De laatste keren dat 'ie in de publiciteit was oogde én klonk 'ie iig zwakjes.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toch wel iemand die enorm groot was in mijn jeugd. Stukje Nederlandse cultuur dat er hier verloren gaat.
Kijk al jaren geen tv meer, maar had het idee dat hij al een tijdje aan het kwakkelen was. Jammer, zoiets gun je niemand.
Ik denk dat ik dan echt moet huilen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:26 schreef funkyfabulous het volgende:
RIP Ron. De echte iconen zullen steeds meer wegvallen. Ik denk als André van Duin ooit overlijdt dat we pas echt nationale rouw krijgen.
Misschien moeten we haar de aandacht die ze zo overduidelijk wil gewoon maar niet geven.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Eightyone het volgende:
Als je al de reputatie hebt van 'zuur', is zwijgen weleens beter.
[ x ]
Latten toch, maar nog wel getrouwd? Of echt gescheiden, als in: niet meer getrouwd?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet alleen stiekem al lang ziek, maar ook stiekem al lang gescheiden, hoor ik net.
Knap om dat uit de pers te houden.
Geen relatie meer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:27 schreef totebel het volgende:
[..]
Latten toch, maar nog wel getrouwd? Of echt gescheiden, als in: niet meer getrouwd?
En ach, is zijn goed recht om zijn ziekte voor zichzelf te willen houden en hun beider goed recht om niet over een eventuele scheiding te praten.
Dat WAS heel lang nog wel zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:31 schreef Duderinnetje het volgende:
G
[..]
Geen relatie meer.
Je kan ook geen relatie meer hebben, terwijl je op papier nog wel getrouwd bent. Je LAT dan dus niet.
Wat is dezequote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Eightyone het volgende:
Als je al de reputatie hebt van 'zuur', is zwijgen weleens beter.
[ x ]
He, ik snap je niet. Het is iets dat mensen zelf besluiten. De wet bepaalt niet of je nog een liefdesrelatie hebt met elkaar. Als je LAT, dan heb je een liefdesrelatie. Dat is een woord voor een liefdesrelatie, terwijl je niet samenwoont. Het is niet: twee bevriende exen die nog wel eens met elkaar eten.quote:
Ze hebben na hun huwelijk heel lang niet samengewoond, maar hadden nog steeds wel een relatie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
He, ik snap je niet. Het is iets dat mensen zelf besluiten. De wet bepaalt niet of je nog een liefdesrelatie hebt met elkaar. Als je LAT, dan heb je een liefdesrelatie. Dat is een woord voor een liefdesrelatie, terwijl je niet samenwoont. Het is niet: twee bevriende exen die nog wel eens met elkaar eten.
Brandsteder en zijn vrouw hadden hun liefdesrelatie beëindigd en woonden niet meer samen. Al dan niet officieel gescheiden.
Niet dat het nou zo belangrijk is verder.
Vertelquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Ze hebben na hun huwelijk heel lang niet samengewoond, maar hadden nog steeds wel een relatie.
Zij staat in haar geboorteplaats overigens niet heel erg goed bekend.
Vanavond 21:30 Hartelijk Goedenavond: Een Eerbetoon aan Ron Brandstederquote:Op zondag 16 februari 2025 17:14 schreef Andromache het volgende:
Wanneer is de hommageuitzending? Tot nu toe nog niets gevonden in de diverse gidsen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |