2x 20 uur is niet mogelijk voor jou?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:12 schreef Molang het volgende:
Ik zoek werk en het is op het moment erg lastig om iets te vinden wat aansluit en minimaal 32 uur per week. vast.
Op grond van welk wetsartikel?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:30 schreef herverwijderd het volgende:
Kan eventueel via de kantonrechter als het niet met wederzijdse instemming kan (niet altijd, maar volgens mij wel als je een betere baan hebt gevonden)
Maar of je daar zin in hebt voor 1 jaar is de volgende vraag natuurlijk.
Artikel 671c misschien? Geen ideequote:Op maandag 10 februari 2025 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Op grond van welk wetsartikel?
Voor zover ik weet is er maar een mogelijkheid in dit geval, met wederzijdse instemming.
Dan beding je een opzegbeding en laat die opnemen in je jaarcontract. Zo uitzonderlijk is dat nou ook weer niet en de wet biedt die ruimte. Wil je nieuwe werkgever dat niet, dan zou ik de koffie opdrinken, bedanken en vertrekken.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:12 schreef Molang het volgende:
maar het probleem is een beetje dat de thuiszorg vaak werkt met tijdelijke contracten van een jaar zonder opzegbeding
2x 20 uur thuiszorg gaat niet. De reden dat je ook geen 36 uur banen in de thuiszorg kunt vinden: thuiszorg medewerkers werken of 's morgens vroeg of 's avonds, daartussen zijn ze nauwelijks nodig. Je hebt meestal een 7-12 dienst of een 17-23 dienst. Dan draai je met 20 of 24 uur dus nog gewoon 5 dagen.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
2x 20 uur is niet mogelijk voor jou?
Hoe kan TS dan "minimaal 32 uur" willen in de thuiszorg (zie OP)? Dat gaat dan ook nooit lukken.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
2x 20 uur thuiszorg gaat niet. De reden dat je ook geen 36 uur banen in de thuiszorg kunt vinden: thuiszorg medewerkers werken of 's morgens vroeg of 's avonds, daartussen zijn ze nauwelijks nodig. Je hebt meestal een 7-12 dienst of een 17-23 dienst. Dan draai je met 20 of 24 uur dus nog gewoon 5 dagen.
Al zijn er thuiszorgen die inmiddels anders werken, zoals deze https://www.thuiszorgslippens.nl/6of8/
Dat is inderdaad een reden waarom er zo'n enorm personeelstekort is in de thuiszorg, ken er een aantal die over zijn gegaan op de ouderenzorg of de gehandicaptenzorg.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoe kan TS dan "minimaal 32 uur" willen in de thuiszorg (zie OP)? Dat gaat dan ook nooit lukken.
Ditquote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoe kan TS dan "minimaal 32 uur" willen in de thuiszorg (zie OP)? Dat gaat dan ook nooit lukken.
Uit haar PoHi begrijp ik dat ze huishoudelijke hulp is (in elk geval was,in 2017).quote:Op maandag 10 februari 2025 21:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een reden waarom er zo'n enorm personeelstekort is in de thuiszorg, ken er een aantal die over zijn gegaan op de ouderenzorg of de gehandicaptenzorg.
Die zijn er ook in de zorginstellingen, maar zijinstromers zijn er ook bij zowel de ouderenzorg als de gehandicaptenzorg genoeg. Denk zelfs dat dat de grote meerderheid van de instroom is.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Uit haar PoHi begrijp ik dat ze huishoudelijke hulp is (in elk geval was,in 2017).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |