Niet te vergelijken met drinken uit de sloot. Of uit de regenpijp. Da's helemaal niks. Als ik zit te mokken spoel ik het achteraf weg met azijn. Het prettigst van drinken uit een mok vind ik, dat je zowel mokken met het oortje links als met het oortje rechts hebt. Rita Verdonk schijnt zelfs een mok te hebben met twee oortjes. Die drinkt recht door zeewater. Ge mot er wel gruwelijk van pissen. Met gewoon water heb je dan een mooie zeikstraal. Tegen de wind in is het tevens een heerlijke frisse douche.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:11 schreef roos94 het volgende:
[poll=8519]
Weet niet of het vreemd smaakt om uit een mok gewoon water of fris te drinken.
Mijn ervaring is dat uit een mok, plastic beker of glas allemaal anders smaaktquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Natuurlijk is het niet 'vreemd', het smaakt niet anders ofzo. Is maar net wat je fijn vindt.
Dat zit met name tussen je oren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:29 schreef roos94 het volgende:
Mijn ervaring
[..]
Mijn ervaring is dat uit een mok, plastic beker of glas allemaal anders smaakt
Hartelijk dank voor uw vraag over de verkrijgbaarheid van Yoki drinks. Omdat de verkoop van deze producten landelijk gezien niet voldeed aan de verwachtingen hebben wij ze uit productie genomen. Het is dus helaas niet meer te koop.22 jul 2024quote:
Nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zit met name tussen je oren.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor uw vraag over de verkrijgbaarheid van Yoki drinks. Omdat de verkoop van deze producten landelijk gezien niet voldeed aan de verwachtingen hebben wij ze uit productie genomen. Het is dus helaas niet meer te koop.22 jul 2024
NIet trots elke maad uit je nieuwe medewerker van de maand mok drinkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef Discombobulate het volgende:
Tyfus hekel aan mokken. Vooral collega's ook allemaal met een gepersonaliseerde mok.
Verklaar je naderquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:32 schreef Evangelion het volgende:
Fris uit een mok is voor psychopaten
Ik proef echt geen enkel verschil in mijn cola of melk of ik het nou uit een glas of een mok drink of gewoon een goedkoop plastic wegwerpbekertje.quote:
Ik vind het echt cringe al die mokken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
NIet trots elke maad uit je nieuwe medewerker van de maand mok drinken
Als ik een espresso zet, dan gebruik ik vaak wel een schoteltje. Vooral om het lepeltje er op te leggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:36 schreef Bargehassus het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die kop en schotel gebruiken?
Gister cola uit een mok gedronken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Invisibli het volgende:
is een mok niet vaker vn porselijn of aardewerk met een laag glazuur?
Bij het opwarmen komen wel andere geuren vrij wat de smaakbeleving anders maakt.
Glas is neutraal en reukloos. Ik drink alles warm en koud het liefst uit glas, behalve koffie.
Koffie uit een glas is voor terroristen.
Wel Freeway tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gister cola uit een mok gedronken.
Geen koud wrmquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:17 schreef tesssssssss het volgende:
Thee, koffie, wame chocolademelk, warme melk.
In mijn hoofd "horen" in een mok warme dingen.quote:
Nee hoor. Het mondgevoel draagt bij aan de ervaring. Plastic of porcelein maakt daardoor veel uit, nog afgezien van de plasticsmaak die je erbij kan krijgen. Zoals de sinaasappelelsap die in de 2 liter plastic containers zitt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zit met name tussen je oren.
Dat is dan vaak weer rommel wat als concentraat de wereld over verscheept isquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee hoor. Het mondgevoel draagt bij aan de ervaring. Plastic of porcelein maakt daardoor veel uit, nog afgezien van de plasticsmaak die je erbij kan krijgen. Zoals de sinaasappelelsap die in de 2 liter plastic containers zitt.
ik vaag me soms af of jij je eigen reet fatsoenlijk kan schoonmaken of of je daar ook hulp en advies bij nodig hebtquote:Weet niet of het vreemd smaakt om uit een mok gewoon water of fris te drinken.
Dus je bent superblij met een serviesset welke niet bevalt. Okee danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:36 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Grote blij met mijn nieuwe servies en Pardoes-mok
Grote blij , bijna alles gekocht![]()
Maar ik vind het mok-mondgevoel niet fijn dus ik drink uit rietje Hamdullilah.
Bij de borden kommetjes heeft hij daar geen last van. Het drinken zal vanzelf wel wennen. Het uiterlijk kan dus heel goed bijdragen aan het eet/drinkgenot.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Dus je bent superblij met een serviesset welke niet bevalt. Okee dan
Dat warmt mijn handen het lekkerste op.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:25 schreef roos94 het volgende:
De meeste mensen drinken hier enkel heet uit de mok. Waarom is dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |