abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216611058

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
Dit topic is alleen bedoeld voor streamverslagen.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_216611344
De bewoners eten voor de 1e keer de nieuwe weekly Basics
Rundergehakt Taco's Kidney bonen en Appels, ze zeggen dat het lekker is.
Mattheus heeft een knijper op zn neus, die vind het niet lekker, maar bij gebrek aan anders.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door rinardo op 11-02-2025 15:05:41 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216612472
Mattheus en Jane pakken de vuurblaas-taak op zich na het eten. Sharice komt Mattheus na een tijdje af wisselen.

~20:15
Pootje neemt een tijdje later Jane over, waarna Milena naar buiten komt. Ze is geroepen om bij het vuur te zitten, maar was juist naar bed gegaan. Nu komt ze buiten is Pootje net begonnen, Pootje zegt dat hij het wel wil doen, maar Milena zegt dat ze niet voor niks uit bed is gekomen en Pootje druipt af en gaat hout klein maken.

~ 20:30
Niet heel veel later komen Eva en Axel naar buiten. Ze willen met de vuurdames wisselen. Milena is niet blij, ze is niet voor niks opgestaan zegt ze. Ze krijgt de suggestie dan hout kleiner te maken. Axel zegt dat ze het niet lullig bedoelen, maar ze zien dat zij en Sharice maar een beetje 'zitten zitten' en om het vuurtje aan te houden moet er wel echt gestreden worden.

Milena staat op en gaat naar binnen.
pi_216613964
22:30
Er is flink gestreden, maar het vuur is gedoofd en de opdracht is dus niet gehaald. De bewoners maken er een momentje van en nemen afscheid van het vuur, terwijl ze met elkaar “Afscheid nemen bestaat niet”, “Vonken en vuur” en “De hoogste tijd” zingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Finesse op 09-02-2025 22:48:56 ]
pi_216616283
2:15
Het alarm gaat af en Keanu mag basketballen. Vanuit berichten op internet lijkt het erop dat hij binnen de tijd kon scoren.

4:00
Jane kan niet slapen en loopt in het huis te drentelen en gaat buiten een kopje thee(?) drinken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4:35
Het alarm gaat af, en dit keer is Elsa aan de beurt. Het lukt haar maar net om te scoren binnen de 2 minuten.

SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:46:52 ]
pi_216616346
8:25

De telefoon rinkelt en Axel is er al eerste bij maar is zijn zender vergeten, dus David S neemt op
Goed nieuws voor David S er liggen 3 kledingkast tokens verstopt in het huis
De gene die ze vindt mag ze houden of weg geven
Je mag doen wat je wilt met de info.

Binnen deelt David S deze info met Pootje. Ze gaan later zo onopvallend mogelijk op zoek.
pi_216616351
8:26
De telefoon gaat, en Axel is het snelst bij de telefooncel. Maar hij is z'n zender en microfoon vergeten, dus hij mag de telefoon niet opnemen van BB. De volgende is David S, en BB staat dus hem te woord.

quote:
In het huis liggen 3 kledingkast tokens verstopt. Degene die deze vindt, mag deze houden, of aan een ander weggeven. Doe met deze informatie wat je wilt. Je mag het doorvertellen, of selectief doorvertellen, alleen aan je maatjes bijvoorbeeld, of aan helemaal niemand. Dat is volledig aan jou.
David S vertelt het alleen aan Pootje, zegt dat ze onopvallend moeten zoeken. Als ze ze vinden, 1 voor hem, 1 voor Pootje en de laatste voor iemand die zij kiezen.

8:45
David S vertelt het ook aan Sharice, en zij gaat ook meehelpen zoeken. Pootje vertelt het aan Milena, dus nu zijn ze met z'n 4-en aan het zoeken.

8:55
Pootje vindt het eerste token, deze zat onder een poef in het boudoir. Het is bijna niet te zien op stream:
SPOILER
Een tijdje later vindt Pootje ook het 2e token buiten onder een kist.

David S neemt Pootje even apart en zegt dat hij niet goed weet aan wie hij het 3e token moet geven. Pootje zegt : Elsa geven, logical choice.

9:35
Sharice vertelt over de zoekmissie aan Elsa, en zij gaat ook meehelpen zoeken.

9:45
Eva en Jane hebben inmiddels door dat er iets gezocht wordt, en willen ook zoeken. Eva zegt gewoon tegen Pootje : Ik ga nu ook zoeken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:47:25 ]
pi_216617192
10:00
Het basketbal alarm gaat af en Jane moet. Ze bakt er niet zoveel van, maar gooit er toch enigszins per ongeluk een bal in. Dus ook zij haalt de opdracht.

10:15
Milena mag basketballen. Ook zij bakt er niet zoveel van, maar krijgt uiteindelijk de bal erin. Ze staat wel voor de stip, maar BB gunt haar de poging.

12:00
Pootje en David krijgen hun sleutel. David vertelt de opdracht aan de rest en iedereen gaat zoeken. Na lang zoeken vindt Keanu de token in zijn eigen kast. Hij wil 'm aan Elsa geven, maar zij is nog even in de DR, waar ze heen geroepen werd door BB.

Elsa is terug en Keanu wordt naar de DBK geroepen. Elsa vertelt:

Elsa : Ik was in shock, en verder mag ik niks vertellen. Ik wilde bijna huilen.
Eva : Omdat je het zo erg vindt?
Elsa : Ja

Wanneer Keanu terugkomt en de sleutel uit de Vending Machine haalt, blijkt dat hij inderdaad het token aan Elsa gegund heeft. Hij krijgt een dikke knuffel van haar.

[ Bericht 25% gewijzigd door Li0nHeart op 10-02-2025 12:15:53 ]
pi_216619731
Er zijn deze ochtend 3 kledingkasten vrijgespeeld

SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door rinardo op 11-02-2025 15:05:19 ]
pi_216620672
14:15
Er gaat een spel gespeeld worden roept BB om. Ze moeten zich warm aankleden met laagjes, maar geen jas aan.
Er zijn 3 teams:

Mattie, Axel, Jordy en Keanu
Milena, Sharice, Jolien en Jane
Wicky, Eva, David S en Pootje

Elsa doet zelf niet mee als GameMaster

15:00
Het team van Mattie gaat als eerste naar binnen. De rest moet naar de slaapkamer.
Als eerste zijn na een tijdje Axel en Keanu weer terug. Ze vertellen dat ze tegen elkaar moesten, ballen op de ander gooien om die eruit te gooien. Enige tijd later komen ook Jordy en Mattheus terug, en Mattheus heeft gewonnen.

15:55
Het volgende team gaat en na een lange tijd is Jane als eerste terug. Ze zegt dat ze alledrie op haar zijn gegaan : 'Maar ik onthoud het!'

Jane is wel pissig dat ze op haar gingen, ze praat even met Matt en Elsa op de gang:

Matt : Ik dacht dat Jolien met jou ging.
Jane : Fuck haar! Fuck haar en haar vriend!
SPOILER
Na weer een aantal minuten komt Milena naar buiten, de eindstrijd gaat tussen Sharice en Jolien. Sharice komt als winnaar van dit groepje naar buiten.

[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 10-02-2025 16:12:02 ]
pi_216622550
17:00
De laatste groep is al weer een tijdje in de Gameroom, en David S komt als eerste terug. Hij zegt ook dat ze alledrie op hem gingen. Hij is er verder relaxed onder. En vrij snel daarna is Wicky buiten de ruimte.

Als laatste komen Eva en Pootje naar buiten. Het lijkt erop dat Pootje een gouden medaille omheeft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 10-02-2025 17:15:46 ]
pi_216623422
~17:45
Jane zoekt Jolien op om aan te geven wat ze gezegd heeft, ze wil dat Jolien het van haar hoort en niet via via.
SPOILER: Filmpje
Volgens Jolien heeft Sharice tegen Milena en Jolien gezegd 'het is wel duidelijk op wie we gaan'. Jolien zegt dat ze er stomweg in is meegegaan. Toen Jolien de eerste bal (tegen Sharice) pakte, vroeg Milena 'wat doe jij nou'. Jolien antwoordde dat ze niet meer mocht wisselen van kleur, maar BB corrigeerde haar waarna ze gewisseld is en mee is gegaan op Jane.

Ze zijn blij dat een en ander is uitgesproken. Ze blijven in de suite, waar intussen ook Wicky en Elsa zijn.
pi_216626703
21.30 uur
Wicky is naar de dbk geweest.
Als hij terug komt zegt hij een gunst te vragen aan iedereen.
Hij kan de nominatiepin kwijt spelen.
Hiervoor heeft hij de hulp van iedereen nodig.. er zijn 2 fietsen in de GR , 1 van die fietsten moet 12uur achter elkaar in beweging blijven..
hij vraagt wie wil helpen..
iedereen wil helpen.

BB heeft fietsbroeken in de voorraadkamer gelegd voor wie wil.

De eerste mag zich melden in de GR er moet 12 uur lang gefietst worden op 1 fiets. Dus als je wisselt dan stopt de 1e en begint de ander op de andere fiets..

[ Bericht 14% gewijzigd door Kissingbird op 10-02-2025 21:46:30 ]
Smile, it's free therapy.
pi_216626859
Eva en Wicky gaan naar de GR
BB: wie gaat beginnen
Eva
BB: het is zonde wicky als jij ook meefietst, je mag gezelschap houden maar er hoeft maar 1 fiets te draaien 12 uur lang.
BB: is jullie idee dat er altijd 2 mensen zijn
wicky: ja lijkt ons fijner om af te leiden
Eva: ja als ik moe ben of whatever dan afwisselen
BB: eva gaat dus nu een uur non stop tegen je praten ben je daar klaar voor.
BB: eva dan gaan we nu officieel aftellen , Wicky dit is om van je nominatie af te komen hopelijk kan ik je over 12 uur feliciteren
3,2,1 en de tijd gaat lopen.

21.43 uur Eva is begonnen aan de 12 uurs opdracht
Smile, it's free therapy.
pi_216628088
23:00
Eva fietst nog steeds, ze wil nog een kwartiertje door. Axel en Jane staan klaar om haar daarna af te lossen.
SPOILER
pi_216629011
1:38
Axel Jane hebben gezellig kletsend over het spel maar ook over persoonlijke dingen de 2 uur fietsen volgemaakt.
Sharice en Milena hebben hun afgelost wat verrassend soepel ging al waren ze wel een paar minuten te laat klaar om af te lossen.
De term Free Wicky is geïntroduceerd door de dames.
pi_216630209
9:00
Er is de hele nacht doorgefietst, en ze hoeven nu nog maar een uur. Jolien heeft het net overgenomen van Keanu, en Wicky houdt hen gezelschap.

9:45
De opdracht is geslaagd en BB vertelt Wicky dat zijn nominatie is vervallen.
BB : "Ik had enige twijfel over jullie doorzettingsvermogen, maar zie hier, als jullie je allemaal ergens voor inzetten, dan lukt het altijd"

[ Bericht 29% gewijzigd door Li0nHeart op 11-02-2025 09:49:27 ]
pi_216631776
~11:40 - Nominatie praat op de bank met beide Davids, Eva en Axel

Eva zegt dat Jordy en Mattie erop moeten, een derde naam zijn ze nog niet over uit. Axel en David D. hebben beide een andere naam in gedachten zegt Axel. David S. weet het ook nog niet, hij denkt aan Jolien of Jane zonder daar een specifieke reden voor te hebben zegt ie.

Axel gelooft niet dat de terugkaatser alle stemmen op Jordy terugkaatst, maar slechts 1 stem, want anders zou het een vrijstelling zijn. Wat Jordy zegt klopt wel zegt Eva, het is voor alle stemmen, zij heeft het op TV gezien. Axel weet het niet en wil het nog even navragen.
pi_216632833
~13:15 - Jane en Jordy zonderen zich af op de slaapkamer, ze vervelen zich en zijn door de gebroken nachten moe.

Jane zegt dat ze had gezegd dat ze zich druk maakt om wat mensen van haar denken, maar vraagt zich af waarom, ze kent die mensen pas 2 weken. Jordy antwoordt dat hij er 6 weken zit en zich daar nog steeds niet druk om maakt.

Jordy lacht om het spel van gisteren. Jane noemt het slim, maar betwijfeld of hij er zielen meer wint. Hoeft ook niet zegt Jordy, mensen denken nog te veel aan elkaar in plaats van aan zichzelf zegt hij.

Dat heb je als je vrienden maakt zegt Jane. Ze verwacht bijvoorbeeld niet dat Milena en Sharice elkaar eruit zullen spelen.
pi_216633160
13:45
Het basketbal alarm gaat en Jolien moet nog raak gooien. Ze heeft al een aantal eerdere pogingen gedaan. Onder luide aanmoedigingen gaat ze richting de basket, en zowaar, de 4e bal zit erin. Ze wordt met LUID gejuich ontvangen door de rest in de voorraadkamer.

Vlak hierna mag ook Axel aan de bak. Het lukt hem ook. Het alarm blijft gaan. Pootje haalt het. Jordy niet. Hierna Keanu weer wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 11-02-2025 13:57:30 ]
pi_216633874
14:35
BigBrother gaat de bewoners 1 voor 1 naar de Decision Room roepen de volgorde bepalen jullie zelf
pi_216634295
Wicky heeft zijn nominatie vrijgespeeld, door samen met de andere bewoners 12 uur aan 1 stuk te fietsen

SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:48:20 ]
pi_216635251
Eén voor één naar de gameroom. Jordy zegt: Als het om geld gaat, zeg niet hoeveel je pakt, want ik ga alles pakken
Milana was als eerste en heeft 2 gamechangers? gekocht? , de camera liet het net niet goed zijn, kan ook iets anders zijn geweest.
Eva heeft een kluissleutel gekocht.
SPOILER
twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2025 15:48:33 ]
pi_216635562
~16:50 Keanu en Mattheus in het boudoir

Keanu: "Vandaag trek ik het niet meer!"
Mattheus: "Nee ik ook niet, vandaag is echt een off-day man"
Keanu: "Ja die van mij ook"
Mattheus: "Ik voel 'm niet vandaag. Ik kan echt veel aan, maar vandaag"
Keanu: "Nee, vandaag is echt niet leuk"
Mattheus: "Not my day"
Keanu: "Ik word gek. Ik....word.....gek....."

en zo verder..
pi_216636967
~18:30
Direct na het eten zijn Jordy en Mattheus op de slaapkamer

Jordy vertelt dat hij gehoord heeft dat Mattheus gezegd zou hebben dat Mattheus Jane er voor Milena uit zou willen gooien.

Mattheus: "Ik heb nooit zoiets gezegd. En zelfs al zou ik zoiets doen, dan zou ik niet zo dom zijn zoiets te zeggen uberhaupt!"
Jordy: "Ja, het komt van Sharice!" (in de toon van 'ja duh!')
Mattheus "Ik wou haar er eerst uit flikkeren!"
Jordy: "Blijkbaar was er een plan vanuit haar (Sharice) om de mannen er eerst uit te werken"
Mattheus: "Hoe dom kun je zijn eigenlijk?!"

Jordy: "Zij is dus naar Jane gegaan en daar blijkt dus iets gezegd te zijn in de trant van als jij moest kiezen tussen Milena aan Jane, dat je Jane er eerder uit wilde hebben. En dat verhaal is dus nu bevestigd door Axel"
Mattheus: "Hoe de frick zou Axel dit weten?!"
Jordy: "Dit weet ik dus net 5 minuten. Dit werd dus net verteld. Want Jane kwam naar mij toen van 'hoe ziet jouw ideale bank eruit?'. Dus ik zei 'het liefst Milena, Sharice en ik'. Of in ieder geval, liever niet mezelf, maar die twee dus op de bank. En toen kwam dat allemaal ter sprake ofzo, ik weet ook niet eens hoe, dat gesprek duurde maar 5 minuten ofzo"

Jordy: "Jane had gezegd dat zij niet op jou zou gaan gedurende dit avontuur, en toen zei ze 'ik ben gaan twijfelen door dit verhaal' "
Mattheus: "Ik zoiets niet uitgesproken. Rare....."
Jordy: "Dat had ik al wel gedacht"
Mattheus: "En Sharice is dus de aanstoker van dit verhaal?"
Jordy: "Zij zou daarmee het verhaal zijn gestart. Dat zegt Jane"
Mattheus: " Pffff!"
Jordy: "En het is nog het allergekste, dat verhaal moet dus bevestigd zijn, door Axel"
Mattheus: "Ik dacht dat er maar 1 Pinokkio rond op aarde, er zijn er veel meer!"

Jordy: "Ik weet gewoon, als we morgen moeten nomineren, ik zet mijn gamechanger in, want ik sta er 100% op"
Mattheus: "Sharice moet erop staan, dat gezeik altijd, die drama en herrie schoppen en leugens vertellen non-stop dat is al de 10e leugen die uit haar mond komt"
Jordy: "Ik denk, dat als ik die gamechanger inzet, dat zij die ongedaan gaat maken. Daarom zei ik al, daarom moet zij er ook op."
Mattheus: "Maar.. Jane gaat toch ook met dit verhaal naar mij toekomen ook, toch?"
Jordy: "Je weet dit niet van mij. Dus je moet even verschikt reageren als je het hoort."
Mattheus: "Dus ik kan er zelf niet over beginnen dus"
Jordy: "Ja en anders in je opslaan"
Mattheus: "Is lastig man"
Jordy: "Weet ik, maar je weet dit niet, anders ben ik de lul want het kan maar van 1 iemand komen"

Jane komt de kamer ook in

[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 11-02-2025 19:11:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')