vers zelfgemaakt brood dan vooralquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:23 schreef Invisibli het volgende:
Dat kan heel klein zijn, voor mij:
Atijd goed brood met pindakaas in huis hebben - vooral heel chill tussendoor in de nacht.
sowieso lampen waar je in kan kijken, gewoon indirect lichtquote:Dimlichten - hoeveel mensen staren er niet in zo'n verblindende lamp in de woonkamer. Praktisch noodzakelijk wat mij betreft.
nope, vervuild mn keuken alleen maarquote:Een koffie apparaat, voor velen denk ik een basisbehoefte?
O ja dit ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:34 schreef Gripper het volgende:
Mijn espresso apparaat. En op blote voeten over een warme vloer lopen
Is smerig. Bovendien ben je er snel genoeg klaar mee. Hier ook een bad, maar nooit meer gebruikt. In de eerste maanden alleen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:26 schreef herverwijderd het volgende:
Een badkuip.
Helaas niet aanwezig in mijn huidige woning.
Hoezo smerig?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is smerig. Bovendien ben je er snel genoeg klaar mee. Hier ook een bad, maar nooit meer gebruikt. In de eerste maanden alleen.
Bezit van de saeck is het einde van het vermaeck.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:29 schreef Invisibli het volgende:
Ik hoor van velen dat een bad na een jaar niet veel meer gebuikt wor of zelfs nooit meer. En dan zou de in de weg staan. Toch vraag ik mezelf dan af, hebben die mensen nooit een lange dag die even weggespoeld moet worden, of rugpijn of winterkou :p
wat mij betreft is een bad een luxe maar eentje die in ieder ruim huis niet zou moeten ontbreken.
Hier huurhuis en houten vloer anders stond er zeker eentje.
Ik heb een nespresso en koelkastje in de badkamer, verstopt achter een luik, beste beslissing die ik met inrichten heb gemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:32 schreef Invisibli het volgende:
Toevoeging:ik heb al jaren een krukje in de douche om toch even lekker te zitten. Gemak dient de mens.
Mis alleen nog een radiotje die had ik vroeger ook hangen.
Ging vroeger altijd als ik een kater had een uur lang in de douche op de grond zitten. Heerlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:32 schreef Invisibli het volgende:
Toevoeging:ik heb al jaren een krukje in de douche om toch even lekker te zitten. Gemak dient de mens.
Mis alleen nog een radiotje die had ik vroeger ook hangen.
Wij hadden in ons studentenhuis een klapstoeltje hiervoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ging vroeger altijd als ik een kater had een uur lang in de douche op de grond zitten. Heerlijk.
Shiiii deze man leeft in 3025quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb een nespresso en koelkastje in de badkamer, verstopt achter een luik, beste beslissing die ik met inrichten heb gemaakt.
Op een plastic krukje 15 minuten onder de douche koffie drinken en nadenken over hoe je je dag in vredesnaam weer door moet komen is een bijzonder nuttig meditatief proces.quote:
Inderdaad, de enige plek waar ik gegarandeerd geen gezeik aan m'n kop hebquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen andere mensen in huis hebben
Filterkoffiequote:Op woensdag 12 februari 2025 13:41 schreef CarbonC het volgende:
Verder mijn simpele filterkoffiezetter. Andere vormen van koffie(zetten) zijn overgewaardeerd.
Ik heb m wel, maar de keren dat ik er per jaar gebruik van maak is op een vuurwerkhand te tellen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:26 schreef herverwijderd het volgende:
Een badkuip.
Helaas niet aanwezig in mijn huidige woning.
Niet generaliseren. Je moet er ook geen DE of goedkope huismerkpoeder ingooien. Maar Perla Biologisch is prima koffie met veel smaak.quote:Op zondag 16 februari 2025 02:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Filterkoffie![]()
Waterige meuk.
Mokapot all the way
Verder: lekker muziekje, een lekker bad.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:34 schreef Gripper het volgende:
Mijn espresso apparaat. En op blote voeten over een warme vloer lopen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:41 schreef CarbonC het volgende:
Verder mijn simpele filterkoffiezetter. Andere vormen van koffie(zetten) zijn overgewaardeerd.
Sommige mensen noemen het een afwijking, maar ik heb op dit moment zes verschillende manieren om koffie te zetten thuis. Wat mij betreft heeft elke zetmethode zijn voordelen en nadelen, maar de belangrijkste verbetering bij elke methode is steeds een fatsoenlijke bonenmolen.quote:Op zondag 16 februari 2025 02:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Filterkoffie![]()
Waterige meuk.
Mokapot all the way
Verder: lekker muziekje, een lekker bad.
Tjongejonge,quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:30 schreef kwiwi het volgende:
Open haard met super comfy bank erbij, gezellige lampjes in het huis en de tuin, altijd melk en chocolade voor warme chocolademelk in huis, en in theorie de badkuip maar die gebruik ik uiteindelijk eigenlijk nooit.
Hier vier manieren.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sommige mensen noemen het een afwijking, maar ik heb op dit moment zes verschillende manieren om koffie te zetten thuis. Wat mij betreft heeft elke zetmethode zijn voordelen en nadelen, maar de belangrijkste verbetering bij elke methode is steeds een fatsoenlijke bonenmolen.
Dus mijn stem voor ultieme luxe is een goede koffiemolen (waarvan ik er dan ook twee heb, eentje voor filterkoffie/french press en eentje voor espresso/bialetti)
En dit dus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen andere mensen in huis hebben
Mijn neef deed dit altijd als hij nog katje lam was. Totdat hij een keer met zijn reet op het afvoerputje in slaap was gevallen en er tig waterschade was bij de onderburen...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ging vroeger altijd als ik een kater had een uur lang in de douche op de grond zitten. Heerlijk.
Een italiaanse percolator met blauwe Lavazzaquote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sommige mensen noemen het een afwijking, maar ik heb op dit moment zes verschillende manieren om koffie te zetten thuis. Wat mij betreft heeft elke zetmethode zijn voordelen en nadelen, maar de belangrijkste verbetering bij elke methode is steeds een fatsoenlijke bonenmolen.
Dus mijn stem voor ultieme luxe is een goede koffiemolen (waarvan ik er dan ook twee heb, eentje voor filterkoffie/french press en eentje voor espresso/bialetti)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |