Maar kopman Bettiol heeft het weer niet...quote:Op zondag 16 februari 2025 10:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een fantastische rubriek is Astana dit seizoen.
Denk dat juist een prima deelnemersveld is daar met onder andere Rodriguez, Ciccone, Gall en Bilbao. Daarnaast ook best wat jongere renners, waarbij ik het meest benieuwd ben naar Seixas.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:15 schreef Mykonos het volgende:
Er komt ook gewoon geen enkele klassementsrenner naar UAE, niemand heeft zin om tegen Pogi te koersen
Gaat wel echt mokerhard in de kopgroep met fenomeen Leroux.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog 8 km in de Provence en 14 km in Almeria. Twee keer sprinten.
Samuel 'Gontchar' Leroux.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat wel echt mokerhard in de kopgroep met fenomeen Leroux.
José heeft het ook eindelijk door.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drempel op 50 meter van de finish, waarom niet.
Volgens mij heb ik hem nog een jaartje in mijn FPCL-team gehad, toen won hij uiteraard geen koersen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd in geloofd![]()
Was oprecht wel een goede sprint.
Een goede en zenuwachtige Alaphilippe is wel echt genot voor de spanningquote:Op zondag 16 februari 2025 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alaphilippe, Cancellara is full retard gegaan deze winter.
Langeveld denkt daar anders overquote:Op zondag 16 februari 2025 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik luister niet graag naar Erik Breukink.
Het is dit jaar wel extreem opzichtig welke teams full retard zijn gegaan in de winter. Alle schaamte voorbij.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Kern Pharma's zijn achterlijk goed dit jaar. Ik kan er nog niet aan wennen dat zo'n Spaanse PCT zo goed is.
Van UAE-renners kan per definitie niet genoten worden.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
Morgado is een fenomeen waarvan we nog vele jaren gaan genieten
Hmm, de dominantie mag wat minder, maar zeker de jongere garde als deze Morgado, maar ook Christen en Del Toro daar kan ik wel van genietenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van UAE-renners kan per definitie niet genoten worden.
Het zijn wel allemaal kloontjes van Pogacar. Beetje vermoeiend.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van UAE-renners kan per definitie niet genoten worden.
Ik had al zo'n vermoeden dat UAE niet erg populair is hierquote:Op zondag 16 februari 2025 18:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zou je sympathie voor de eenzame vluchter delen als hij voor een andere ploeg zou rijden.
Mja, ik ben eigenlijk altijd tegen de oppermachtige ploeg met geld teveel. Vorig decennium was dat Sky/Ineos en nu Emirates. Visma was maar 1 seizoen echt dominant dus dat vond ik toch minder storend (en Vingegaard en Roglic vind ik allebei wel erg tof).quote:Op zondag 16 februari 2025 18:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat UAE niet erg populair is hier
Tsja, zolang Gianetti en Matxin daar aan het roer staan kan ik er persoonlijk onmogelijk fan van zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hmm, de dominantie mag wat minder, maar zeker de jongere garde als deze Morgado, maar ook Christen en Del Toro daar kan ik wel van genieten
Daar kan ik wel inkomen. Maakt voor mij dan nog wel verschil op wat voor manier ze domineren en ik heb dan toch minder moeite met een UAE die ik vaak wel attractief vind koersen dan Sky van een aantal jaren terug die als robots een berg op rijden.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, ik ben eigenlijk altijd tegen de oppermachtige ploeg met geld teveel. Vorig decennium was dat Sky/Ineos en nu Emirates. Visma was maar 1 seizoen echt dominant dus dat vond ik toch minder storend (en Vingegaard en Roglic vind ik allebei wel erg tof).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |