waar heeft die het overquote:
Over keanu. Jordy en hij hadden het uitgepraat maar Keanu is met mensen gaan praten over jordy.. terwijl het uitgepraat was..quote:
Vindt van niet....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattie voert Jordy nog even in zijn boosheid
ahhhhh gossiequote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Over keanu. Jordy en hij hadden het uitgepraat maar Keanu is met mensen gaan praten over jordy.. terwijl het uitgepraat was..
Dat geeft niks, Mattie is zijn “Mattie”…quote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Folies het volgende:
Mag hopen dat Jordy Mattheus ook heeft horen lullen.
Komt nu de fase van knokken dan ?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
Uhu jordy zegt dat de fase van praten voorbij is
Mattheus is vast wel bang nu. Hij lacht wel, maar ondertussen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat geeft niks, Mattie is zijn “Mattie”…
ik hoop hetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Komt nu de fase van knokken dan ?
Volgens mij Keanu....die vertelt het verhaal drie keer aan bewoners die er niks mee te maken haddenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Roxiebb het volgende:
Ik dacht even dat Jordy het over Axel had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |