abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216782882
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef eenjongen... het volgende:
Allround Quality v.o.f. nieuw bij Colling.

8,5%, 60 maanden, 130K en 2e hypotheek

Linkje is welkom, als het lukt neem ik hem klein mee op basis van de winstcijfers en zekerheden.
Qua zekerheden kan ik dat wel volgen maar qua cijfers ben ik veel minder enthousiast. Flinke schulden en die omzet en winstsprong voor 2025 dat moeten we nog maar afwachten. Het huis ziet er prima uit en de woz is al weer een stapje gestegen. Wel een redelijke kans dat de centjes hier wel terugkomen als het onverhoopt mis loopt.

Zelf zit ik nog in de twijfelmodus maar deze spreekt mij meer aan dan het Zoethout van hierboven.
pi_216782949
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 16:29 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Qua zekerheden kan ik dat wel volgen maar qua cijfers ben ik veel minder enthousiast. Flinke schulden en die omzet en winstsprong voor 2025 dat moeten we nog maar afwachten. Het huis ziet er prima uit en de woz is al weer een stapje gestegen. Wel een redelijke kans dat de centjes hier wel terugkomen als het onverhoopt mis loopt.

Zelf zit ik nog in de twijfelmodus maar deze spreekt mij meer aan dan het Zoethout van hierboven.
Balans is niet fantastisch, maar de P&L vind ik er best goed uitzien :)
pi_216784648
Vandaag laatste termijn ontvangen van HCN 402 Wok To Go Hollands Spoor , keurig alle termijnen on time, COMPLIMENTS mevr Yitie Chen en Jan Meulenberg *O* w/
pi_216785491
Die WTG's wokken lekker door, ik heb er ook al 4 die netjes afgeloste zijn. Deze op Hollands Spoor had ik dan net weer niet, ik had er toen net 2 kort achter elkaar meegenomen en vond het toen wel even genoeg.
pi_216790060
Is niet laatste volgens mij er volgt nog 1 maandtermijn
pi_216790314
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 16:04 schreef Slingervinger het volgende:
Mauriks gemist bij Collin :( in paar seconden vol
Ja, dat was F5'en om 14.00, het was dat ik eraan dacht dus klein mee kunnen pikken.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_216790774
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 02:59 schreef crowder07 het volgende:
Is niet laatste volgens mij er volgt nog 1 maandtermijn
WTG HS heeft inderdaad nog één termijn te gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:00 schreef Soulfreak het volgende:
Die WTG's wokken lekker door, ik heb er ook al 4 die netjes afgeloste zijn. Deze op Hollands Spoor had ik dan net weer niet, ik had er toen net 2 kort achter elkaar meegenomen en vond het toen wel even genoeg.
WTG Hilversum (HCN 869) heeft een betaling gemist, maar verder lijken ze prima te lopen.
pi_216791182
Goed nieuws over Collins jachtwerf. De verwachting was al dat het wel goed zou komen maar bij de afhandeling kwamen nog wat onverwachte hindernissen boven water.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn per saldo ook content met het gerealiseerde resultaat hoor Collin.
pi_216792541
De aflossing van mij allereerste crowdfundinvestering wordt uitgesteld. Ingeschreven in augustus 2017, van start half februari 2018. Had vorige week afgelost moeten worden. Het eigendom (of beheer) is blijkbaar in andere handen overgegaan. De eerdere communicatie kwam van Duurzaaminvesteren en buurtmolen.nl, met een laatste bericht in 2019. Nu e-mail van Greenchoice. Misschien dat de herfinanciering daarom even vergeten is? Ik voorzie overigens geen problemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216792919
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
De aflossing van mij allereerste crowdfundinvestering wordt uitgesteld. Ingeschreven in augustus 2017, van start half februari 2018. Had vorige week afgelost moeten worden.
Volgens bericht had deze vorig jaar al afgelost moeten worden.
pi_216793469
Nieuwe Collin lening met een 1e hypotheek op een winkelpand:

Sterk OG B.V.

¤ 415.000 | 8,5 % rente | 36 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/sterk-og-b-v/

Ik wil zowel deze als Allround Quality wel voor mijn basisbedrag meenemen. Als er linkjes beschikbaar zijn dan hou ik mij aanbevolen.
pi_216806390
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef Horsemen het volgende:

Sterk OG B.V.

Ik wil zowel deze als Allround Quality wel voor mijn basisbedrag meenemen. Als er linkjes beschikbaar zijn dan hou ik mij aanbevolen.
Zou hem ook wel willen, maar het wordt maandag toch om 11 uur klaarzitten. Heb toch het idee dat de linkjes wat minder vanzelfsprekend worden de laatste tijd.
pi_216806539
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Zou hem ook wel willen, maar het wordt maandag toch om 11 uur klaarzitten. Heb toch het idee dat de linkjes wat minder vanzelfsprekend worden de laatste tijd.
Ik krijg ze zelf gevoelsmatig ook minder maar ik heb ook een beetje de indruk dat mensen wat minder de moeite doen om ze hier te delen.
Door tijdgebrek kom ik ze ook vaak pas tegen in mijn mailbox als het al te laat is.
pi_216807143
SIG jes Rotterdam Ilyas open
pi_216807180
quote:
12s.gif Op zondag 23 februari 2025 15:03 schreef peterc het volgende:
SIG jes Rotterdam Ilyas open
gaan snel sluiten zo te zien.
pi_216815192
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 14:00 schreef Crowd001 het volgende:

[..]
Ik krijg ze zelf gevoelsmatig ook minder maar ik heb ook een beetje de indruk dat mensen wat minder de moeite doen om ze hier te delen.
Door tijdgebrek kom ik ze ook vaak pas tegen in mijn mailbox als het al te laat is.
Wat wil je ook met een (dreigende) box 3 heffing van 7,8%.
Na kosten en belasting kan je bijna 4% aftrekken van de rente. Doodsteek voor crowdfunding.
pi_216815410
CCF
MUBE Spaces onderpand verkocht

https://www.funda.nl/deta(...)estraat-24/43709373/
pi_216815459
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 10:33 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Wat wil je ook met een (dreigende) box 3 heffing van 7,8%.
Na kosten en belasting kan je bijna 4% aftrekken van de rente. Doodsteek voor crowdfunding.
Daarom kan je eventuele linkjes natuurlijk gewoon delen. Het is ook eigenbelang dat platformen gewoon blijven doordraaien.
Eens overigens dat een dergelijk hoog percentage niet positief bijdraagt aan crowdfunding maar aan de andere kant zijn de projecten nog steeds in no time vol dus interesse genoeg, ook van box 3 beleggers.
pi_216815487
Kamerdebat over box 3: weinig zicht op versoepeling voor vastgoedbeleggers

https://www.accountancyva(...)r-vastgoedbeleggers/
pi_216815502
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef Horsemen het volgende:

Sterk OG B.V.

Staat nu open
pi_216815510
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 11:01 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Staat nu open
Voor mijn basis bedrag meegenomen.
Ook hier was gewoon een linkje want was al voor 48% vol toen hij open ging.

P.s. en al weer vol binnen 4 minuten.
pi_216816231
Nieuwe verbouwingsproject GvE, rente 8%:

Projectontwikkeling Warnsveld
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=30875

(Ik haak zelf wat af bij dit platform, maar wellicht voor andere liefhebbers)
pi_216817314
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Merk ook dat projecten sneller online komen, waar dit vroeger minimaal 48uur was. De tijd om een linkje te vinden is dan ook beperkter.
pi_216817374
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Merk ook dat projecten sneller online komen, waar dit vroeger minimaal 48uur was. De tijd om een linkje te vinden is dan ook beperkter.
De noodzaak om het met onbekende (gezien vanuit de lening nemer) te delen is volgens mij ook minder groot dan voorheen. Was het vroeger nodig om de tractie te creëren, komen nu de projecten ook vol als ze met een minder hoog startbedrag open gaan.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_216817403
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2025 13:39 schreef CaLeX het volgende:

[..]
De noodzaak om het met onbekende (gezien vanuit de lening nemer) te delen is volgens mij ook minder groot dan voorheen. Was het vroeger nodig om de tractie te creëren, komen nu de projecten ook vol als ze met een minder hoog startbedrag open gaan.
Ik heb nog een mailtje gestuurd naar het schoonmaakbedrijf maar tot op heden geen reactie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')