Maar dat doen we nu wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Notes worden niet besproken
Gr gr
Maar verder geen commentaar.quote:
oke het is dat jij het bent!quote:Op woensdag 23 april 2025 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar verder geen commentaar.
Ik vind dit nogal wat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:12 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Echt een homo met je joden vlag. Je voelt je wel veilig nu je gedekt bent door het sterke israel dat zo dominant onschuldige kinderen vermoordt. Ophangen die lui
Behandeldquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 04:54 schreef roos94 het volgende:
Bijzonder dat mijn michael van gerwen topics zijn gesloten vanwege lemming terwijl ik deze toppas zelf had bedacht maar hee volgende keer iets beter kijken misschien
Niet door mij gesloten maar terecht slotjequote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
KLB / Welkom in Nederland
Ik twijfel aan dit slotje.
Vraag het aan SHO FB, is geen KLB-probleem dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Waarom is het mommyfluencers topic gesloten? Vanwege de vraag die gesteld werd door een van de users?
We moesten van SHO FB naar KLB verhuizen met het topic, en ook onze vraag hier stellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vraag het aan SHO FB, is geen KLB-probleem dit.
Okidokiquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
We moesten van SHO FB naar KLB verhuizen met het topic, en ook onze vraag hier stellen.
Mijn antwoord stond in post 41, wellicht heb je het door de emoties niet kunnen lezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Okidoki 🙃
Mag ik ook nog een antwoord verwachten of zal ik maar opdonderen gewoon
Ja dat is het, ik ben overmand door emoties.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mijn antwoord stond in post 41, wellicht heb je het door de emoties niet kunnen lezen.
Hoe zou ik moeten weten dat je een vrouw bent als je je geslacht hebt verborgen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat is het, ik ben overmand door emoties.
Tijd van de maand enzo, dat krijg je met al die wijven he.
Toppie, bedankt he!!
we moeten dat topic even opengooien en dan is alles opgelost en hebben we nieuwe aanwas in klbquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |