abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216650798
Als ik alle onderdelen van een auto koop en zelf een mooi model maak. Ben ik dan gerechtigd om in mijn eigen ontwerp te gerijden?
pi_216650908
Ja hoor, maar je moet wel eerst langs de RDW voor een keuring.
Kosten zijn afhankelijk van hoe 'custom made' je auto is.
  woensdag 12 februari 2025 @ 16:19:13 #3
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_216650917
In principe is alles te koop.
Volgens mij moet je aan kunnen tonen betrouwbaar en goedgekeurd materiaal gebruikt te hebben.
Echter ... volgens mij moet je er wel een aantal keuringen op los laten en die zijn niet allemaal zachtzinnig.
Volgens bij in een NCAP verplicht.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_216652648
Als de RDW hem toelaat, dan mag dat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_216653265
Op website van RDW staat informatie welk eisen aan de voertuig moet voldoen. Als het goed is, vind je het onder APK punten..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 12 februari 2025 @ 20:26:13 #6
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216655040
Crashtest niet verplicht? Anders moet je er ff 2 bouwen
pi_216656147
Ja, alleen de RDW wil hem dan testen en crashen voor de toestemming.

Vroeger kon je ermee naar Engeland, die keurden dan snel goed als kitcar en dan mocht je hem relatief simpel naar Nederland importeren. Maar weet niet of het nog kan.
.
pi_216676008
Ja hoor, bijna alle kleine luxe merken doen dit, alleen passen ze doorgaans de buiten en binnenkant aan, chassis en motor is vrijwel altijd ingekocht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')