abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216612121
Wat is jullie ervaring met een mobiele fietsenmaker?
Dat een fietsenmaker aan huis komt met zijn bus klinkt ideaal.
Maar ik vraag me vooral af wat die beste man/vrouw doet als er meer gerepareerd moet worden en hij/zij die onderdelen niet in de bus heeft. Ik kan me voorstellen dat een fietsenmaker met een winkel meer voorraad heeft.
En daar kan de fiets ook makkelijk een dag langer blijven staan.
pi_216612339
Wat voor fiets heb je?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 9 februari 2025 @ 20:28:13 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216612376
Geen ervaring mee, mij lijkt dat als die een onderdeel mist dat die dan gewoon later terugkomt, zoals die in een fietsenzaak een dag langer in die toko overnacht.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216612383
altijd prima
vaak ook nog goedkoper dan een fietsenwinkel
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet.
Stuk verdriet.
pi_216612728
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef Geerd het volgende:
Wat voor fiets heb je?
Gazelle Orange
pi_216612734
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 20:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
altijd prima
vaak ook nog goedkoper dan een fietsenwinkel
Prijstechnisch is het inderdaad ook nog voordeliger.
Maar hebben ze bij jouw fiets eens een onderdeel moeten vervangen, wat niet op voorraad was in de bus?
  FOK!fotograaf zondag 9 februari 2025 @ 21:13:30 #7
842 Zorro
Z
pi_216612841
Fietsenmaker met bus komt hier gewoon de fiets halen en terugbrengen als ie klaar is. Dus onderdelen heeft ie thuis of bestelt ie, of zoiets.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216617645
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 21:01 schreef Paljasso het volgende:

[..]
Prijstechnisch is het inderdaad ook nog voordeliger.
Maar hebben ze bij jouw fiets eens een onderdeel moeten vervangen, wat niet op voorraad was in de bus?
Nee sorry
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet.
Stuk verdriet.
pi_216623543
Het is een illusie om te denken dat een fietsenwinkel vol voorraad ligt, anno 2025 heeft niemand voorraad.
.
pi_216701350
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 18:16 schreef Fer het volgende:
Het is een illusie om te denken dat een fietsenwinkel vol voorraad ligt, anno 2025 heeft niemand voorraad.
Bovendien is 95% van de gevallen waarom iemand een fiets naar de fietsenmaker brengt af te dekken met een handvol onderdelen. Met binnenbanden, af en toe een buitenband, versnellingskabels en remkabels heb je waarschijnlijk al 80% afgedekt. Af en toe een setje handvaten of een zadel vervangen, setje snelbinders en je zit al op 95%.

Dus je hebt sowieso niet zo veel voorraad nodig.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_216711050
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 12:11 schreef knoopie het volgende:

[..]
Bovendien is 95% van de gevallen waarom iemand een fiets naar de fietsenmaker brengt af te dekken met een handvol onderdelen. Met binnenbanden, af en toe een buitenband, versnellingskabels en remkabels heb je waarschijnlijk al 80% afgedekt. Af en toe een setje handvaten of een zadel vervangen, setje snelbinders en je zit al op 95%.

Dus je hebt sowieso niet zo veel voorraad nodig.
Maakt het merk van een fiets niet veel uit bij de meeste onderwerpen? Ik dacht dat een versnellingskabel of een cassette anders is bij een batavus dan gazelle
pi_216711168
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:04 schreef Paljasso het volgende:

[..]
Maakt het merk van een fiets niet veel uit bij de meeste onderwerpen? Ik dacht dat een versnellingskabel of een cassette anders is bij een batavus dan gazelle
Nee, dat maakt niks uit. Alle versnellingskabels zijn hetzelfde (tenzij je een tandem hebt en een extra lange nodig hebt). De interface voor cassettes is ook universeel, als je het juiste aantal versnellingen hebt (of iets met campagnolo oid, maar dan zou je hier waarschijnlijk geen vragen komen stellen).
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')