Eerder waren ze ook even aan het zagen, dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eerder waren ze ook even aan het zagen, dacht ik.
Maar nu is er nog maar 1 bruikbare zaag, toch? Misschien 2, maar sowieso niet voldoende materiaal
Of enkel met aanhangwater.....lijkt wel of ze daar nog nooit van gehoord heeft....en ja is wel handig voor de pasta maar veel smaak zal dat ook niet geven. Had het dan samen in een pan gekookt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waterige drab elke keer die spinazie.. waarom niet even bakken met een beetje olie.
Iig om te zorgen dat er genoeg voorraad is. Laat voor nu maar de meiden bij he5 vuur zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan wordt het tijd voor een wissel.
Dan moeten alle anderen weer naar binnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
Waarom doen Mattie en Jordy niks? Dat vuur brand nog wel,even
Komen vannacht toch weer aan de beurt denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Als ik toch mocht kiezen had ik toch liever de rol van Matthie en Jordy gehad.
Het zijn allemaal maar slechte koksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of enkel met aanhangwater.....lijkt wel of ze daar nog nooit van gehoord heeft....en ja is wel handig voor de pasta maar veel smaak zal dat ook niet geven. Had het dan samen in een pan gekookt.
Eerst klagen dat er niks te doen is, zo saai. Is er iets te doen, klagen dat er iets te doen is....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef freaky40 het volgende:
Keanu vind het allemaal weer erg lastig en teveel gedoe...man wat doe je daar, ga naar huis!
Nou geef hem dit keer gelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef freaky40 het volgende:
Keanu vind het allemaal weer erg lastig en teveel gedoe...man wat doe je daar, ga naar huis!
Dan kunnen ze ook eten. Maar iets aangeven mag niet dus geen eten en ook geen dingen om te zagen. of ze moeten het gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tijdens de wacht mogen ze best zagen
Bij het vuur is niet vast geplakt op de bankquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook eten. Maar iets aangeven mag niet dus geen eten en ook geen dingen om te zagen. of ze moeten het gooien
Eva heeft minstens een uur staan zagen buitenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:58 schreef Snensie het volgende:
En wat zijn jullie aan het doen Eva en Keanu? Ook fucking NIKS.
Beetje kleuterschool niveau wat hij nu doetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is zoooooo trots dat hij Elsa commandant heeft genoemd in de DBK...
Ik vind dat ze best creatief zijn omgegaan met de heel beperkte spullen die ze hebben gekregen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar slechte koks
Hij praat plat tegen pootjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Als jij in je emotie zit, praat je plat he... doe je dat ook in de DBK?
Nou .. zo plat praat Jordy niet hoor ... ook niet als ie in z'n emotie zit.
Met zoveel man en zolang ook erover doen....makkelijker kan niet maar nu is het van een pan naar een andere pan dan het sap eruit drukken. Het is al helemaal stuk gekookt en er zitten geen vitamines in zowat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar slechte koks
Ik ga eens even oplettenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij praat plat tegen pootje
Viel me net al op
Spinazie roerbakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met zoveel man en zolang ook erover doen....makkelijker kan niet maar nu is het van een pan naar een andere pan dan het sap eruit drukken. Het is al helemaal stuk gekookt en er zitten geen vitamines in zowat.
Wel neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef Verida het volgende:
d
[..]
Ik vind dat ze best creatief zijn omgegaan met de heel beperkte spullen die ze hebben gekregen.
Het ziet er regelmatig heel lekker uit en ze zitten met smaak te eten.
ja, ze hadden misschien die spinazie iets anders kunnen doen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt zegt, als bomenkenner, ook dat het een jaar duurt voordat dit hout droog is... @:greysbones is ook een bomenkenner!
Stoerpraat, doen als One Of Te Guysquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij praat plat tegen pootje
Viel me net al op
Met of zonder olie door de pasta?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spinazie roerbakken
Pasta koken
Spinazie door de pasta
Et voila
Dat gesprek verliep bij mij iets anders. Eva begon erover. Keanu wilde hem niet opnemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
Nu lopen ze te klagen in de living dat alles gaat stinken.
Kleding stinkt, beddengoed gaat stinken, net terwijl de beddengoed schoon was.
Zo, Axel is scherp.
Keanu wilt de telefoon opnemen snachts.. axel zegt, dan zijn er geen 2 mensen meer he.
Keanu wilt dat afstemmen met BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spinazie roerbakken
Pasta koken
Spinazie door de pasta
Et voila
Met olie de spinazie roerbakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met of zonder olie door de pasta?
Je leert nog best veel in COS
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wel nee
Za hadden van de week
Pasta spinazie kaas
Met die kaas hadden ze kaassaus kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |