My preciousquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef Jockari het volgende:
Sharice maakt de handen van de Queen even schoon.
[ afbeelding ]
en die hebben geen invloed gehad op de surinaamse klederdracht ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:06 schreef marky het volgende:
[..]
De Surinaamse inheemse klederdracht is een lendedoek. Dit komt meer van de afrikaanse volkeren.
Heel eigen leven lijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
Eva had tegen keanu gezegd als ze in milena's schoenen had gestaan "haal maar uit je broek dan!"
Eva is stoer!![]()
Charmingquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:09 schreef engine het volgende:
Eva heeft deze ook al gehad en schreeuwde laat je dick dan zien en ging helemaal los
Mattie zie ik nog wel zijn GC inzettenquote:
***Mod Edit**** bewoners hebben een naam, gebruik die ook. ******, samen zijn wij...quote:
Snap ik niet. Gisteren werd Sharice de zondebok tegenover 8 personen en de enige die haar een beetje steun gaf was Pootje. Ongeacht of het terecht was of niet, in zo'n situatie verwacht je dat je vriendin in ieder geval naast je zou staan. Zeker als die vriendin net zo hard heeft mee gefluisterd met je.quote:
Zou kunnen dat er een gc is ingezet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik niet. Gisteren werd Sharice de zondebok tegenover 8 personen en de enige die haar een beetje steun gaf was Pootje. Ongeacht of het terecht was of niet, in zo'n situatie verwacht je dat je vriendin in ieder geval naast je zou staan. Zeker als die vriendin net zo hard heeft mee gefluisterd met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |