Precies. Kan me toch niet voorstellen dat ze uit die duizenden (?) aanmeldingen niet 1 of 2 anderen konden vinden (met een beetje niveau) die wel echt graag wilden. Ik snap dat er heel veel sowieso al afvalt, maar zó krap zou het toch niet zijn lijkt me.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Hij heeft zelf al vanaf dag 1 de uitstraling van 'wat doe ik hier eigenlijk?'
ja precies, eerst moet jeff weg nu jordy en dan, het wordt steeds lastiger, tot ze er zelf op komenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:37 schreef engine het volgende:
Wat als z'n jordy weg is? Wie moet je dan zat worden?
Keanu?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:37 schreef engine het volgende:
Wat als z'n jordy weg is? Wie moet je dan zat worden?
Wat vervelend voor je zeg! En wat interessant om over te horen en te lezen: had er nog niet eerder over gehoord. Dankjewel!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nope. Heb het zelfde als david. Alleen ik kots het er gelijk weer uit als ik iets niet lust.
En nee het is geen kwestie van verkeerde opvoeding of wat dan ook. Tis echt een eetstoornis aandoening. Google maar is op ARFID ik zeg niet dat David dat heeft. Maar zou kunnen.
Hij heeft net tien minuten gefietst hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 23:35 schreef zodeju het volgende:
Als je Wiskey zo ziet staan in zijn pyjama is het net een oud mannetje die zelfs moeilijk op zijn benen staat.
Ze verwachten zoveel door eerdere seizoenen, beetje jammer welquote:Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane denkt dat het basketballen een telefoontje van thuis kan opleveren
Het is geen ponykamp.....hoelang zit ze er in....quote:Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane denkt dat het basketballen een telefoontje van thuis kan opleveren
Ja een vrijstelling voor de rest van BB 2025 voor Jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
ik hoop wel op een paar vrijstellingsgames nog deze week . jordy er 1 minimaal
ik kan me voorstellen dat ze zelf ook gaan speculeren.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is geen ponykamp.....hoelang zit ze er in....
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja een vrijstelling voor de rest van BB 2025 voor Jordy
Nee, was me al eerder opgevallen hij heeft een rare houding net alsof hij in ingevallen buik heeft heel mager zal ik maar zeggen...quote:Op maandag 10 februari 2025 23:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij heeft net toen minuten gefietst hoor![]()
Alles is anders dit seizoen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze verwachten zoveel door eerdere seizoenen, beetje jammer wel
Wij zijn het over wel meer dingen niet eens, geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar zijn we het dan niet over eens
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze verwachten zoveel door eerdere seizoenen, beetje jammer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |