Mogelijk omdat jongens dat van hun vader leren die kon fluiten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom fluiten mannen? En waarom doen vrouwen dat niet?
Dingen met de tong. Ja echt. Het zijn niet zozeer de lippen die het doen maar vooral dus de tong.quote:
Daar is niks onredelijk aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb echt een onredelijke haat aan mensen die in het openbaar fluiten.
Volgens mij heeft je gebit er ook een hoop mee te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dingen met de tong. Ja echt. Het zijn niet zozeer de lippen die het doen maar vooral dus de tong.
Geen idee trouwens of je het op latere leeftijd nog kunt leren. Het lijkt iets wat je leert in je jeugd of anders nooit meer.
Ik doe liever andere dingen met de tong. Fluiten is er in elk geval niet één van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dingen met de tong. Ja echt. Het zijn niet zozeer de lippen die het doen maar vooral dus de tong.
Geen idee trouwens of je het op latere leeftijd nog kunt leren. Het lijkt iets wat je leert in je jeugd of anders nooit meer.
Ja, toen er een stukje van mijn tand was afgebroken kon ik het niet meer iddquote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef 215 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je gebit er ook een hoop mee te maken.
Als mensen het echt goed kunnen, dan heb ik er weinig problemen mee. Maar helaas overschatten veel mensen hun muzikale talent nogal.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb echt een onredelijke haat aan mensen die in het openbaar fluiten.
Soms zou ik weleens een duimpje naar beneden willen hebben. Pfff.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef derLudolf het volgende:
Een topic over fluiten en dan niet deze in de OP, gemiste kans
Bekijk deze YouTube-video
Klopt. Ik werd naast dat ze wel eens in m'n billen knepen wel eens nagefloten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ook dat.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:57 schreef Raw85 het volgende:
Omdat die wijven het te druk hebben met zeiken natuurlijk!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |