abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216794736
15:15
Als we terugkomen na een SL maken we uit de context op dat Axel de telefoon zojuist heeft opgenomen. Hij is er even niet, en als hij uiteindelijk terug is, waarschijnlijk uit de DBK, maar wellicht ook de PR, zegt hij dat hij niks mag zeggen. Het wordt daarna ook niet duidelijk wat hij gehoord heeft.

[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 22-02-2025 18:06:56 ]
pi_216795467
16:35
Bewoners zoals jullie weet spelen jullie alleen voor jullie eigen jackpot
De rijkste bewoner per team krijgt een japans diner met sake, sushi, en bier in de PR
Milena
David
Jane
pi_216797104
18:40
Lekker eten in de PR, de 3 rijkste bewoners per team :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Image : KinKiJan)

De overige bewoners moeten in het huis de suite gereed maken voor de 3 rijkste bewoners. Schoon beddengoed, alles weer netjes, dat soort dingen.

20:15
De 3 mogen de Panic Room aka het sushi restaurant weer verlaten en terug gaan naar het huis.

In het huis volgt een kussengevecht met Axel, Milena en Jane.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(image : spapaars)

De 3 ontdekken ook dat ze met z'n 3-en in de suite liggen. Pootje zegt dat hij met 2 dames ligt nu. Sharice zegt dat het niet veel anders is, maar met 1 die minder leuk is als ik.
Sharice gelijk daarna: ' t is een grapje, 't is een grapje, voordat er weer verhalen de rondte in gaan.

Voor de rest is het eten nu klaar en zij gaan eten. Jane, Pootje en Milena gaan samen in de sauna, want dat is wat rijke mensen doen zeggen ze.
SPOILER
Ze hebben zowaar normale, gezellige gesprekken. Zelfs Jane en Milena. En zelfs best diepgaande gesprekken over dingen die ze in het verleden hebben meegemaakt en gemeen hebben.

[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 22-02-2025 21:27:20 ]
pi_216804267
10:30
De telefoon heeft gerinkeld en Jordy heeft opgenomen. BB zegt dat hij op een later moment naar de PR geroepen zal worden.

10:50
Jordy mag naar de PR. 10 minuten later is hij terug met een grote doos. Al zijn Valentijnskaarten zitten erin vertelt hij. Het geld kon hem gestolen worden zegt hij, hij heeft 10K betaald voor de doos.

Uit de CoS:
Jordy geeft uitleg:
Kreeg de vraag, wil je het contract verbreken voor 10k? Antwoord was neen.
Maar toen bleek dat het enkel over Jordy's contract/geld ging. De andere teamleden hebben wél nog kans op hun 10k.

Jordy heeft zijn contract verbroken dus hij deelt aan het eind van de week niet meer mee in het eindbedrag van zijn team. Dat bedrag gaat nu gedeeld worden door Pootje en Keanu. Tenzij zij ook nog voor een verleiding gaan vallen natuurlijk.

[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 23-02-2025 11:23:15 ]
pi_216805553
12:00
BB zegt dat er straks per team 1 bewoner een spel gaat spelen waar een GC mee te winnen valt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Li0nHeart op 23-02-2025 13:52:50 ]
pi_216805745
Jolien heeft geholpen met ophangen van de kaarten, het meeste hangt, maar er is niet meer ruimte

image upload
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216806333
13:40
BB teamcaptains jullie mogen jullie deelnemer naar de GR sturen
Schoenen en sportkleding aan
Nog even snel een Batterijwissel
pi_216807352
Jordy heeft 2 GC's gewonnen. Hij mag zelf beslissen of hij ze zelf houdt of niet.
Axel 1 GC gewonnen, Milena niks gewonnen.
Smile, it's free therapy.
pi_216807377
BB: bewoners, Axel heeft 1 gc gewonnen met het spel hij houdt hem zelf.
Hij laat alleen los dat het een hele goede GC is.
Axel heeft de dubbele stem GC

[ Bericht 20% gewijzigd door Kissingbird op 23-02-2025 15:40:24 ]
pi_216807588
BB bewoners Jordy heeft 2 GC'rs gewonnen bij het spel en heeft besloten deze zelf te houden.
pi_216807732
@Dotteke kan je deze leegvegen

[ Bericht 88% gewijzigd door rinardo op 23-02-2025 16:38:20 ]
pi_216807883
Jordy is terug.
2x dubbele stem gekregen als GC je mag ze niet tegelijkertijd inzetten.
pi_216808035
Axel had al de Gamechanger de censuur, en door het spel van vanmiddag heeft hij nu ook de Dubbele stem

Jordy kreeg vandaag 2 x de Dubbele stem

Dit is wat iedereen nu heeft

pi_216808583
Ze hebben lekkere dingen gekocht weer *O*
appeltaart
5 flessen ranja
snacks met een airfyer
drop pakket
thee
koekjes pakket
amandelkoekjes
Stoofvlees met aardappel puree ,wortel , uien. Ze moeten doorgeven wanneer ze dat willen.

Eten is rijst paprika kip, banaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kissingbird op 23-02-2025 16:53:57 ]
pi_216808879
Het 'kartel' heeft een doos koekjes gehouden voor hunzelf.. voor bij het kartel overleg.
(Jordy, Mathie, Jolien)
pi_216809850
~ 17:55 - Sharice laat de keuze voor saus of pannenkoeken aan de rest over.

Sharice: "Ik denk eh.. I'll just follow, ik heb nergens meer mandaat"
Jane: "Nee joh, jij hebt toch ook een mening?"
Sharice: "Jaja, maar ik heb me voorgenomen me een beetje op de achtergrond te houden deze week..... Anders sta ik er deze week ook weer op"
Jane: "Ik denk dat je je daar gewoon niet zo druk om hoeft te maken, we leven gewoon een beetje met de dag"
Sharice: "Ik wil ook gewoon niet meer naar huis nu. Ik denk dat nu ook het slechtste moment is om nu naar huis te gaan omdat er veel dingen hier spelen en het in m'n hoofd thuis alleen maar meer gaat malen. Er zijn ook nog dingen niet uitgesproken nog, naar elkaar toe, of er is nog geen opening toe."

Jane: "Nou.."
Sharice: "Dan zien we wel. Als ik er op kom te staan door een spel vind ik dat niet zo erg, als ik er nu op kom te staan door medebewoners weet ik van waar dat komt. Maar ik vind het zo jammer dat ik degene bent die dan de schuld uit moet gaan dragen. Ook al zijn we me twee beschuldigd geweest"
"Ik denk niet dat iedereen dat zo ziet hoor? Dat iedereen alleen jou aankijkt"
Sharice: "Ik denk de meesten wel"

Jane weet niet hoe de rest er over denkt, Sharice ook niet, dat is het lastige zegt ze. Van Jane weet ze het want daar heeft ze een gesprek mee gehad.

Jane: "Stond niemand open voor een gesprek?"
Sharice: "Ehm, dat wil ik ook zelf een keer polsen want ik wil ook niet mensen in een gesprek aangaan waar mensen zich niet comfortabel bij voelen."
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_216811689
20:38

Er valt een brief in de Vending Machine
Pootje is er als eerste bij.
Hij heeft een gouden enveloppe in zijn hand zonder opschrift
Maar Jordy mag hem lezen want hij heeft niks te verliezen.
1 bewoner wordt nu in de Panic Room verwacht jullie bepalen zelf wie
Na een potje steen papier schaar tussen Mattheus en Keanu gaat Keanu
pi_216811824
20:50
Keanu is al redelijk snel weer terug.

Keanu : Ik mag het niet delen, maar ik heb het niet gedaan. Ik had gelijk zoiets van 'nope'

Hij vertelt dat het iets algemeens was, niet speciaal op hem toegespitst. Hij mag er verder niks over vertellen. Hij zegt wel dat hij de telefoon wil oppakken mocht die gaan. Hij is benieuwd waar BB hem mee kan verleiden. Hij zegt dat BB er eigenlijk al over begon : eten.

21:05
Jordy heeft een doos koekjes ontvreemd voor het 'kartel'. Jordy, Matt, Jolien en Keanu eten een koekje.

SPOILER
Hij praat het goed door te zeggen dat de koekjes 10 euro kosten en hij 8 euro extra heeft betaald. Kistje is 10 euro, dus is mijn kistje.
Jolien : Dus eigenlijk is er 2 euro van de groep gejat.

Keanu : Ja, als je in een kartel vormt, moet je wel goed gevoed worden. Anders overleef je het niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2025 07:29:04 ]
pi_216814687
9:00
Pootje heeft slecht geslapen vannacht, maar de andere 2 in de suite ook. Pootje is er al vroeg uit.
De dag begint met ontbijt, afwassen en sauna.

9:50
Ondertussen is de afvoer bij de wasbak/douches verstopt. Axel probeert dit te verhelpen.

[ Bericht 44% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2025 09:53:00 ]
pi_216815125
10:20
Het spelgeluid klinkt. Er volgt een challenge voor 3 spelers, van elk team 1.
Kies degene met de meeste overtuigingskracht en die goed zijn tegenspeler kan lezen.

Jolien, Sharice en Keanu gaan spelen.
pi_216815641
11.10 ze zijn terug en leggen uit:
Het was een spel met geen positieve inzet want er waren 3 targets om uit te delen/ krijgen in het spel.
3x duel tegen elkaar spelen
6 sokkels in de kleuren rood en blauw,
De sokkels stonden tegen over elkaar met kistjes erop
Omdraaien van het kistje, erin kijken... dan stond er op leeg of target.
Dan liegen tegen de ander over de inhoud..
Jolien heeft 1 target, sharice 2 targets. Keanu heeft dus gewonnen en geen target gekregen in het spel.
Ze mogen zelf beslissen wie ze de target geven.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kissingbird op 24-02-2025 11:29:32 ]
pi_216815703
bb zegt:
zojuist heeft sharice 2 nominatie targets ontvangen. Zij mocht zelf beslissen aan wie ze die gaf.
1 is voor haarzelf de ander is voor Mattheus

Duidelijk wordt dat de targets in eigen team moesten blijven..

[ Bericht 19% gewijzigd door Kissingbird op 24-02-2025 11:23:07 ]
pi_216815876
BB:
zojuist heeft jolien een nominatie target gekregen, mocht zelf beslissen wie het kreeg.
Ze had de keus tussen Axel en zichzelf en heeft gekozen voor zichzelf.

Door dit spel 3 met een nominatie target:
Jolien
Mattheus
Sharice
pi_216816345
Dit is, zoals het er tot nu toe nu voor staat, deze week,

pi_216817377
bb van ieder team mag 1 iemand naar de DR
jullie mogen nu overleggen wie dat wordt
jullie bepalen zelf de volgorde