekerheid er nog ;) ).
Idem!
pi_216845693
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 15:39 schreef Ricky86 het volgende:

Volgens streetview is het huisnummer 110 + 112?
pi_216849108
Ik ben in september begonnen met investeren, nu 34 projecten, nog geen defaults dat zal heus wel eens komen.Ik heb voornamelijk investeringen bij Colin.
Mijn vraag aan de meer ervaren investeerders.
Wat zijn jullie ervaringen bij defaults als de zekerheid een tweede hypotheek is? Kan er dan wel uitwinning plaatsvinden?
Bedankt voor de info!

[ Bericht 2% gewijzigd door Fredericm op 27-02-2025 07:35:34 ]
pi_216849432
Vol
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 01:14 schreef Fredericm het volgende:
Ik ben in september begonnen met investeren, nu 34 projecten, nog geen defaults dat zal heus wel eens komen.Ik heb voornamelijk investeringen bij Colin.
Mijn vraag aan de meer ervaren investeerders.
Wat zijn jullie ervaringen bij defaults als de zekerheid een tweede hypotheken is? Kan er dan wel uitwinning plaatsvinden?
Bedankt voor de info!
Volgens mij is de 2e hypotheekhouder meestal afhankelijk van de 1e hypotheekhouder. Soms/Meestal? wordt afgesproken dat de 2e hypotheekhouder niet zelfstandig uitwinning kan doen. In veruit de meeste situatie zien we ondernemers die zelf ook inzien dat bij een default het huis het beste zelf verkocht kan worden ivm hogere verkoopopbrengst. Dat lost het probleem zich meestal vanzelf op.

Ondernemers die blijven zitten en waarbij 1e hypotheekhouder niets wilt doen, blijft wel de zekerheid in het pand zitten, waarbij het huis ooit een keer verkocht gaat worden, waaruit hoofdsom en rente bekostigd wordt. Meestal staan ze wel prive borg zodat op andere wijze geprobeerd zal worden openstaande posten te verhalen.

Slechts een enkele situatie zie je dat bij (onderhandse) verkoop vreemde verkoopprijs wordt gehanteerd en er te weinig of geen opbrengst uit 2e hypotheek te realiseren is. Dit is bv. bij de oordopjes ondernemer gebeurd.
quote:
Het bedrijfspand van waaruit MCS haar activiteiten voerde staat in de verkoop. 75% van de (substantiële) overwaarde komt toe aan de investeerders van Geldvoorelkaar.nl. Het pand is nog niet verkocht, dus op dit moment kunnen wij nog niet aangeven wat de daadwerkelijk te realiseren overwaarde is, maar dit zal naar verwachting een bedrag zijn tussen ¤ 200.000,- en ¤ 300.000,-.
Uiteindelijk is er 0 overwaarde gerealiseerd op dit bedrijfspand.
pi_216849695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:01 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]

De gemiddelde toko snap ik zelf ook niet, omdat de namen van het eten alleen in het Indonesisch (?) staan vermeld. Pedang snap ik dan nog, verder is het wijzen. Voor mensen in Wolvega moet dat helemaal een beleving zijn. Voor gestemd, dat geld komt wel terug met die overwaarde.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_216850409
CCf project E. Ey*p*gl* en M. Ey*p*gl*-B*lg* heeft termijn van 19-2 niet betaald. Volgens mij heb ik hierover nog geen update van CCF gehad.
pi_216850493
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 11:09 schreef KrekelJapie het volgende:
CCf project E. Ey*p*gl* en M. Ey*p*gl*-B*lg* heeft termijn van 19-2 niet betaald. Volgens mij heb ik hierover nog geen update van CCF gehad.
Ik kan wel een voorspelling voor je doen hoe die update er uit komt te zien. Iets met storneren en dat jouw administratie nu weer overeenkomt met de werkelijkheid.

Ben zelf zeer benieuwd naar een update over die VVE Akke*rdr*eef. Hopelijk is de penningmeester er niet met de centen vandoor, gokverslaving is a bitch :D . Of is ie nu druk bezig de leden te informeren over hogere servicekosten, wie zal t zeggen.
Pecunia non olet
pi_216850535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 11:09 schreef KrekelJapie het volgende:
Is bij mij een kwartiertje geleden bijgeschreven.
pi_216850538
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 13:46 schreef Erinco71 het volgende:
Voor het laatst hebben wij u in november jl. geïnformeerd over het dossier M. D*g*n, A. D*g*n en R. D*g*n-P*rilt* met leningnummer 00048548. Destijds hebben wij u gemeld dat wij een afspraak hebben gemaakt met de ondernemer over de terugbetaling van de vergoedingsrente door de ondernemer. De ondernemer zou deze vergoedingsrente voldoen vanuit een nog te verstrekken financiering. De ondernemer heeft ons medegedeeld dat de financier op het laatste moment is afgehaakt, waardoor hij nu in contact staat met een nieuwe financier. De ondernemer verwacht dit traject te kunnen afronden in het tweede kwartaal van 2025.
pi_216850941
Het werkt wel goed aan CCF vragen te stellen om info dat al maanden ontbreekt.
Een dag of paar dagen later staat er een update klaar. Vandaag weer over M*llink.
SPOILER
Dus er vooral om vragen. Spontaan hebben ze er wat meer moeite mee.
pi_216851005
Verkoop van huurpanden houdt aan. In Rotterdam verdrievoudigd.

https://www.businessinsid(...)289_DAG%2027-02-2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')