Het hout splijt vanzelf van schrik...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh jee... en om het nog iets erger te maken gaat Jordy ook nog zingen.
Nee nat zoals jij zeiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij .. maar klopt dat?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Ondertussen krijgt in de keuken de spinazie zwemles![]()
[ afbeelding ]
Nat eiken ga je inderdaad niet snel kapot krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef zodeju het volgende:
Mattie zegt het is logisch he dit is....eikenhout lukt je niet he....heb het gezegd
Dat is ook de enige manier waarop je brandhout hakt van een boomstronkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
Axel vraagt aan BB of ze een bijl kunnen krijgen
Als er troep in het hout zit of geverfd is of nat is dan rookt het hout dus ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij .. maar klopt dat?
'grandieus eten'quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu verwacht dat de prijs eten is..
En denk dat het ook wel lastiger zal brandenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nat eiken ga je inderdaad niet snel kapot krijgen
Ik verwacht flink wat rollen ducttape om jou mond dicht te plakken Keanuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik verwacht flink wat rollen ducttape om jou mond dicht te plakken Keanu
Ietwat lastig jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
En denk dat het ook wel lastiger zal branden
Lach me rot......eten krijg je als je een uur geprobeerd heb om hout te zagen.....en niet die binnen zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze hiermee alleen het keukengedeelte vrij spelen... zodat ze de uitgelepelde bakjes slob fatsoenlijk kunnen afwassen
Ze hebben geen ander hout dan die boomstammenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
Ze gaan er vanuit dat ze het dagen moeten doen
Maar wie weet is op is op is missie geslaagd al genoeg
Specifiek zei bb tot ik zeg dat het klaar is
Ze zijn nu de "stoelen" aan het zagen en wat mattie zeg dat is nat hout
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
BB na drie dagen: "De opdracht is mislukt. Maar voor jullie inzet krijgen jullie extra blikken slob"
Is slecht houtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze jordy er niet op gooien zodra die begint te zingen?
Onder het motto, de bewoners zijn toch nooit tevreden, laten we kijken of het bij de kijkers gaat lukken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
BB na drie dagen: "De opdracht is mislukt. Maar voor jullie inzet krijgen jullie extra blikken slob"
Dat zijn geen stoelen maar hout wat ze gekregen hebben voor de opdracht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
Ze gaan er vanuit dat ze het dagen moeten doen
Maar wie weet is op is op is missie geslaagd al genoeg
Specifiek zei bb tot ik zeg dat het klaar is
Ze zijn nu de "stoelen" aan het zagen en wat mattie zeg dat is nat hout
Ja preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben geen ander hout dan die boomstammen
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja precies
Hout op missie klaar .dus het hout in de kisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |